Dan weet je hoeveel elektrocyten je nodig hebt om die 200 volt te bereiken. Je hebt meer van die dingen, dus door te delen door het totaal aantal electrocyten weet je hoeveel parallelschakelingen je hebt.quote:
Als je het op dezelfde plek doet is ie als het goed is gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan waar in de serieschakeling binnen deze parallelschakeling je tapt.
Heb je een Binas?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:02 schreef badschaap het volgende:
Oh ik dacht dat je eerst dus Utot= U1+U2 etc moest doen
daarna Utot= U1=U2
en daarna die 2 bij elkaar.
Ah ik spreek mezelf al tegen
Ja, ik overwoog net het te tekenen maar Nopequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is echt zo'n ding dat in 20 seconden uit te leggen is met een whiteboard.
Ik vond m wel redelijk gaan, alleen bij lichtweerkaatsing was ik er niet bij ofzo denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Makkelijke vraag wel, hoe was de rest van de toets?
Mooi. Volgens je eerdere logica zou je een godsgruwelijk hoge spanning kunnen halen uit een 10 voudige verlengdoos.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:02 schreef badschaap het volgende:
Oh ik dacht dat je eerst dus Utot= U1+U2 etc moest doen
daarna Utot= U1=U2
en daarna die 2 bij elkaar.
Ah ik spreek mezelf al tegen
Hoek van inval = hoek van uitval.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik vond m wel redelijk gaan, alleen bij lichtweerkaatsing was ik er niet bij ofzo denk ik
Dat wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je het op dezelfde plek doet is ie als het goed is gelijk
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over makkelijke vragen gesproken
[ afbeelding ]
Ik was al cellen aan het tekenen maar besefte dat ik daar geen zin in had.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik overwoog net het te tekenen maar Nope
moest je het toen weggooien?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeld
Mijn oom had een Segaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeld
Ja, rip Sonicquote:
Ik ookquote:
Ik doe dat soms ook nog als ik een serie kijk als iemand dan in de weg staat in de serie zelfquote:
Dit dan weer nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat soms ook nog als ik een serie kijk als iemand dan in de weg staat in de serie zelf
Oh well this is chanantquote:
Kruiden ook meegevallen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed spul ja
En niet gekotst van de champion #winning
waarom kots je van een kampioen? XDquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed spul ja
En niet gekotst van de champion #winning
Nergens last van gehad.quote:
Wat is wmb?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nergens last van gehad.
Al was het ook niet heel veel wat ik hadmaar denk dat ik ze wel kan handelen.
Ik voel me soms een noob als jij praat met je rare afkortingen :squote:
komt door allochtoonpridequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me soms een noob als jij praat met je rare afkortingen :s
Zoals welke?!quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sozquote:
quote:
Het is "wat mij betreft"quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 dus
Soz voor mijn afkortingskillz.
Oh.quote:
Thanksquote:
heb ik nog geen last van gehadquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als ik White Pride op mijn borst wil ben ik opeens een vieze racist
Mensen die geïnteresseerd zijn in je cultuurquote:
Allochtonen kunnen ook blank zijn, vieze racistquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Maar als ik White Pride op mijn borst wil ben ik opeens een vieze racist
Graag mij aanspreken met DiscriMeneer. Bedankt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allochtonen kunnen ook blank zijn, vieze racist
Wat denken jij, jij komen hierrr praten tegen maiiquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Graag mij aanspreken met DiscriMeneer. Bedankt.
Champions blijkbaarquote:
Ik ben al sterkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
Word je misschien nog groot en sterk van, van die champions.
Wanneer is dat gevecht nou, tegen Nickj0n?!quote:
Kom je kijken?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wanneer is dat gevecht nou, tegen Nickj0n?!
quote:
Duh, ik zet een boel knaken in ook, VIP tickets gaarne, wil niet tussen de plebs zittenquote:
Are you readyyyyyy to rumbleeequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Duh, ik zet een boel knaken in ook, VIP tickets gaarne, wil niet tussen de plebs zitten
Ergens in vakantie sparren dan?quote:
Yish.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ergens in vakantie sparren dan?
Hij zal niet de eerste zijn die random een hartaanval krijgt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Wow, voetballer valt gewoon neer..hopelijk leeft hij nog
Shit gaat awesome worden in Qatar. Kunnen wedden op wie er als eerste neergaat en zo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die random een hartaanval krijgt.
Klopt, het verbaasd me eigenlijk dat het niet vaker voor komt bij bijv voetbal, wk/ek etquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zijn ook voetballers die hun tong bijna verslikken, dat Is pas engquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shit gaat awesome worden in Qatar. Kunnen wedden op wie er als eerste neergaat en zo.
Wats dezequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn ook voetballers die hun tong bijna verslikken, dat Is pas eng
Ff filmpje opzoekenquote:
ik moet eerst even de spieren van lilsurge bekijken.quote:
LB:quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik moet eerst even de spieren van lilsurge bekijken.
1,5x Nick arm ongquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik moet eerst even de spieren van lilsurge bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |