wie is dit?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:45 schreef heywoodu het volgende:
twitter:AAndrewJennings twitterde op donderdag 28-05-2015 om 12:22:54I gave the FBI the crucial documents that triggered yesterday's arrests. There will be more to come. Blatter is a target. reageer retweet
Hij heeft een boekje geschreven over de FIFA en haar corruptie. Zal wel puur zelfpromotie zijn dit bericht.quote:
Helder. Beetje gelul in de ruimte dus.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft een boekje geschreven over de FIFA en haar corruptie. Zal wel puur zelfpromotie zijn dit bericht.
Nee, de grootste expert ter wereld over de corruptie van de FIFA. Dit is een grote meneer. Zeg maar de Peter R. De Vries van het wereldvoetbal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder. Beetje gelul in de ruimte dus.
Nou dit is niet zomaar iemand hoor. Jennings heeft zonder meer bewijsmateriaal verzameld de afgelopen jaren. Er komt blijkbaar over een tijdje ook een nieuw boek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder. Beetje gelul in de ruimte dus.
Peter R lult ook altijd maar wat. Word je toch niet goed van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de grootste expert ter wereld over de corruptie van de FIFA. Dit is een grote meneer. Zeg maar de Peter R. De Vries van het wereldvoetbal.
Gelukkig is het zomerstop bij DWDD.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter R lult ook altijd maar wat. Word je toch niet goed van.
Volgende weet zit ie bij Jinek op de bank, markeer mijn woordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig is het zomerstop bij DWDD.
Vraag dan niet wie het is. Ken je de Puttense moordzaak ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter R lult ook altijd maar wat. Word je toch niet goed van.
quote:Fifa President Sepp Blatter has pulled out of a third scheduled public appearance since the arrest of seven Fifa executives at their Zurich hotel yesterday morning.
Mr Blatter was supposed to speak at the opening of the second session of Fifa's Medical Conference at Zurich's Hallenstadion this morning, but will not be attending for what his spokesperson called "obvious reasons." ......
Wat wil je met deze post zeggen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag dan niet wie het is. Ken je de Puttense moordzaak ?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mediastilte tot de verkiezingen...?
Dat zonder Peter r, de Vries die gasten nog op water en brood zouden zitten. Je kunt hem een eikel vinden, dat doe ik ook, maar je kunt niet ontkennen dat het een vakman is die je niet achter je aan wil hebben. Die bijt zich in een onderwerp of persoon vast net zolang tot ie gewonnen heeft. Talloze voorbeelden van. Je vroeg wie die Jennings is, ik wilde door Peter R, de Vries te noemen en hem daarmee te vergelijken dat het een zelfde soort type is. Die wil je niet achter je aan hebben. Als hij zegt dat Blatter de volgende is, en hij hem heeft ontmaskert, geloof ik het direct. Dit is een onthulling die er toe doet. We gaan hem nog wel in de media zien, misschien niet snel, maar zeker op langere termijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je met deze post zeggen?
Hij kan momenteel alleen maar verliezen,. Als ie zich niet laat zien blijft de situatie, althans dat hoopt ie, stabiel.quote:
Oke, dan snap ik je. Maar ik snap heus wel dat als Peter R echt iets weet dat dat wel wat betekent.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zonder Peter r, de Vries die gasten nog op water en brood zouden zitten. Je kunt hem een eikel vinden, dat doe ik ook, maar je kunt niet ontkennen dat het een vakman is die je niet achter je aan wil hebben. Die bijt zich in een onderwerp of persoon vast net zolang tot ie gewonnen heeft. Talloze voorbeelden van. Je vroeg wie die Jennings is, ik wilde door Peter R, de Vries te noemen en hem daarmee te vergelijken dat het een zelfde soort type is. Die wil je niet achter je aan hebben. Als hij zegt dat Blatter de volgende is, en hij hem heeft ontmaskert, geloof ik het direct. Dit is een onthulling die er toe doet. We gaan hem nog wel in de media zien, misschien niet snel, maar zeker op langere termijn.
Ga je dit nou in alle topics posten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:27 schreef JCats het volgende:
De gelijkgeschakelde media hitsen en hetsen in koor.
Maar wat is er werkelijk aan de hand.
Waarom nu?
Twee maar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ga je dit nou in alle topics posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |