Dan weet je hoeveel elektrocyten je nodig hebt om die 200 volt te bereiken. Je hebt meer van die dingen, dus door te delen door het totaal aantal electrocyten weet je hoeveel parallelschakelingen je hebt.quote:
Als je het op dezelfde plek doet is ie als het goed is gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan waar in de serieschakeling binnen deze parallelschakeling je tapt.
Heb je een Binas?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:02 schreef badschaap het volgende:
Oh ik dacht dat je eerst dus Utot= U1+U2 etc moest doen
daarna Utot= U1=U2
en daarna die 2 bij elkaar.
Ah ik spreek mezelf al tegen
Ja, ik overwoog net het te tekenen maar Nopequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is echt zo'n ding dat in 20 seconden uit te leggen is met een whiteboard.
Ik vond m wel redelijk gaan, alleen bij lichtweerkaatsing was ik er niet bij ofzo denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Makkelijke vraag wel, hoe was de rest van de toets?
Mooi. Volgens je eerdere logica zou je een godsgruwelijk hoge spanning kunnen halen uit een 10 voudige verlengdoos.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:02 schreef badschaap het volgende:
Oh ik dacht dat je eerst dus Utot= U1+U2 etc moest doen
daarna Utot= U1=U2
en daarna die 2 bij elkaar.
Ah ik spreek mezelf al tegen
Hoek van inval = hoek van uitval.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik vond m wel redelijk gaan, alleen bij lichtweerkaatsing was ik er niet bij ofzo denk ik
Dat wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je het op dezelfde plek doet is ie als het goed is gelijk
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over makkelijke vragen gesproken
[ afbeelding ]
Ik was al cellen aan het tekenen maar besefte dat ik daar geen zin in had.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik overwoog net het te tekenen maar Nope
moest je het toen weggooien?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeld
Mijn oom had een Segaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeld
Ja, rip Sonicquote:
Ik ookquote:
Ik doe dat soms ook nog als ik een serie kijk als iemand dan in de weg staat in de serie zelfquote:
Dit dan weer nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat soms ook nog als ik een serie kijk als iemand dan in de weg staat in de serie zelf
Oh well this is chanantquote:
Kruiden ook meegevallen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed spul ja
En niet gekotst van de champion #winning
waarom kots je van een kampioen? XDquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed spul ja
En niet gekotst van de champion #winning
Nergens last van gehad.quote:
Wat is wmb?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
Al was het ook niet heel veel wat ik hadmaar denk dat ik ze wel kan handelen.
Ik voel me soms een noob als jij praat met je rare afkortingen :squote:
komt door allochtoonpridequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me soms een noob als jij praat met je rare afkortingen :s
Zoals welke?!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sozquote:
quote:
Het is "wat mij betreft"quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 dus
Soz voor mijn afkortingskillz.
Oh.quote:
Thanksquote:
heb ik nog geen last van gehadquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als ik White Pride op mijn borst wil ben ik opeens een vieze racist
Mensen die geïnteresseerd zijn in je cultuurquote:
Allochtonen kunnen ook blank zijn, vieze racistquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als ik White Pride op mijn borst wil ben ik opeens een vieze racist
Graag mij aanspreken met DiscriMeneer. Bedankt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allochtonen kunnen ook blank zijn, vieze racist
Wat denken jij, jij komen hierrr praten tegen maiiquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Graag mij aanspreken met DiscriMeneer. Bedankt.
Champions blijkbaarquote:
Ik ben al sterkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
Word je misschien nog groot en sterk van, van die champions.
Wanneer is dat gevecht nou, tegen Nickj0n?!quote:
Kom je kijken?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wanneer is dat gevecht nou, tegen Nickj0n?!
quote:
Duh, ik zet een boel knaken in ook, VIP tickets gaarne, wil niet tussen de plebs zittenquote:
Are you readyyyyyy to rumbleeequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Duh, ik zet een boel knaken in ook, VIP tickets gaarne, wil niet tussen de plebs zitten
Ergens in vakantie sparren dan?quote:
Yish.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ergens in vakantie sparren dan?
Hij zal niet de eerste zijn die random een hartaanval krijgt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Wow, voetballer valt gewoon neer..hopelijk leeft hij nog
Shit gaat awesome worden in Qatar. Kunnen wedden op wie er als eerste neergaat en zo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die random een hartaanval krijgt.
Klopt, het verbaasd me eigenlijk dat het niet vaker voor komt bij bijv voetbal, wk/ek etquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zijn ook voetballers die hun tong bijna verslikken, dat Is pas engquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shit gaat awesome worden in Qatar. Kunnen wedden op wie er als eerste neergaat en zo.
Wats dezequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn ook voetballers die hun tong bijna verslikken, dat Is pas eng
Ff filmpje opzoekenquote:
ik moet eerst even de spieren van lilsurge bekijken.quote:
LB:quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik moet eerst even de spieren van lilsurge bekijken.
1,5x Nick arm ongquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik moet eerst even de spieren van lilsurge bekijken.
Mn benen zijn sowieso meer gespierdquote:
Linkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ijshocky goalie die een schaats in zijn nek krijgt en doodbloed op het ijs, dat is pas freaky.
#viesdikquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Weet niet wie ik moet geloven.
Geo, omschrijf het lichaam van LB eens.
Nouuuquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn benen zijn sowieso meer gespierd
quote:
Ja doei, dit is een vorm van "Heb ik een dikke kont in deze broek", hier doe ik niet aan mee!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Weet niet wie ik moet geloven.
Geo, omschrijf het lichaam van LB eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe snel die gast reageerdequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja doei, dit is een vorm van "Heb ik een dikke kont in deze broek", hier doe ik niet aan mee!Heel verstandig, maar toch lees ik het woord ''dikker''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gl/hf brah, I'll get the popcorn.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja doei, dit is een vorm van "Heb ik een dikke kont in deze broek", hier doe ik niet aan mee!Heb ik een dikke kont in deze broek? :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Geo wat doe jequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heel verstandig, maar toch lees ik het woord ''dikker''.
gl/hf brah, I'll get the popcorn.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik een dikke kont in deze broek? :s
inderdaad, geef hem in dit topic maar even op zijn donder.quote:
The fuck is ditquote:
Jeejquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heel verstandig, maar toch lees ik het woord ''dikker''.
gl/hf brah, I'll get the popcorn.
Geo is zelf dikquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
inderdaad, geef hem in dit topic maar even op zijn donder.
Ik blijf dat een jammere verwoording vinden. Het is fysiek onmogelijk om je tong in te slikken, hij zit aan de onderkant van je mond vast. Wat wel kan gebeuren is dat hij voor je luchtweg zakt als je bewusteloos raakt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn ook voetballers die hun tong bijna verslikken, dat Is pas eng
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat is haar nieuwe hobby ook weer aan het uitoefenen
stokerquote:
w0w0w sh0ts. #getrokken2015quote:
Sozquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijf dat een jammere verwoording vinden. Het is fysiek onmogelijk om je tong in te slikken, hij zit aan de onderkant van je mond vast. Wat wel kan gebeuren is dat hij voor je luchtweg zakt als je bewusteloos raakt.
jij bent zo random hequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat is haar nieuwe hobby ook weer aan het uitoefenen
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
stoker
[..]
w0w0w sh0ts. #getrokken2015
quote:
quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:
Sowieso krakersquote:
Ah, ik vond het al vreemd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijf dat een jammere verwoording vinden. Het is fysiek onmogelijk om je tong in te slikken, hij zit aan de onderkant van je mond vast. Wat wel kan gebeuren is dat hij voor je luchtweg zakt als je bewusteloos raakt.
Op mijzelf natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Zwabber, op wie zet jij je geld in?
#LilNicky2015
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef DrNick het volgende:
Pics van lb na Nick vs LBlb is wel een sexy schepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo'n lompe zeg maarI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Goede curvesquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lb is wel een sexy schepje
niet zo'n lompe zeg maar
Nee, LB is de cacaopoeder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
niet zo'n lompe zeg maar
Mooi achterwerk hequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
niet zo'n lompe zeg maar
hmmm cacaoquote:
eens wuld lijk 2 c moarquote:
quote:
10tje op bruin.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Zwabber, op wie zet jij je geld in?
#LilNicky2015
Eyooquote:
Geef mij 20% en ik verlies expres.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
lb nou niet verliezen he, ik en mijn familia hebben hier veel geld op staan.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in roulette. Also kleurenblind.
First al.quote:
Dealquote:
Eens kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, beter bestudeer je Mayweather vs Pacqiao, als je kans wilt maken, run whiteboiii, run
Special tickets for you my friendquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat ik dan sws verlies en je familia dan meer geld heeft.
WAT IS DEZEN COACHquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, beter bestudeer je Mayweather vs Pacqiao, als je kans wilt maken, run whiteboiii, run
is dit inclusief exclusive time met de winnares LilBusty?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Special tickets for you my friend
Gratis handtekening ook nogquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
is dit inclusief exclusive time met de winnares LilBusty?
Of Godzilla vs Ghidorah.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Valse hoop. MMA regels, takedown en je laat zijn hoofd bouncen als een basketbal, net als die dude afgelopen weekendquote:
Dayum, je lijkt op Nick van vroegah :squote:
Ik vroeger, man man manquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dayum, je lijkt op Nick van vroegah :s
die jongen heeft een slechte invloed op me.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dayum, je lijkt op Nick van vroegah :s
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of https://en.wikipedia.org/(...)Pounds_of_Shark_Fins
Soz m8quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
die jongen heeft een slechte invloed op me.
Yes sirquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valse hoop. MMA regels, takedown en je laat zijn hoofd bouncen als een basketbal, net als die dude afgelopen weekend
Terechte klachtquote:
Backstabbing "friend"quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
backstabbing coach [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
This is spartaaaaaquote:
Doe normaal met je datequote:
Neenee, gewoon klassiek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kickbox match is ook goed, ga je er nog makkelijker aan.
Ik las dit met een Brabants accentquote:
...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit met een Brabants accent![]()
!!
Neuhquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Nickj0n, die simulator game al gespeeld?
*Laughs in Spanish*quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
!!
Ja eh gewoon hoe FL normaal gesproken praatquote:
Cries in Japanesequote:
Noob*quote:
Jij vindt de zachte g wel sexyquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
!!
Gaat automatisch.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit maakt het alleen maar ergerzo praat als het over messteken gaat
Volgens mij ook Spaansquote:
Plsquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij vindt de zachte g wel sexy
[..]
Gaat automatisch.
Stahpquote:
Geo praat Engelsquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Leuke tijd anders wanneer je je vriend moet aanhoren.
Y u do disquote:
Mochten we ooit aan kinderen beginnen en ze krijgen dan ben ik eigenlijk wel voorstander van 1 dag Engels in de week thuis.quote:
Pokermansquote:
English breakfast? Een Engelsman thuis?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mochten we ooit aan kinderen beginnen en ze krijgen dan ben ik eigenlijk wel voorstander van 1 dag Engels in de week thuis.
Wel lekker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
English breakfast? Een Engelsman thuis?
Nope, gelukkig nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HAHAHA dat moet wel het grootste steenkolen accent ooit zijn dan
Praten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
English breakfast? Een Engelsman thuis?
Jamai? :squote:
I speak English very well, not so schnel maar dat komt nog wellquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HAHAHA dat moet wel het grootste steenkolen accent ooit zijn dan
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I speak English very well, not so schnel maar dat komt nog well
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet volgende week presenteren in het Engels enz. Ik verwacht minimaal een 9quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je zo goed in Engels dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet volgende week presenteren in het Engels enz. Ik verwacht minimaal een 9
Voor engels presentaties heb ik enkel 10'en gehaaldquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet volgende week presenteren in het Engels enz. Ik verwacht minimaal een 9
why so serious?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja nai, de informele vorm van "de wa nai". Een ontkennende suffix in het Japans.
quote:
Da's eigenlijk best wel lekker.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
And eggs and spam spam spam spam spam spam and spam.
Watquote:
Gatverdamme neequote:
er staat toch srs penis srs ppl man blinda de mol.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Excuse me, would it be alright if i took you home and fucked you doggiestyle for a bit.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
er staat toch srs penis srs ppl man blinda de mol.
Watashi wa hentai de wa nai?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja nai, de informele vorm van "de wa nai". Een ontkennende suffix in het Japans.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
er staat toch srs penis srs ppl man blinda de mol.
Ik ben het gewend inmiddels dat er te serieus op mij gereageerd wordtquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was al treurig omdat ik besefte dat ik het voor niets zat te doen.
Maar af en toe is het toch wel fijn om serieus genomen te worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het gewend inmiddels dat er te serieus op mij gereageerd wordt
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar af en toe is het toch wel fijn om serieus genomen te worden.
Als het je blij maakt wil ik ook wel stoppen met je serieus te nemen hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het gewend inmiddels dat er te serieus op mij gereageerd wordt
Zwab en LB, sitting in a treequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het je blij maakt wil ik ook wel stoppen met je serieus te nemen hoor.
Nee hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het je blij maakt wil ik ook wel stoppen met je serieus te nemen hoor.
Zwabbie weet dat ik geen tentakels heb hoorquote:
Jammer wel, zou een leuke feature zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zwabbie weet dat ik geen tentakels heb hoor
:squote:Op woensdag 27 mei 2015 23:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jammer wel, zou een leuke feature zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |