SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierBEASTMODE
Dan had ik volgens mij wel genoeg materiaal kunnen verzamelen in deze reeks denk je niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Quest ik weet dat je er niets over mag zeggen maar ben je toevallig momenteel een programma over internetpesten aan het maken?
Ik zal al te wachten tot Peter Rrrrrr de Vries over fok zou beginnen. Blijkt hij gewoon mee te posten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan had ik volgens mij wel genoeg materiaal kunnen verzamelen in deze reeks denk je niet?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:28 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, dat was een grapje. Het gedeelte waar ik naar Vince vraag is serieus.
ok manquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
Wie zouden zomaar iemand neer kunnen steken?
Mensen die ik oprecht afstreep zijn:
- VMS
- Gekoeldnetzolekker
- Antoine
- Awesome
- Snakey
Mensen die ik verdenk:
- Dima
- Henk
- Sap
- Yuri
- Cor
- JMF
- Sander
Mensen waar ik van overtuigd ben dat ze het in zich hebben:
- Questular
- McNultz
- Ray
Mensen waar ik van overtuigd ben dat ze het al eens hebben gedaan:
- Klokov
- Seto
No offensccse gasten.
Een van de beste Hardcore dj's (misschien wel de beste mixtechnisch)quote:
Ik ben inderdaad gewoon een rustige jongenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
Wie zouden zomaar iemand neer kunnen steken?
Mensen die ik oprecht afstreep zijn:
- VMS
- Gekoeldnetzolekker
- Antoine
- Awesome
- Snakey
Mensen die ik verdenk:
- Dima
- Henk
- Sap
- Yuri
- Cor
- JMF
- Sander
Mensen waar ik van overtuigd ben dat ze het in zich hebben:
- Questular
- McNultz
- Ray
Mensen waar ik van overtuigd ben dat ze het al eens hebben gedaan:
- Klokov
- Seto
No offensccse gasten.
Check dit ff dan als je tijd hebt, dit is wel meesterlijk, ook al is het niet je muzieksmaak.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Een van de beste Hardcore dj's (misschien wel de beste mixtechnisch)
edit: de 1e dus
Binnen de hardcore draait bijna niemand meer met vinyl. Hooguit wat gasten die early draaien. Fatsoenlijke afgestelde draaitafels zijn amper meer te vinden op feesten. Maatje van me die vroeger links en rechts wel eens wat gedraaid heeft werd praktisch gedwongen door z'n boekingskantoor om digitaal te gaan draaien. Toen heeft ie ze de dikke vinger gegevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:34 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, daar kan ik niet over oordelen. Ik ben niet thuis in de hardcore. Ik zou bijv. niet weten waar het ene plaatje overgaat in de volgende.
Maar zo te zien is Vince ook niet vies van de wat modernere middelen.
[ afbeelding ]
Hehe die David Guetta op Tomorrowland er ook inquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Check dit ff dan als je tijd hebt, dit is wel meesterlijk, ook al is het niet je muzieksmaak.
vet manquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Check dit ff dan als je tijd hebt, dit is wel meesterlijk, ook al is het niet je muzieksmaak.
Gwn Traktor Kontrol S2'tje meebrengen en gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef fathank het volgende:
Binnen de hardcore draait bijna niemand meer met vinyl. Hooguit wat gasten die early draaien. Fatsoenlijke afgestelde draaitafels zijn amper meer te vinden op feesten. Maatje van me die vroeger links en rechts wel eens wat gedraaid heeft werd praktisch gedwongen door z'n boekingskantoor om digitaal te gaan draaien. Toen heeft ie ze de dikke vinger gegeven .
Dan blijft ie liever thuisquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gwn Traktor Kontrol S2'tje meebrengen en gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |