Haha iknow.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zit je te trollen, dit is veeeeeels te makkelijk
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, zeker bij een wereldrecordpoging paalzitten![]()
![]()
zal ik je ff komen masseren bbyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal ik je ff komen masseren bby![]()
![]()
Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beste haxballspeler ooitquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij dacht SE die avond echt dat ik een nigeriaan was
Zimbo!quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee dan komen jullie erachter wie mijn kloon is
quote:
nee, daarom zeg je het ook alleen voor de aandachtquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
Djeezus. Als ik een keer iets zeg wat eventueel de aanname wekt om mij te "aandachtshoer" te kunnen noemen, dan maken jullie daar gelijk misbruik van.
Denken jullie echt dat ik een van jullie mij laat masseren?
skyemetkiezenopelkaar.gifquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, daarom zeg je het ook alleen voor de aandacht
je mocht willen dat we je gingen masseren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
Djeezus. Als ik een keer iets zeg wat eventueel de aanname wekt om mij "aandachtshoer" te kunnen noemen, dan maken jullie daar gelijk misbruik van.
Denken jullie echt dat ik een van jullie mij laat masseren?
Het was een opmerking. Zoals zovele maken. Als wch dat bijv zei was het weer anders geweest, maar omdat ik natuurlijk een kut heb is het gelijk attentionhoquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, daarom zeg je het ook alleen voor de aandacht
Waar is hij heen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
ik mis hzaw ook wel beetje nadat ik net dat verkiezingstopic las
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |