abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153020363
Heb een prangende vraag voor de mannen/jongens hier. Ik weet namelijk niet wat ik er van moet denken.
Het gaat in dit geval om ongemakken (hoe ik het ervaar) op de werkvloer.

Mijn collega is begin 20 en ik ben 26 jaar. We kunnen normaal praten, maar hij kan ook nogal plagerig doen (niet op een schattige/leuke manier, ik merk een quasi spottende ondertoon).
Ik zal een paar voorbeelden van vandaag geven. We zaten met andere collega’s aan tafel en op een gegeven moment viel het gesprek op hardlopen. Ik zei dat ik in het weekend was gaan hardlopen en als ik praat maak ik meestal gebaren. Ik hou van lichaamstaal tijdens een gesprek…zo is mijn manier van communiceren.
Dus toen ik op die stoel zat, bewoog ik mijn armen zoals ik doe tijdens het hardlopen terwijl ik daarover sprak. Hij reageerde zo: ''en dus deed je zo'' en toen deed hij na hoe ik met mijn armen deed. Ik had nog niet door dat hij me half plaagde en antwoordde: ''moet je dan armen stijf houden?'' En hij weer lacherig reageren met …''tja misschien ging je je armen naar achteren doen''. En toen pas kreeg ik door dat hij me gewoon zat te fokken, alsof hij mij dommig vond. Toen zei een andere vrouwelijke collega gekscherend en lachend tegen hem: kan je nu niet je muil houden en eten. Hij verontwaardigd: ik heb het toch niet tegen jou,maar tegen haar. En dan kan hij er niet tegen he! Als iemand anders het bij hem doet.

Tweede voorbeeld: op kantoor zei ik gefrustreerd tegen iemand ergens geen’’tering’’ van te snappen. Hij…oooh waarom scheld je zo... Ik zei: moet ik dan zeggen: snap er geen bal van? Hij spottend: ik maak er een notitie van. En dat laatste zei hij met zo een spottende ondertoon paar keer tijdens andere onderwerpen.

Derde voorbeeld. Met andere collega’s spraken we over het ongezonde eten in het bedrijfsrestaurant. Ik zei dat ik sinds ik daar werk ongezond eet en dat het beter is met zijn allen even naar de supermarkt te lopen. Hij reageerde: ''ja, want daar heb je ongezond eten... kroketten...frikandelbroodjes''. Ik reageerde er meteen zo verdedigend op met: ''wat? Ik zei de supermarkt hoor''. Hij lachend: ja, dat weet ik.
Ik zei: ''daar heb je ook gezond fruit etc.'' (toen pas kwam het weer in me op, oh fck hij neemt me weer in de maling). En hij daar zo half lacherig kijken en antwoorden: oh is dat zo? En ik keek hem toen met een uitgestreken gezicht aan, kortaf: ja. En ik deed toen heel kortaf, wilde er gewoon geen ''leuk'' antw. op geven. Merkte dat ik het gesprek met hem meteen afkapte, vond ik raar…. want normaal gesproken ben ik niet zo. Maar bij hem heb ik het idee dat hij er echt van geniet om mij te irriteren.

Er zijn nog meer dingen gebeurd….maar ben de details vergeten.

Nu is mijn vraag…vindt hij me dom en neemt hij me niet serieus? Vindt hij het leuk om me uit te lokken? Ik ben van nature heel erg nieuwsgierig naar beweegredenen van anderen, vandaar mijn vraag hier. Als jongens hier weten wat dit gedrag betekent, lees ik het graag!
Want als ik vanuit mijn eigen referentiekader redeneer, doe ik alleen zo tegen mensen die ik niet zo serieus neem. En dan nog hou ik me heel erg in, want ben niet zo van het veroordelend gedrag. :)
pi_153020533
Hij vindt je dom.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_153020550
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hij vindt je dom.
Dacht ik al
pi_153020574
:')
pi_153020600
Ik trouwens ook
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_153020610
Post even een foto van jezelf. Dan weten we zo of hij wil ballen of dat hij je plaagt.
pi_153020632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik trouwens ook
Ik vraag alleen meningen om het zeker te weten.
pi_153020676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:13 schreef NightH4wk het volgende:
Post even een foto van jezelf. Dan weten we zo of hij wil ballen of dat hij je plaagt.
Ga nu maar gewoon uit van wat er in de OP staat :) uiterlijk uitgezonderd.
pi_153020707
Ey wtf, ik plaagde je gewoon even, kom je dit hier neerzetten, godverdomme.

Kom maar morgen even langs m'n bureau ~O>
Zie!
pi_153020726
:') :') :') :') :') _____!
br@m
pi_153020764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:14 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Ga nu maar gewoon uit van wat er in de OP staat :) uiterlijk uitgezonderd.
Meisjes plagen kusjes vragen TS. Wel triest, ondergetekende had je allang te pakken gehad. Jammer dat je dit moet missen. :o
pi_153020799
Tjonge wat een overanalyse weer zeg |:(

quote:
Maar bij hem heb ik het idee dat hij er echt van geniet om mij te irriteren.
Je hapt. Dat vinden mensen leuk.Misschien wordt het tijd om zelf wat te veranderen ;)
pi_153020803
Hij vind je lekker. en hij gluurt altijd naar je billen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_153020805
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:15 schreef brambus het volgende:
:') :') :') :') :') _____!
????
pi_153020847
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij vind je lekker. en hij gluurt altijd naar je billen.
Even serieuze antwoorden. Anders zat ik wel in klaagbak.
pi_153020889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef jaha het volgende:
Tjonge wat een overanalyse weer zeg |:(

[..]

Je hapt. Dat vinden mensen leuk.Misschien wordt het tijd om zelf wat te veranderen ;)
Dit klopt. Ik hap zo ontzettend veel :'( hoe kom ik hier van af
pi_153020913
Niet happen natuurlijk.
pi_153020954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:18 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Even serieuze antwoorden. Anders zat ik wel in klaagbak.
is serieus. mannen plagen alleen een lekker ding. alsof wij aandacht geven aan lelijke exemplaren :')
pi_153020964
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:19 schreef jaha het volgende:
Niet happen natuurlijk.
Gewoon negeren dus? Ik heb het meestal niet snel door. Omdat ik denk dat zulke mensen serieus antwoorden, waarna blijkt dat ze me in de maling nemen,
pi_153020983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

is serieus. mannen plagen alleen een lekker ding. alsof wij aandacht geven aan lelijke exemplaren :')
Jullie plagen ook lelijkerds.. :) toch?
pi_153020995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Jullie plagen ook lelijkerds.. :) toch?
Nee.
pi_153021085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Nee.
Ok...om jouw stelling bij te staven. Dan plagen jullie dus mooie meiden die jullie dom vinden? Ook niet heel vleiend. Ik beweer trouwens niet dat ik een lekker ding ben.
pi_153021119
Ik plaag sowieso eigenlijk nooit iemand, tenzij zo'n jongen of meisje er echt om vraagt. Goede vrienden en collega's maken wel eens een grapje onderling maar dat moet kunnen en vind ik eigenlijk niet onder plagen vallen.

quote:
Gewoon negeren dus? Ik heb het meestal niet snel door. Omdat ik denk dat zulke mensen serieus antwoorden, waarna blijkt dat ze me in de maling nemen,
Je laat je gewoon opfokken door je collega's. Dat moet je niet doen. Je bent notabene ouder dan je plaaggeest. Gedraag je er dan ook naar :)
pi_153021169
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Ok...om jouw stelling bij te staven. Dan plagen jullie dus mooie meiden die jullie dom vinden? Ook niet heel vleiend. Ik beweer trouwens niet dat ik een lekker ding ben.
Dat is niet onverwacht, alle vrouwen zijn onzeker over zichzelf.
pi_153021185
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef LydiaGG het volgende:

[..]

Plagen terwijl je eigenlijk aan het flirten bent is wel een beetje groep 8 gedrag hoor. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')