ja kanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:14 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje nog voor ik verder speel. Morgen valt hij in de bus hier, huppeldepup editie dit dat; nu nog ff de "demo" versie. Zijn savegames makkelijk over te zetten/kopiėren?
Morgen flikker ik de demo eraf en installeer ik de orginele, maar als dat gekut is met savegames en alles kan ik misschien beter nu niet beginnen
Iemand?
Komt goed,slaap lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:14 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje nog voor ik verder speel. Morgen valt hij in de bus hier, huppeldepup editie dit dat; nu nog ff de "demo" versie. Zijn savegames makkelijk over te zetten/kopiėren?
Morgen flikker ik de demo eraf en installeer ik de orginele, maar als dat gekut is met savegames en alles kan ik misschien beter nu niet beginnen
Iemand?
Met veel bellen en zeuren en ipv verzenden ophalen, anders had ik hem pas morgen gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:17 schreef Beach het volgende:
[..]
ja kan
en toch nog eerder dan verwacht binnen zie ik
Slapen zegtiequote:
Have fun!!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:12 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben (eindelijk!) vertrokken.
Tot over 2 maanden ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Contracts: Jenny O' the woods en Merry WidowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Unlock je er nog iets nuttigs mee? Anders skip ik die hele rommel bij elkaar. Heb al genoeg te doen zonder die kut kaartspelletjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:35 schreef Mothzor het volgende:
Wat een tering vent die inkeeper van Oxenfurt, hoeveel geluk kan je hebben in potjes gwent!!
Nee die staat er tussen bepaalde urenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:22 schreef Rijst het volgende:
de armorer van novigrad is verdwenen. Glitch?
Betere Gwent kaartenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Unlock je er nog iets nuttigs mee? Anders skip ik die hele rommel bij elkaar. Heb al genoeg te doen zonder die kut kaartspelletjes.
4 throphiesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Unlock je er nog iets nuttigs mee? Anders skip ik die hele rommel bij elkaar. Heb al genoeg te doen zonder die kut kaartspelletjes.
quote:
Niks dusquote:
Thanks. Ben gister gewoon tijdens het gamen in slaap gevallenquote:
quote:
Called itquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thanks. Ben gister gewoon tijdens het gamen in slaap gevallen![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
Het is ook maar een repetitief spel. Steeds die goedgeschreven quests en uitdagende monsters waarbij je steeds moet kijken wat voor zwakke plekken ze hebben, wordt wat herhalend.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
Het is ook maar een repetitief spel. Steeds die goedgeschreven quests en uitdagende monsters waarbij je steeds moet kijken wat voor zwakke plekken ze hebben, wordt wat herhalend.
Maandag zou een hotfix komen voor de pc. Consoles zouden niet veel later volgen. Las ik op tweakers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:20 schreef Leatherneck het volgende:
Vermoedelijk is die quest-bug op m'n pad gekomen. Daarnet twee quests afgerond en, ondanks dat deze quests qua suggested level om en nabij m'n eigen level lagen, kreeg ik daar geen XP voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |