SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bittere_Ernst. op 28-05-2015 19:20:13 ]Maar diep van binnen lach ik.
Gaan nog bizar veel packs geopend worden, normaal gesproken komt dat de prijs niet ten goede.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:39 schreef Rickertman96 het volgende:
Naja ik houd hem nog wel, hij is extinct dus zal vast wel in prijs gaan stijgen. 1.1 mil is natuurlijk veel te weinig.
Verkopen, die kan alleen maar gaan dalen. En coins kopen is niet echt mogelijk meer nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:13 schreef zerokil het volgende:
En dan pull je 2 jumbo packs en krijg je dit:
[ afbeelding ]
Heb geen idee wat de markt atm is..
Meteen verkopen of houden..?
De meeste mensen hier spelen al wel op de nextgen en dan met name PS4.quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:27 schreef Viro het volgende:
Iemand zin om fifa 15 te spelen? Ben een noobSpeel op de xbox 360.
2 Jaar geleden heb ik de vakantie kunnen betalen uit de verkoop van Fifa coinsquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:36 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat is daar goed aan. Doe mij voor een tientje maar een account met 4 miljoen. Dan kan je nog eens een degelijk elftal kopen.
Zo erg was het bij mij niet, maar heb wel alle FIFA delen ermee kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
2 Jaar geleden heb ik de vakantie kunnen betalen uit de verkoop van Fifa coins
Er zijn hier een aantal discussies geweest of de price ranges zouden gaan werken of niet. De onwetenden zeiden van niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zo erg was het bij mij niet, maar heb wel alle FIFA delen ermee kunnen betalen.
Achja hrb er wel vertrouwen in dat FUT16 wel een goed deel wordt. Als ze de coinsellers kunnen tegenhouden met bijvoorbeeld pricebands is dat alleen maar goed. Volgend jaar lekker "eerlijk" opnieuw beginnen.
Of ben ik nu een optimist?
Klopt, maar Hazard zou zonder price range boven de 2 miljoen zijn, nu is ie 1,1 max, veel te cheap. Azpi TOTS is nu btw ook weer extinct, gisteren waren er nog tientallenquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gaan nog bizar veel packs geopend worden, normaal gesproken komt dat de prijs niet ten goede.
Dat ligt gewoon aan de tijd denk ik. Je moet gewoon in de gaten houden hoeveel er worden verkocht en voor hoeveel ze gaan. Veel TOTS van vorige week gaan nauwelijks voor de minimale prijs weg, dan gaan ze bij de volgende price range sowieso omlaag. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Klopt, maar Hazard zou zonder price range boven de 2 miljoen zijn, nu is ie 1,1 max, veel te cheap. Azpi TOTS is nu btw ook weer extinct, gisteren waren er nog tientallen
Natuurlijk, maar we hebben het hier over Hazard. Dat is geen TOTS Meier ofzo, de beste speler van de populairste competitie op FIFA dan en is 95 (!) rated. Ik weet niet of je je Hazard TOTS van vorig jaar nog kan herinneren, maar die ging echt niet voor 1,1 mil weg, 3x meer geloof ik. Ik verwacht snel priceadjustments bij spelers als Hazard, De Gea, Bolasie, Aguero enz.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de tijd denk ik. Je moet gewoon in de gaten houden hoeveel er worden verkocht en voor hoeveel ze gaan. Veel TOTS van vorige week gaan nauwelijks voor de minimale prijs weg, dan gaan ze bij de volgende price range sowieso omlaag. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dan heb je 2 keuzes: Je pakt de 1,1 miljoen, of je hebt een paar dagen geduld en kijkt hoe de nieuwe prijs is, en dan kun je weer dezelfde afweging maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar we hebben het hier over Hazard. Dat is geen TOTS Meier ofzo, de beste speler van de populairste competitie op FIFA dan en is 95 (!) rated. Ik weet niet of je je Hazard TOTS van vorig jaar nog kan herinneren, maar die ging echt niet voor 1,1 mil weg, 3x meer geloof ik. Ik verwacht snel priceadjustments bij spelers als Hazard, De Gea, Bolasie, Aguero enz.
Mijn transferlist zit vol met schijt TOTS spelers die niet verkopen.
Ik ga Hazard sowieso niet verkopen nu nee, speelt ook heerlijk IG dus lekker in m'n team houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan heb je 2 keuzes: Je pakt de 1,1 miljoen, of je hebt een paar dagen geduld en kijkt hoe de nieuwe prijs is, en dan kun je weer dezelfde afweging maken.
En kijk niet alleen naar hoe de prijs vorig jaar was, maar ook hoe de prijs van de rest van de dure spelers waren, die waren dan ook vast 3x zo hoog.
Het gevaar is wel, dat wanneer er volgende week een Bundesliga TOTS komt, met een 91 de Bruyne, een 95 Robben, een ST 93 Muller, dan is iedereen dat ielige mannetje van Chelsea weer vergeten, de waan van de dag regeert in FUT.
Momenteel 5, ik schipper altijd tussen 2 en 5. Laatst per ongeluk gepromoveerd naar 1, maar daarna rechtstreeks naar 5 gedegradeerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef jackson het volgende:
Mooie verhalen hier allemaal, ik moet het doen met een standaard BPL teampje... Welke Divisie spelen julie met FUT online?
De grafieken heb ik niet in mijn hoofd, maar volgens mij gaat het een beetje zoals een vliegtuig zijn daling inzet alvorens te landen. Geen enkele prijs die in 1 keer keihard crasht. RB Ronaldo is nu 9,8 miljoen, komt van 11,2 af, ongeveer 10%. 10 a 15% per range is wel reëel in de TOTS fase denk ik in de meest extreme gevallen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Het heeft geen zin om vergelijkingen te maken met vorig jaar. Dit is de eerste keer dat het TOTS met price ranges wordt vrijgegeven.
Als Bittere_Ernst nou even zijn glazen bol erbij pakt...
Puush doet het niet dus je moet zelf maar even kijken op Futhead, maar als je kijkt naar de price range van de afgelopen 2 maanden ziet het er niet uit alsof de prijzen gaan zakken met dalen.
Dat is een groot verschil tussen Xbox en PS.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De grafieken heb ik niet in mijn hoofd, maar volgens mij gaat het een beetje zoals een vliegtuig zijn daling inzet alvorens te landen. Geen enkele prijs die in 1 keer keihard crasht. RB Ronaldo is nu 9,8 miljoen, komt van 11,2 af, ongeveer 10%. 10 a 15% per range is wel reëel in de TOTS fase denk ik in de meest extreme gevallen.
Daarna zullen we wel weer stijgingen gaan zien. Dat is wat de glazen bol zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |