Dat slaapt toch voor geen meter, ik slaap toch ook niet met een tok aan in bedquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
Geen bh's dragen?![]()
Ik draag ze zelfs in bed. Die dingen.
Ik vind ze niet zo comfy.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
Geen bh's dragen?![]()
Als ik naast je lig, kan je dat maar beter wel doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo comfy.
Ben een vieze feministe.
Ben je een tietgrijper?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik naast je lig, kan je dat maar beter wel doen.
Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk. Tot mijn veertiende ofzo amper bh's gedragen maar toen 'moest' ik wel. Sindsdien nooit meer uitgedaan. Naja, niet letterlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo comfy.
Ben een vieze feministe.
quote:
In bed? Serieus?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
Geen bh's dragen?![]()
Ik pas vanaf mijn 19e structureel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk. Tot mijn veertiende ofzo amper bh's gedragen maar toen 'moest' ik wel. Sindsdien nooit meer uitgedaan. Naja, niet letterlijk.
Jeps. Tenzij seks. Maar dat heb ik niet.quote:
I...I...just think you're awesomequote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik pas vanaf mijn 19e structureel.
En ik heb nog steeds maanden dat ik ze nauwelijks uit de kast haal.
Lekker hygiėnischquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk. Tot mijn veertiende ofzo amper bh's gedragen maar toen 'moest' ik wel. Sindsdien nooit meer uitgedaan. Naja, niet letterlijk.
Ik heb dan meestal gewoon mijn shirt aan. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jeps. Tenzij seks. Maar dat heb ik niet.
Ik heb er 27 dus opzich wel ja.quote:
Ik mijn panda- of berenpak! Helemaal ingepakt naar bedje toe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dan meestal gewoon mijn shirt aan. :$
Hoeft nog niet eens om seks te gaan hoor.:@quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jeps. Tenzij seks. Maar dat heb ik niet.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik mijn panda- of berenpak! Helemaal ingepakt naar bedje toe.
Vandaar de geen seksquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe 'm ook uit bij het douchen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens om seks te gaan hoor.:@
Onesies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |