Zoals ik zei, ik was te kort door de bochtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
dan zou elke persoon met coeliakie rogge kunnen eten, dat is ECHT niet het geval.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Roggemeel bevat pentosaan, waardoor de gluten in roggemeel geen ketens vormen en ze geen rol spelen bij het lucht vast houden in het brood of aan de structuur van het brood deel hebben, daarom gebruik je bij roggemeel voor bv een Oberlander brood ook zuurdesem, zodat het deeg wel kan rijzen.
en LHO had daar ook al op gereageerd op vorige pagina.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik was te kort door de bocht
[..]
En daar gaf ik ook weer antwoord op, waarop jij reageerde, en ik zei dat ik al gezegd had dat je gelijk had en ik te kort door de bocht ging, waarop jij zei "en LHO had daar ook al op gereageerd op vorige pagina." en ik deze post tiepquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
en LHO had daar ook al op gereageerd op vorige pagina.
Wow, mooie reclame! Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)-eigen-buurt-1499504
Mooi artikel!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef Isegrim het volgende:
Even een account aanmaken. Kost 2 secondenquote:
Ik dacht ook 'lullige typo'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, heus waar. Maar niemand gelooft me.
Mooi artikel!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:46 schreef Isegrim het volgende:
Sauerkraut-funding?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooi artikel!
Jammer dat Fok en de krautfunding niet genoemd worden
Blaukraut bleibt Blaukraut, Brautkleid bleibt Brautkleidquote:
Hebben we wel over verteld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi artikel!
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi artikel!
quote:Om de benodigde 6.000 euro daarvoor bij elkaar te krijgen, zijn we een crowdfundingactie gestart. Na een week hadden we genoeg geld bij elkaar.”
We hebben hem zelf niet gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef megamandy het volgende:
Oeh ik zie nu zelfs dat jullie op de voorkant van het Rotterdam katern staan met een foto van een papieren zakNice!
Nope, dan heb je net 2 kleine foto's en "normale" tekst. In de krant staan 6 foto'squote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Alleen het digitale artikel van de site; weet niet of dat hetzelfde is?
Die krijg je in die digitale versie ook als je ergens op klikt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nope, dan heb je net 2 kleine foto's en "normale" tekst. In de krant staan 6 foto's
Oohquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die krijg je in die digitale versie ook als je ergens op klikt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
OohIk scroll altijd alleen bij die versie haha.
In ieder geval is dit de voorkant van het katern: https://www.dropbox.com/s(...)katern-voor.pdf?dl=0
en dit het artikel zelf: https://www.dropbox.com/s(...)tern-binnen.pdf?dl=0
(had het alweer geupload)
Een vrouw met een baard, dat is toch vet hipquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Cool! Alleen jammer van dat 'hipster'. Ik vind ons niet hipster.
Dat wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een vrouw met een baard, dat is toch vet hip
Zal ik 'm bewaren voor je?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben hem zelf niet gezien.Paar winkels af geweest, maar nee hoor.
Dat geldt voor alle hipsters die zelf vooral vinden dat ze met iets authentieks bezig zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Cool! Alleen jammer van dat 'hipster'. Ik vind ons niet hipster.
Ik ben geen hipster! *stampquote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle hipsters die zelf vooral vinden dat ze met iets authentieks bezig zijn.
Maar: gaaf artikel!En leuk om jullie huis eens te zien.
En zo prominent op de voorkant van het katern, goed man!
Hahaha, het kwam al zo geënsceneerd over op de één of andere manier. Nu weten we waarom!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster! *stamp
Jeroen staat op die ene foto bij onze eigen voordeur aan te bellen.
Ja, hij gaat ook echt niet op zijn hipsterschoenen brood bezorgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Hahaha, het kwam al zo geënsceneerd over op de één of andere manier. Nu weten we waarom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |