Betere Gwent kaartenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Unlock je er nog iets nuttigs mee? Anders skip ik die hele rommel bij elkaar. Heb al genoeg te doen zonder die kut kaartspelletjes.
4 throphiesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 05:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Unlock je er nog iets nuttigs mee? Anders skip ik die hele rommel bij elkaar. Heb al genoeg te doen zonder die kut kaartspelletjes.
quote:
Niks dusquote:
Thanks. Ben gister gewoon tijdens het gamen in slaap gevallenquote:
quote:
Called itquote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thanks. Ben gister gewoon tijdens het gamen in slaap gevallen![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
Het is ook maar een repetitief spel. Steeds die goedgeschreven quests en uitdagende monsters waarbij je steeds moet kijken wat voor zwakke plekken ze hebben, wordt wat herhalend.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
Het is ook maar een repetitief spel. Steeds die goedgeschreven quests en uitdagende monsters waarbij je steeds moet kijken wat voor zwakke plekken ze hebben, wordt wat herhalend.
Maandag zou een hotfix komen voor de pc. Consoles zouden niet veel later volgen. Las ik op tweakers.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:20 schreef Leatherneck het volgende:
Vermoedelijk is die quest-bug op m'n pad gekomen. Daarnet twee quests afgerond en, ondanks dat deze quests qua suggested level om en nabij m'n eigen level lagen, kreeg ik daar geen XP voor.
welke release heb je? die van gog.com? voor zover ik weet update die niet automatischquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Vraagje, installatie loopt nog, hoe zit dat met die patches? Worden die automatisch gedownload?
En de DLC die er bij zou zitten moet ik voor inloggen bij gog.com lees ik. Dat wijst zich vanzelf, of moet ik daar nog meer van weten hoe of wat?
Op dvd. Premium editie of iets. Las wel iets over gog.com. Ik heb daar wel een account dus dat zal wel goedkomen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
welke release heb je? die van gog.com? voor zover ik weet update die niet automatisch
maar wellicht met de gog client wel..
Kan je daar meteen in het begin van het spel al naartoe rijden met je paardje? Of ga je die trip sowieso niet overleven? Of is dat gebied nog gelocked voordat je uberhaupt maar iets gedaan hebt?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Men, wat is Novigrad.. GROOTS!
Het is echt een stad stad. En dan kom je er buiten, kijk je even achterom, en denk je nog een keer hetzelfde.
Je kan het ongeveer 2 uur in het spel al zien. Tenzij je net als ik ook allemaal sidequests gaat doen. Toen zag ik het pas na 15-20 uur.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan je daar meteen in het begin van het spel al naartoe rijden met je paardje? Of ga je die trip sowieso niet overleven? Of is dat gebied nog gelocked voordat je uberhaupt maar iets gedaan hebt?
Ik wil wel even een kijkje gaan nemen dalijk namelijk.
Volgens mij kan dat pas na White Orchardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan je daar meteen in het begin van het spel al naartoe rijden met je paardje? Of ga je die trip sowieso niet overleven? Of is dat gebied nog gelocked voordat je uberhaupt maar iets gedaan hebt?
Ik wil wel even een kijkje gaan nemen dalijk namelijk.
Geniet er van! En niet vergeten je impressies hier te komen spuien he. Altijd leukquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:24 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat ik ook ga wachten. Install is bijna klaar
Shit laten dismantelen dan? Idk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds dark iron ores nodig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |