Nee hoor, ik heb nooit onthuld waar ik loop.quote:Op donderdag 28 mei 2015 04:38 schreef dud0r het volgende:
Kan mobiel niet quoten vanuit een gesloten topic.
Maar ik dacht dat je dat een keer gezegd had kramerica, het den Haag gedeelte dan.
"He's a mysteymanquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nooit onthuld waar ik loop.
Dat dacht ik ook, blijkbaar mag ik in juni geen vrij meer vragen. Aan die van dit jaar heb ik nog niet gezeten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:01 schreef zombo het volgende:
[..]
Die van vorig jaar voor 1 juli. Heb jij die van dit jaar al op?
Dan vergis ik me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nooit onthuld waar ik loop.
Wat ik wel eens doe is zo'n pakje afgeven bij een PostNL servicepunt die het dan in de postzak voor de pakketservice gooien. Hoef je niet terug te fietsen en komt het toch op de goede plek terecht. En als je elke dag vanuit het zelfde depot loopt kun je natuurlijk ook het pakje pas de volgende dag op het depot neerleggen. (Dat is natuurlijk officieel niet toegestaan, en ik zou persoonlijk zoiets noooiiit doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Jeuj, een mailing die praktisch HAH was en dus toch wel aardig wat uitloop nog. Ook nog op het eind een buspakje dat niet door de bus kon. Uit wanhoop 4 buren geprobeerd want het depot was 15 minuten fietsen, maar helaas moest ik toch terug
Wat was er met die transpondermisser? Ik heb dat verhaal gemistquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat laatste heb ik overwogen, maar ik ben er waarschijnlijk ook pas nadat ze de post al gebracht hebbendus dan nemen ze die niet meer mee die dag. Bij zo'n servicepunt is misschien nog wel een idee, kijken ze niet raar op van wat is dat?! Neem aan dat ze daar niet zo bekend zijn met die sticker
Maar goed, sowieso kan ik me na die (per ongeluk) door mij veroorzaakte transpondermisser eigenlijk ook niks meer permitteren, als ik nu iets doe dat officieel niet mag en ze komen er achter ben ik waarschijnlijk zwaar de lul
Per ongeluk een poststuk in mijn schoudertas laten zitten. Was beschadigd en ik had toen net niet meer van die stickers/briefjes daarvoor met excuses blabla in de tas zitten. Tegen de tijd dat ik klaar was, was ik compleet vergeten dat ik dat ding nog in de tas had zitten uberhaupt, dus ik heb hem niet nabezorgd die dag. De volgende ochtend kwam er een mail vd TC wie er een poststuk niet bezorgd had, toen dacht ik er weer aan en heb ik het eerlijk opgebiecht. Uiteindelijk bleek dat ook idd het poststuk met de transponder te zijn, bijna op non actief gezet daarvoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:05 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Wat was er met die transpondermisser? Ik heb dat verhaal gemist
Een dag vergeten gaat nog, maar ik heb er ook eentje gezien die net terug was van 14 dagen vakantie en nog een pakje van voor de vakanttie in de fietstas had zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Per ongeluk een poststuk in mijn schoudertas laten zitten. Was beschadigd en ik had toen net niet meer van die stickers/briefjes daarvoor met excuses blabla in de tas zitten. Tegen de tijd dat ik klaar was, was ik compleet vergeten dat ik dat ding nog in de tas had zitten uberhaupt, dus ik heb hem niet nabezorgd die dag. De volgende ochtend kwam er een mail vd TC wie er een poststuk niet bezorgd had, toen dacht ik er weer aan en heb ik het eerlijk opgebiecht. Uiteindelijk bleek dat ook idd het poststuk met de transponder te zijn, bijna op non actief gezet daarvoor
Ik dacht altijd in Naaldwijk, maar ik kan me vergissen. Kan me voorstellen dat je zoiets niet wilt vertellen op een forum.quote:Op donderdag 28 mei 2015 04:38 schreef dud0r het volgende:
Kan mobiel niet quoten vanuit een gesloten topic.
Maar ik dacht dat je dat een keer gezegd had kramerica, het den Haag gedeelte dan.
Omdat ook hier PostNL-medewerkers je monitorenmee-lezen die dergelijke uitspraken doorspelen naar hogerhand.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd in Naaldwijk, maar ik kan me vergissen. Kan me voorstellen dat je zoiets niet wilt vertellen op een forum.
Met slechts 162 lurkers op deze pagina lijkt me dat niet erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:56 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Omdat ook hier PostNL-medewerkers je monitorenmee-lezen die dergelijke uitspraken doorspelen naar hogerhand.
Ouderen censureren, belastinggeld, florerend bedrijfquote:Ik vindt dit geen goed plan .
Je bent fout als je de ouderen censureert .
Erg onbeschoft naar de burger die veel belasting geld heeft betaald ,
voor een florerend bedrijf .
Dit zouden ze bij wet moeten verbieden dit is een vorm van dictatuur .
Ik ben 1 keer hier een medewerker van me tegen gekomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Met slechts 162 lurkers op deze pagina lijkt me dat niet erg waarschijnlijk.![]()
Bijzondere reactie uit dat bericht op radar:
[..]
Ouderen censureren, belastinggeld, florerend bedrijf
Nou ja, PostNL is natuurlijk wel groot geworden als staatsbedrijf, en zodoende gefinancierd met belastinggeld. Maar ik neem aan dat bij de privatisering er wel weer veel geld is teruggevloeid in de staatskas.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Met slechts 162 lurkers op deze pagina lijkt me dat niet erg waarschijnlijk.![]()
Bijzondere reactie uit dat bericht op radar:
[..]
Ouderen censureren, belastinggeld, florerend bedrijf
Men kan gewoon meelezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik ben geen anonieme voyeur dus...hahahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Fotoboek van AngelFromHeaven(foto ook al meer dan 10 jaar oud lol)
Haha maar een nieuwe is zo gemaaktalleen niet zoveel zin in geklooi met meerdere accounts dus gewoon maar een beetje nadenken voor het posten
Ik denk dat menig collega zich stoort aan die zender.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:07 schreef Pietertje71 het volgende:
Als ik sommig commentaar lees op de PostNL-site van (vaak dezelfde) personen, die met echte naam daar staan geregistreerd, denk ik ook soms van: dat die daar nog werkt
Er zit daar 1 stoorzender waar ik mij soms aan erger: ene C.Paays
Als dat iemand van hier is
dan waren de topics zo volquote:[b]Op vrijdag 29 mei 2015 10:07 schreef Pietertje71
Er zit daar 1 stoorzender waar ik mij soms aan erger: ene C.Paays
Als dat iemand van hier is
En dit is schijnbaar omdat deze collega iets extra erbij gaat doen voor ze. Het zal welquote:Ik ontdekte hier net ook weer wat leuks. Er is dus een wijk waar op dinsdag 2 uur voor staat, donderdag 1u45 en zaterdag maar 1u25. Waarbij de TC toen dus zei, dat is uit de herijkingsgesprekken gekomen (geef altijd gewerkte tijd van ongeveer 1u40 door en dit wordt wel netjes betaald).
Nu zie ik dus net dat de collega die hem komende zaterdag loopt, wel 2 uur krijgt! En ik krijg volgende zaterdag weer maar 1u25. Dus ik ga dit morgen toch nog eens opnieuw aankaarten![]()
Herijking.... rriiiight.
Ja, de dagen dat je je extra beschikbaar hebt gemeld lijken daarbij niet uit te maken (zou daar wel naar gekeken worden?), het wordt gewoon ingepland. Nou ja, klein wijkje... 't ken netquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Slechte ontwikkeling, hier gaan ze niet meer vragen of je wat extra wilt doen, maar word je er gewoon alvast ingepland en kun je dan bezwaar indienen
Je kunt uit de cijfers alles halen wat je wilt. Het is zo makkelijk te manipuleren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:33 schreef V__L_N het volgende:
Die monitor is ook zo lekker duidelijk en transparant. Tenminste de uitslag die ze laten zien.
Vervelend dat depotgedoe, brak mij op een gegeven moment ook op. Voor drie extra centen wel hele dagen ter beschikking van de post. Inderdaad een uur voor de officiële tijd (want dan is de chauffeur er meestal) paraat staan om de post te verdelen, achter fouten aan bellen, andermans rotzooi opruimen, om de haverklap gebeld worden (wie heeft de urenlijst meegenomen, heeft piet zijn postjas wel aan – nee nooit) en er komt iemand voor lekkage of een kapot slot, de code moet veranderd, een etentje georganiseerd, 't is dat er geen ramen in zitten, anders moeten die ook nog gelapt als er externe controle komt. En het dan ook nog op je brood krijgen als collega's de boel belazeren (maar zelf geen verantwoordelijkheid nemen bij signalen). Ja, lees maar eens mee!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Haha mja dankje. Het komt wel weer goed, maar dan is het zo'n opeenstapeling van vanalles. Gaat het een hele tijd goed en dan ineens iedere keer allerlei shit totdat ik echt zoiets heb van, ik ga mijn ontslagbrief inleveren!
![]()
Doen we natuurlijk niet (tenzij er beter werk voorbij komt), maar het idee schiet soms toch echt wel door mijn hoofd
Heb er ook wel eens zo over gedacht. Laatste keer ben ik verhaal gaan halen omdat er zoveel niet klopte. Kreeg wel gelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Haha mja dankje. Het komt wel weer goed, maar dan is het zo'n opeenstapeling van vanalles. Gaat het een hele tijd goed en dan ineens iedere keer allerlei shit totdat ik echt zoiets heb van, ik ga mijn ontslagbrief inleveren!
![]()
Doen we natuurlijk niet (tenzij er beter werk voorbij komt), maar het idee schiet soms toch echt wel door mijn hoofd
Ik denk dat de AK-47 die je bij je had ook wel indruk maaktequote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens zo over gedacht. Laatste keer ben ik verhaal gaan halen omdat er zoveel niet klopte. Kreeg wel gelijk
Aaaah jammerquote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:13 schreef superkimmi het volgende:
lekker dagje vrij vandaag (onder het kader van verlof opmaken) Morgen en overmorgen ga ik met overnachting fotograferen in de Amsterdamse WAterleidingduinen. Beetje jammer dat er ontzettend slecht weer is voorspeld
Nee, had een raketwerper van de Bandidos geleendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 06:03 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
[..]
Ik denk dat de AK-47 die je bij je had ook wel indruk maakte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, had een raketwerper van de Bandidos geleend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |