quote:
Onesie, kutwoordquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onesies.
Ik ga gewoon in nerdshirts in bed.
TIJGER LOSER LOSER LOSER. HAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook een leeuwenpakje, opwindend
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
TIJGER LOSER LOSER LOSER. HAHAHAHAHA.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zeker nooit buiten de landsgrenzen geweest? Zolderkamerterrorist.quote:
Lees eens een stuk terug, mej. de seksloze pandaquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent zeker nooit buiten de landsgrenzen geweest? Zolderkamerterrorist.
Maar ik heb wel uitstraling en vanavond nog seks als ik het WIL.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees eens een stuk terug, mej. de seksloze panda
Ik kan er binnen 1,5 uur zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik heb wel uitstraling en vanavond nog seks als ik het WIL.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees eens een stuk terug, mej. de seksloze panda
quote:
Ja en, ik ook, wat is je punt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik heb wel uitstraling en vanavond nog seks als ik het WIL.
Dat je geen punt hebt. Met je punt.quote:
Wel een Japanse mensen ontmoet eigenlijk? Want als er een volkje saai, humorloos en vreemd is zijn het Japanners wel.quote:
Punt op z'n bolle ogenquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat je geen punt hebt. Met je punt.
Ze lopen vrij veel rond hier op de uni ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een Japanse mensen ontmoet eigenlijk? Want als er een volkje saai, humorloos en vreemd is zijn het Japanners wel.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze lopen vrij veel rond hier op de uni ja.
Erg zwakke reply voor een hoogbegaafde journaliste als jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat je geen punt hebt. Met je punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |