Nou ja, in de US gaat het wel eens anders als je buiten bent en het verkeerde kleurtje hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk, in elk rechtssysteem dat ik ken, dat als er aanklachten tegen iemand zijn, dat bekend wordt gemaakt en de verdachte verhoord wordt.
Dat klopt inderdaad. In Nederland ook wel eens, trouwens. Hoe heeft dat eigenlijk met deze zaak te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:04 schreef JCats het volgende:
[..]
Nou ja, in de US gaat het wel eens anders als je buiten bent en het verkeerde kleurtje hebt.
Alle verdachten zijn jonge donkere mannenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. In Nederland ook wel eens, trouwens. Hoe heeft dat eigenlijk met deze zaak te maken?
Jij begon over rechtssystemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. In Nederland ook wel eens, trouwens. Hoe heeft dat eigenlijk met deze zaak te maken?
Omdat jij doet alsof het arresteren van verdachten iets absurds is wat tegen de onschuldpresumptie in gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef JCats het volgende:
[..]
Jij begon over rechtssystemen.
Overigens speelt de US in deze kwestie natuurlijk een centrale rol.
Nee, de reactie (hetze) van de Nederlandse media gaat in tegen de onschuldpresumptie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat jij doet alsof het arresteren van verdachten iets absurds is wat tegen de onschuldpresumptie in gaat.
Uh, hoezo? Er wordt steevast vermeld dat het gaat om aanklachten. Ik heb ook nog niemand op zien roepen tot straffen (die volgen inderdaad pas na een veroordeling).quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:09 schreef JCats het volgende:
[..]
Nee, de reactie (hetze) van de Nederlandse media gaat in tegen de onschuldpresumptie.
Typisch fok! gedrag, bij elke juridisch gerelateerde zaak komen ze uit hun holletjes gekropen om te drammen dat er nog niks bewezen is. Wat willen ze überhaupt horen? Gewoon geen aandacht aan besteden, over een paar maanden is er zwart op wit bewijs beschikbaar voor iedereen en is zijn mening niks meer waard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh, hoezo? Er wordt steevast vermeld dat het gaat om aanklachten. Ik heb ook nog niemand op zien roepen tot straffen (die volgen inderdaad pas na een veroordeling).
Ik vind het een beetje struisvogelgedrag om alle onthullingen in het rapport te negeren omwille van "is niet bewezen". Nee, dat is het inderdaad niet, maar dat wil niet zeggen dat het geen onthullingen zijn.
De grap is dat ik meestal zelf zo'n type ben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Typisch fok! gedrag, bij elke juridisch gerelateerde zaak komen ze uit hun holletjes gekropen om te drammen dat er nog niks bewezen is.
Ja, net als met die massavernietigingswapens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Typisch fok! gedrag, bij elke juridisch gerelateerde zaak komen ze uit hun holletjes gekropen om te drammen dat er nog niks bewezen is. Wat willen ze überhaupt horen? Gewoon geen aandacht aan besteden, over een paar maanden is er zwart op wit bewijs beschikbaar voor iedereen en is zijn mening niks meer waard.
Ik heb je door, jouw hobby is gewoon om steeds over ongerelateerde onderwerpen te beginnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:18 schreef JCats het volgende:
[..]
Ja, net als met die massavernietigingswapens.
Only two things are infinite,quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb je door, jouw hobby is gewoon om steeds over ongerelateerde onderwerpen te beginnen.
Het universum en de menselijke domheid. En over die tweede was Albert niet zeker. Goede quote hoor.quote:
De UEFA dreigt uit de FIFA te stappen als Blatter wordt herkozen. Ook deelname van Europese landen aan WK's staat ter discussie.twitter:BBCSport twitterde op donderdag 28-05-2015 om 15:25:28Uefa president Michel Platini is holding a news conference. Watch live: http://t.co/0OjOB1ofDi #Fifa http://t.co/4ZiAam4xmY reageer retweet
Niets van te volgen die persco.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
De UEFA dreigt uit de FIFA te stappen als Blatter wordt herkozen. Ook deelname van Europese landen aan WK's staat ter discussie.twitter:BBCSport twitterde op donderdag 28-05-2015 om 15:25:28Uefa president Michel Platini is holding a news conference. Watch live: http://t.co/0OjOB1ofDi #Fifa http://t.co/4ZiAam4xmY reageer retweet
Nou laat het feest maar beginnen
Over het universum was Albert niet zeker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het universum en de menselijke domheid. En over die tweede was Albert niet zeker. Goede quote hoor.
Correct.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:28 schreef JCats het volgende:
[..]
Over het universum was Albert niet zeker.
twitter:OostveenBert twitterde op donderdag 28-05-2015 om 14:58:15Uitkomst overleg: congres gaat door en massaal pleidooi om voor Ali te stemmen en te helpen met de broodnodige hervorming van FIFA.... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |