Herkenbaar :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd wakker omdat ik een harde scheet liet.
#Justkaneelthings
Heb maar even het raam open gezet. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar :$
Wel het eerste geluid wat er uit m'n slaapkamer komt, na de wekker dan :$
Wil jij scheetjes met mij laten?quote:
Gvdquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar even het raam open gezet. :$
Het betrekt hier wel ineens zeg, tering.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar even het raam open gezet. :$
Zullen wij samen Super Mario spelen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga lekker naast Kaneel lopen meuren.
Loop ik je expres al niet te hosselen omdat ik respect voor je heb, krijgen we ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga lekker naast Kaneel lopen meuren.
En jij zit in Den Haag. Ik in Leidenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het betrekt hier wel ineens zeg, tering.
Gelijk op me afgeknapt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Loop ik je expres al niet te hosselen omdat ik respect voor je heb, krijgen we dit
Mogguh buurquote:
Nooitquote:
Kun je nagaan wat Kaneel heeft laten ontsnappen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En jij zit in Den Haag. Ik in Leiden
Fml
Buurtjequote:
Watquote:
quote:
Kijk uit dat je er niet per ongeluk een imgurlink van jezelf onder hebt danquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Kaneel heeft laten ontsnappen.
[..]
Buurtje
Ik ga die groet onder mijn Ctrl-V neerzetten
Alsof mensen mij zouden willen zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk uit dat je er niet per ongeluk een imgurlink van jezelf onder hebt dan
Ge-weldig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het met jullie deze mooie donderdagmorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |