trailers zou ik sowieso geen slecht idee vinden. soms als ik aan het browsen ben voor een film zou het wel fijn zijn als er een trailer bij zit. nu moet ik het op youtube opzoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:47 schreef Etcetera het volgende:
En trailers voor Netflix Originals? Nou, misschien dat je dan nog een toffe serie ontdekt.
de baas/oprichter Reed Hastings zegt het op facebook ook glashard:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netflix heeft zelf op Twitter overigens alles ontkend, er komen geen advertenties.
Trailers heb ik ook nog nooit gezien tijdens het Netflixen.
quote:No advertising coming onto Netflix. Period.
Just adding relevant cool trailers for other Netflix content you are likely to love.
tuurlijk zeg je dat als baas, echter is een trailer ook gewoon reclamequote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
de baas/oprichter Reed Hastings zegt het op facebook ook glashard:
[..]
de trailers van de netflix originals wil ik toch wel zien. Die mogen ze van mij trouwens ook sneller op netflix zelf zetten, vaak staan ze overal behalve op netflixquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk zeg je dat als baas, echter is een trailer ook gewoon reclame
Ik wil ze echt niet zien. Geen enkele belangstelling voor. Valt wat mij betreft idd gewoon onder reclame. Een opt-out/in (welke variant je ook kiest) zou dan wel prettig zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
de trailers van de netflix originals wil ik toch wel zien. Die mogen ze van mij trouwens ook sneller op netflix zelf zetten, vaak staan ze overal behalve op netflix
https://help.netflix.com/helpquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand een idee?
Netflix heeft 7,99 afgetrokken op mijn mastercard. Maar als ik op registratie voltooien klikt zegt het:
"Volgens de creditcardmaatschappij is je saldo te laag om een veiligheidsstorting te reserveren. Gebruik een andere kaart. "
terwijl he tal 7,99 werdt afgetrokken. en de eerste keer is toch gratis. klopt precies niet echt
voel me genaaid
absoluutquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Suits volgen, wel of niet? En zo nee waarom? Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
Ja, gewoon doen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Suits volgen, wel of niet? En zo nee waarom? Alvast bedankt voor eventuele antwoorden!
ik vind ze beide leuk. Niet echt te vergelijken met elkaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ook als je breaking bad top vindt? Lijkt het er een beetje op?
New Girl?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:26 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog een gouden tip voor een lekker flauwe comedy op netflix vanavond?
louis litt, enough saidquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:26 schreef alwaysonhold het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |