Dan weet je hoeveel elektrocyten je nodig hebt om die 200 volt te bereiken. Je hebt meer van die dingen, dus door te delen door het totaal aantal electrocyten weet je hoeveel parallelschakelingen je hebt.quote:
Als je het op dezelfde plek doet is ie als het goed is gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan waar in de serieschakeling binnen deze parallelschakeling je tapt.
Heb je een Binas?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:02 schreef badschaap het volgende:
Oh ik dacht dat je eerst dus Utot= U1+U2 etc moest doen
daarna Utot= U1=U2
en daarna die 2 bij elkaar.
Ah ik spreek mezelf al tegen
Ja, ik overwoog net het te tekenen maar Nopequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is echt zo'n ding dat in 20 seconden uit te leggen is met een whiteboard.
Ik vond m wel redelijk gaan, alleen bij lichtweerkaatsing was ik er niet bij ofzo denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Makkelijke vraag wel, hoe was de rest van de toets?
Mooi. Volgens je eerdere logica zou je een godsgruwelijk hoge spanning kunnen halen uit een 10 voudige verlengdoos.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:02 schreef badschaap het volgende:
Oh ik dacht dat je eerst dus Utot= U1+U2 etc moest doen
daarna Utot= U1=U2
en daarna die 2 bij elkaar.
Ah ik spreek mezelf al tegen
Hoek van inval = hoek van uitval.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik vond m wel redelijk gaan, alleen bij lichtweerkaatsing was ik er niet bij ofzo denk ik
Dat wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je het op dezelfde plek doet is ie als het goed is gelijk
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over makkelijke vragen gesproken
[ afbeelding ]
Ik was al cellen aan het tekenen maar besefte dat ik daar geen zin in had.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik overwoog net het te tekenen maar Nope
moest je het toen weggooien?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeld
Mijn oom had een Segaquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een SEGA, Sonic kapot gespeeld
Ja, rip Sonicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |