Dan hoop ik dat die fix al die xp retro-actief maakt. Zodat ik dan ineens met 10 te verdelen AP zit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Die kans is dan idd aanwezig, wat een kutbug dan zeg.
Ik lees ook dat als het levelverschil meer dan 6 is tov de quest die je doet, je er sowieso geen xp voor krijgt...quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Er is momenteel een bug met main quests, ze geven je GEEN exp als je huidige level hoger is dan het level van de quest. Het advies is om te wachten met main quests tot dit gepatched is. Voor meer informatie zie: http://www.reddit.com/r/w(...)for_quests_in_patch/
Even gejat....
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Er is momenteel een bug met main quests, ze geven je GEEN exp als je huidige level hoger is dan het level van de quest. Het advies is om te wachten met main quests tot dit gepatched is. Voor meer informatie zie: http://www.reddit.com/r/w(...)for_quests_in_patch/
Even gejat....
quote:I strongly advise you not to play until a patch for it comes out.
quote:Quests that are 6 levels (or more) lower than yours are not granting experience. Anything else should reward you with exp, we are looking into the issue.
Wie van jullie is trouwens met de review bezig? Of wordt het een gezamenlijke?quote:
Collega Kiimmmiiii89, PlayStation 4-versie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wie van jullie is trouwens met de review bezig? Of wordt het een gezamenlijke?
Maar vreemde was dat hij eerst wel succesvol complete was, en pas later failed, heb op steam forum al het antwoord gevonden, t'is een bug. Quest A vereist dat persoon A blijft leven, dat was gelukt, maar later is een quest B waar diezelfde persoon in voorkomt en onvermijdelijk doodgaat, en toen registreerde het spel die vorige als failed, achja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan zijn dat je de 'verkeerde' keuze gemaakt hebt. Heb ook eens besloten om iemand niet te doden en toen stond er ook 'failed'
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:32 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar vreemde was dat hij eerst wel succesvol complete was, en pas later failed, heb op steam forum al het antwoord gevonden, t'is een bug. Quest A vereist dat persoon A blijft leven, dat was gelukt, maar later is een quest B waar diezelfde persoon in voorkomt en onvermijdelijk doodgaat, en toen registreerde het spel die vorige als failed, achja.
Uhm wut? Ik heb dus gisteravond nog de main quests gedaan die allemaal lager waren dan mijn level en ik kreeg er juist een shitload aan xp vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Even gejat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, heel de middag main quests gedaan, vond al dat ik niet hard lvlde, te gaar om te realiseren wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Even gejat....
SPOILER: baron q chainOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat zie, zou ik juist weer liever op de main quests door willen gaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Beach het volgende:
http://kotaku.com/the-witcher-3-takes-shots-at-drm-1707277761
Vind ik wel een minpunt hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:34 schreef 2dope het volgende:
Geralt als 'ie van een anderhalf meter hoog afstapje springt.
Springen ingedrukt houden als je land, dan maakt hij een rol en heb je geen damage.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik wel een minpunt hoor.Vooral omdat ik op hogere moeilijkheidsgraad speel, kun je niet healen door te mediteren. Gelijk 20 kippenpootjes naar binnen werken omdat Geralt een val van 2 meter niet aan kan.
Blij dat je een mutant bent met een zeer snel metabolismequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik wel een minpunt hoor.Vooral omdat ik op hogere moeilijkheidsgraad speel, kun je niet healen door te mediteren. Gelijk 20 kippenpootjes naar binnen werken omdat Geralt een val van 2 meter niet aan kan.
Toch wel van Cluckin' Bellquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hah, dit overkwam mij paar dagen terug, had al een uur niet opgeslagen..quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had ik nog niet door - bedankt voor de tip. Net even geprobeerd. Je moet spatie (springknop voor consoles waarschijnlijk) indrukken vlak voordat je de grond raakt. Ingedrukt houden hoeft niet per se.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef Sylv3se het volgende:
Springen ingedrukt houden als je land, dan maakt hij een rol en heb je geen damage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |