En je moet goed verzekerd zijn als 'werkgever', niet iedereen kan goed omgaan met de combi harde korst en scherp mes. Zoals ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef Elleska het volgende:
is het wel slim om nu mensen op te trommelen om het brood te snijden?
dat schept ook verwachtingen voor een volgende en/of andere bestellingen.
Then there's that.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
En je moet goed verzekerd zijn als 'werkgever', niet iedereen kan goed omgaan met de combi harde korst en scherp mes. Zoals ik
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zelfbediening
Promotiefilmpje van Treif, de fabrikant
Dit is een joetoep filmpje van het soort snijmachine wat je in Duitse bakkerijen ziet, die hebben zwaardere broden dan in NL. Voordeel, je kan de dikte van de sneetjes instellen
In het tweede filmpje zie je hem werken met de kap open, dit kan eigenlijk niet, er zit een beveiliging op. Dat is alleen omdat je het dan beter kan zien.
Heb ik volgens mij zelfs weleens in supermarkten gezien voor zelfbediening, en ook in NL in bakkerijen gebruiken ze dit soort machines maar dan mag je er niet zelf aan zitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zelfbediening
Dit is een joetoep filmpje van het soort snijmachine wat je in Duitse bakkerijen ziet, die hebben zwaardere broden dan in NL. Voordeel, je kan de dikte van de sneetjes instellen
In het tweede filmpje zie je hem werken met de kap open, dit kan eigenlijk niet, er zit een beveiliging op. Dat is alleen omdat je het dan beter kan zien.
Heb ze in NL nooit gezien, maar ze zijn geweldig. Bij de bakker je witbrood op 18mm laten snijden en dan toast hebben die van buiten krokant is maar van binnen nog mooi zacht, zoute boter erop, mmmmmquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
[..]
Heb ik volgens mij zelfs weleens in supermarkten gezien voor zelfbediening, en ook in NL in bakkerijen gebruiken ze dit soort machines maar dan mag je er niet zelf aan zitten.
Dat model van de Lidl is 5600 euro, en bij de grotere loopt de prijs rap op....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zelfbediening
Jep, het is een investering.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat model van de Lidl is 5600 euro, en bij de grotere loopt de prijs rap op....
het gaat ook wat ver om daar nu nog een crowdfundingsactie voor te startenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat model van de Lidl is 5600 euro, en bij de grotere loopt de prijs rap op....
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou zeker investeren in een broodsnijmachine, op het moment dat je klanten vragen om gesneden brood.
Maar als professioneel spul al kapot gaat, vrees ik dat zo'n 'simpel' ding het helemaal niet vol gaat houdenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, van 165 euro. Zo'n ding als uit je 2e filmpje kost >9000 euro. Dat is meer dan de ovens, kneder, en koelkast bij elkaar.
Dat werkt primaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, van 165 euro. Zo'n ding als uit je 2e filmpje kost >9000 euro. Dat is meer dan de ovens, kneder, en koelkast bij elkaar.
Dan zou ik niet investeren in een snijmachinequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:52 schreef Isegrim het volgende:
Bij Tilburg Sourdough doen ze het op verzoek gewoon met een mes.
Tot nu toe zijn er maar weinigen die het gesneden willen hebben. Eigenlijk maar eentje.
Het zijn de bladen die scheef gaan staan, dit is een heel ander principe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar als professioneel spul al kapot gaat, vrees ik dat zo'n 'simpel' ding het helemaal niet vol gaat houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |