SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, heel de middag main quests gedaan, vond al dat ik niet hard lvlde, te gaar om te realiseren wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Er is momenteel een bug met main quests, ze geven je GEEN exp als je huidige level hoger is dan het level van de quest. Het advies is om te wachten met main quests tot dit gepatched is. Voor meer informatie zie: http://www.reddit.com/r/w(...)for_quests_in_patch/
Even gejat....
SPOILER: baron q chainOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat zie, zou ik juist weer liever op de main quests door willen gaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef Beach het volgende:
http://kotaku.com/the-witcher-3-takes-shots-at-drm-1707277761
Vind ik wel een minpunt hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:34 schreef 2dope het volgende:
Geralt als 'ie van een anderhalf meter hoog afstapje springt.
Springen ingedrukt houden als je land, dan maakt hij een rol en heb je geen damage.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik wel een minpunt hoor.Vooral omdat ik op hogere moeilijkheidsgraad speel, kun je niet healen door te mediteren. Gelijk 20 kippenpootjes naar binnen werken omdat Geralt een val van 2 meter niet aan kan.
Blij dat je een mutant bent met een zeer snel metabolismequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik wel een minpunt hoor.Vooral omdat ik op hogere moeilijkheidsgraad speel, kun je niet healen door te mediteren. Gelijk 20 kippenpootjes naar binnen werken omdat Geralt een val van 2 meter niet aan kan.
Toch wel van Cluckin' Bellquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hah, dit overkwam mij paar dagen terug, had al een uur niet opgeslagen..quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had ik nog niet door - bedankt voor de tip. Net even geprobeerd. Je moet spatie (springknop voor consoles waarschijnlijk) indrukken vlak voordat je de grond raakt. Ingedrukt houden hoeft niet per se.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef Sylv3se het volgende:
Springen ingedrukt houden als je land, dan maakt hij een rol en heb je geen damage.
Griffin is medium armor & + sign intensity. Ursine is heavy, geeft adrenaline gain. Cat is light, geeft attack power. Dus hangt af welke talents je neemt en hoe je speelt wat het beste is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:36 schreef Luuksor het volgende:
Heb nu net mn Cat gear op lvl 18.. Is er nog een noemenswaardig verschil tussen Griffin, Cat & Ursine op latere levels?
Cat geeft ook stamnia regen, omdat het light is en ursine geeft je extra hitpoints maar beperkt je stamnia regen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:11 schreef Baszh het volgende:
Griffin is medium armor & + sign intensity. Ursine is heavy, geeft adrenaline gain. Cat is light, geeft attack power. Dus hangt af welke talents je neemt en hoe je speelt wat het beste is.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:16 schreef BWolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik heb ook zo een treasure hunt, al gevonden en vrijwel alles geplunderd voor ik de quest vond, daarna de sleutel gevonden en de hunt afgemaakt maar de quest sluit nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef Jump het volgende:
heb 1 sidequests die ik niet meer kan afsluiten. Ergens in White Orchard krijg/vind je een brief (scribbled soaked letter of zo), waarmee je dan informatie krijgt over een bandit camp daar. Maar ik had dat bandit camp al uitgemoord voordat ik die brief gelezen had. De brief nu lezen update de quest niet meer...Dus eentje dat blijft openstaan.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik wou dus gisteravond voor 't eerst Novigrad in. Paar uurtjes verder en we zijn er alleen maar verder vanaf gekomen. Kut contracts en sidequests (die mij gewoon XP gaven overigens). Vanavond dan maar!
Haha, ja precies dat!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het.
Nog 1 vraagteken en dan doe ik weer een echte missie, oeeeeehhh look a questionmark.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het.
Nog 1 vraagteken en dan doe ik weer een echte missie, oeeeeehhh look a questionmark.
SPOILER: Dirty fundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef MeneerLogica het volgende:
Had ik ook, bij mij stond ie ook niet in de quest log, had wel het boek die je moet lezen maar verder gebeurde er niks.SPOILER: Dirty fundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ja, same here, heb het maar opgegeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Had ik ook, bij mij stond ie ook niet in de quest log, had wel het boek die je moet lezen maar verder gebeurde er niks.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat heb ik ook, erg frustrerend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Had ik ook, bij mij stond ie ook niet in de quest log, had wel het boek die je moet lezen maar verder gebeurde er niks.
als het niks weegt bewaar ik alles. Heb op level 16 al 12000c dus voor het geld maakt het geen reet uit, alles wat je wegdoet kost later het tienvoudige om terug te kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Mothzor het volgende:
Wat doen jullie met al jullie materials? Heb zo veel en kan amper wat maken! Neemt mijn halve inventory in!
Alchemy en crafting bewaar ik bijna alles. Wapens en hides van dieren verkoop ik vaak. Dingen die zwaar zijn weeg ik af tegen het nut wat ze hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Mothzor het volgende:
Wat doen jullie met al jullie materials? Heb zo veel en kan amper wat maken! Neemt mijn halve inventory in!
Meer crafting schemes verkrijgen en craften als'n gek!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Mothzor het volgende:
net de eerste tomb raider jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:24 schreef NothingHappened het volgende:
Dat zwemmen (zeg vooral surfacen) gaat helemaal nergens over. Ik vind het een geweldig spel hoor, maar de controls zijn een beetje ps2 generatie. Of ligt dat echt aan mij?
en gooi nooit relics weg, altijd dismantelen voor diamond-dingenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Meer crafting schemes verkrijgen en craften als'n gek!
Sowieso kun je heel veel materiaal dismantelen naar iets waardevollers (c.q. bruikbaarders).
Ik moest er ook erg aan wennen maar nu lukt het zwemmen wel prima eigenlijk. Kwa materials bewaar ik ook alles, je weet nooit wanneer je het nodig hebt... Zo had ik gisteren een monster eye nodig voor een set item, bleek dat ik die kon krijgen door een Nekker eye te deconstructen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:24 schreef NothingHappened het volgende:
Dat zwemmen (zeg vooral surfacen) gaat helemaal nergens over. Ik vind het een geweldig spel hoor, maar de controls zijn een beetje ps2 generatie. Of ligt dat echt aan mij?
Zwemmen heb ik inmiddels onder de knie, maar ben het met je eens dat de controls regelmatig nogal stroperig zijn. Ik heb daar vooral last van met de simpelste dingen, zoals rondlopen in drukke straatjes en steeds 'vastlopen' tegen kleine objecten aan. Het irritantste is nog altijd het looten en dan vooral de 'window' die je hebt om iets op te pakken. Ik moet vaak eerst zes keer omdraaien/teruglopen om iets op te pakken. Ook erg handig is dat er altijd kaarsjes tussen de loot staan. Wil je ff snel een toko leegroven door de lootknop te spammen, gaat 'ie kaarsjes uit en aan doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:24 schreef NothingHappened het volgende:
Het probleem is dat er niks tussen rennen en lopen in zit.... soms een beetje vervelend maar meer ook niet imo. De lootrange hadden ze toch vergroot na de update? Ik heb er niet veel moeite mee iig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zwemmen heb ik inmiddels onder de knie, maar ben het met je eens dat de controls regelmatig nogal stroperig zijn. Ik heb daar vooral last van met de simpelste dingen, zoals rondlopen in drukke straatjes en steeds 'vastlopen' tegen kleine objecten aan. Het irritantste is nog altijd het looten en dan vooral de 'window' die je hebt om iets op te pakken. Ik moet vaak eerst zes keer omdraaien/teruglopen om iets op te pakken. Ook erg handig is dat er altijd kaarsjes tussen de loot staan. Wil je ff snel een toko leegroven door de lootknop te spammen, gaat 'ie kaarsjes uit en aan doen
Hmm geen idee, ik heb die update nog niet binnen in ieder geval. Irritant vind ik hoe de focus wordt bepaald van wat je wilt looten. Het is een combinatie van Geralts gezichtsveld en je eigen (de camera). Liever gewoon alleen de camera, maarja (3rd person) RPG's hebben hier wel vaker problemen mee, wat ook begrijpelijk is omdat je geen crosshair hebt. Allesbehalve gamebrekend natuurlijk, maar wil me wel nog wel eens ergeren aan dit soort triviale zaken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het probleem is dat er niks tussen rennen en lopen in zit.... soms een beetje vervelend maar meer ook niet imo. De lootrange hadden ze toch vergroot na de update? Ik heb er niet veel moeite mee iig.
Over dat laatste:
[ afbeelding ]
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:26 schreef n8n het volgende:
[..]
net de eerste tomb raider jamet surfacen ben ik al 2 keer 10 centimeter onder het waterpeil verdronken omdat geer lekker bleef waar die was
Ik heb de PC versie en met het toetsenbord had ik dat ook. Gelukkig heb ik een controller erop aangesloten van de xbox en dan gaat het perfect.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het probleem is dat er niks tussen rennen en lopen in zit.... soms een beetje vervelend maar meer ook niet imo.
PS4 is 1.03 volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:58 schreef Mothzor het volgende:
Welke versie spelen jullie trouwens?
Ik zit nog steeds op 1.01 (Xbox One - Us store).
Dacht dat bij de release 1.02 al beschikbaar zou zijn?
Volgens mij moet je al op 1.02 zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:58 schreef Mothzor het volgende:
Welke versie spelen jullie trouwens?
Ik zit nog steeds op 1.01 (Xbox One - Us store).
Dacht dat bij de release 1.02 al beschikbaar zou zijn?
Dat dacht ik ook, krijg echter geen auto-update bij opstarten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je al op 1.02 zitten
Ja klopt, gisteren nog even gechecked.quote:
Heb ook US, maar zit wel op 1.02quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:04 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, krijg echter geen auto-update bij opstarten.
Nou zat er volgens mij wel verschil in de EU en US patches. Ik maak gebruik van de US store.
Ik heb er ook geen 'enorme problemen' mee, maar het is soms gewoon frustrerend als je lekker in je bootje ergens naartoe kabbelt, genietend van de ondergaande zon, ergens een schat ontdekt de controls en de camera het even af laten weten, je verdrinkt en erachter komt dat je het al een kwartier niet opgeslagen hebt. Ja, dan kan ik soms mijn controller wel opvr*tenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Zwemmen is soms wel irritant ja, maar heb er nog geen enorme problemen mee gehad.
Ja, het regelmatig saven heb ik me inmiddels ook wel aangeleerd hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:16 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen 'enorme problemen' mee, maar het is soms gewoon frustrerend als je lekker in je bootje ergens naartoe kabbelt, genietend van de ondergaande zon, ergens een schat ontdekt de controls en de camera het even af laten weten, je verdrinkt en erachter komt dat je het al een kwartier niet opgeslagen hebt. Ja, dan kan ik soms mijn controller wel opvr*ten
Nou ja, eigenlijk na alles save ik even, monster nest gekilled, looten, saven en verder. Net dingen zitten craften/alchemyen? Saven voor je verder gaat etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:18 schreef jogy het volgende:
Zodra ik iets tegen kom wat groter is dan een hamster save ik eerst voor ik eraan ga beginnen.
Handmatig lukt niet. Start een oudere game op en meteen een update.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:10 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Vreemd, eens kijken of ik handmatig kan updaten.
Cat gebruiken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:15 schreef 2dope het volgende:
Xbone-versie hier, geen updates gehad voor zover ik weet.
Overigens in dat plaatje van zonet staat dat er klachten zijn/waren over de belichting. Hebben mensen hier last van? Ik merk dat wanneer ik in bewoond gebied rondloop ik af en toe wat beperkt zicht heb op regenachtige/donkere dagen. In Novigrad bijv. loop ik overdag soms met een fakkel rond omdat ik anders geen fuck zieBrightness staat bijna op z'n hoogst.
Voortdurend, als ik gewoon aan het chillen ben in Novigrad? Neh.quote:
Dan staan je RGB instellingen niet goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:46 schreef 2dope het volgende:
Die afbeelding in de brightness-slider was ook al zo karig, kon dat ding pas een heel klein beetje zien op max brightness.
Dit dus, af en toe dismantle ik wat hides mocht ik wat leather nodig hebben maar verder verkoop ik alle wapens armor en hidesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alchemy en crafting bewaar ik bijna alles. Wapens en hides van dieren verkoop ik vaak. Dingen die zwaar zijn weeg ik af tegen het nut wat ze hebben.
Wapens wil ik nog wel eens ontmantelen voor de runes. Maar idd, ik ben zelfs gestopt met het oppakken van common wapens, die leveren toch niet al teveel op ook meestal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit dus, af en toe dismantle ik wat hides mocht ik wat leather nodig hebben maar verder verkoop ik alle wapens armor en hides
Zou kunnen, maar met andere games geen last van. Heb nog wel kortstondig met die samsung TV-modi liggen kloten (dynamisch/film/game etc.) maar maakte weinig verschil.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan staan je RGB instellingen niet goed.
SInds mn +100 zadeltas nooit meer vol gezeten, ik sjouw alles meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wapens wil ik nog wel eens ontmantelen voor de runes. Maar idd, ik ben zelfs gestopt met het oppakken van common wapens, die leveren toch niet al teveel op ook meestal.
Ik heb nog de 70, maar zit ook niet zo snel meer vol, maar zwaarden etc leveren bijster weinig op vaak. Pak nog wel eens wat mee, maar een club van 3c laat ik wel liggenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
SInds mn +100 zadeltas nooit meer vol gezeten, ik sjouw alles mee
Geen gekanker over beta drivers en dat je dat eng vindt en alleen whql wilt, download het dan niet.quote:Crossfire Profile Update for:
The Witcher 3 - Wild Hunt
Performance Improvements for the following :
The Witcher 3 - Wild Hunt : Up to 10% performance increase on single GPU Radeon R9 and R7 Series graphics products
Project Cars - Up to 17% performance increase on single GPU Radeon R9 and R7 Series graphics products
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gunstig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Beach het volgende:
The Witcher 3 - Wild Hunt : Up to 10% performance increase on single GPU Radeon R9 and R7 Series graphics products
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:52 schreef Mizjel het volgende:
Iemand al the Apiarian Phantom gedaan? Ik loop vast of het is een bug...Witcher Senses en op E blijven rammen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:51 schreef Rijst het volgende:
Aan het einde van Return to Crookback bog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:04 schreef KaiN het volgende:
Heb hetzelfde. Gwent niet gespeeld in 't begin. Nu er wel aan begonnen - leuk trouwens - maar die kaart van de Baron kan ik ook naar fluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Aan het einde van Return to Crookback bog.Ik dacht exact hetzelfde op dat momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik draai ook deels op ultra (water, terrain en textures op ultra, rest high) en haal 50-70fps met hairworks aan met een 970. Kan nog meer op ultra zetten maar vind 60 fps wel lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gunstig.
Moet zeggen dat ik verrast ben dat mijn PC ultra trekt (45-55fps) zonder hairworks en shadows op high terwijl ik echt geen beest van een PC heb.
Aan het einde van Return to Crookback bog.Heb je gewoon gehad toch? Ik wel iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
wel mooie tieten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:53 schreef emmyemmy het volgende:
Ik moest bijna janken bij het einde van de baronen keira is een cunt
De orphans niet laten ontsnappen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:54 schreef Furdinand het volgende:
Wat heb ik gedaan dat er helemaal geen boeiend einde aan het red baron verhaal zat... ik zie allemaal boeiende eindes voorbij komen.
Thx, die is echt handigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:05 schreef Jump het volgende:
http://witcher3map.com/v/#3/60.00/-5.00
Interactieve map van Velen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:58 schreef emmyemmy het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat ik dat niet had moeten doen... Zat zo te twijfelen daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Marcin360 twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 17:15:03Working on fixing the "No XP" bug. Hotfix coming Monday for PC, consoles will follow shortly. Details on our forums: http://t.co/fmeNV7r9RG reageer retweet
Geen enkele last gehad van de no xp bug eigenlijk. Die begger koning in Novigrad lijkt trouwens verdacht veel op Vinnie Jonesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:27 schreef Jump het volgende:
twitter:Marcin360 twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 17:15:03Working on fixing the "No XP" bug. Hotfix coming Monday for PC, consoles will follow shortly. Details on our forums: http://t.co/fmeNV7r9RG reageer retweet
Ingots laten maken door een smith.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
wel mooie tieten.
dark steel plate gezocht! waar kan ik ze vinden/kopen? De blacksmith van Crows perch verkoopt ze iig niet. Heb wel 2 dark steel ignots kunnen vinden dmv looten. maar heb dus nog een dark steel plate nodig of nog 2 ingots voor een Angrenian cuirass
Ik ga dit weekend gewoon door, wel of geen XP. Maakt de uitdaging wat groterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:27 schreef Jump het volgende:
Heeft iedereen last van deze bug?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend gewoon door, wel of geen XP. Maakt de uitdaging wat groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |