Hangt er vanaf hoe. Als het op een lelijke manier gaat is het best frustrerend natuurlijk. Met rare eilanden en losse plukken haar en heel dunne plekken enzquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij vond het geen enkel probleem toen je kaal werd?
Nee, ik had lang haar he, tot op mijn kont zo lang.. en ik zag die inhammen... en heb een tondeuse gepakt en dat was het, serieus... mijn vrouw bleef erin toen ik uit de douche kwam, mij deed het echt geen fuck...quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij vond het geen enkel probleem toen je kaal werd?
Dat is toch hoe het altijd gaat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe. Als het op een lelijke manier gaat is het best frustrerend natuurlijk. Met rare eilanden en losse plukken haar en heel dunne plekken enz
Ja was helemaal niet de bedoeling toevallig hé schiet mij maar lek hahaquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag je dat nou per ongeluk, gekke Mortaxx
Hm oké, respect wel. Al zou ik het dan denk ik ook gewoon meteen allemaal afscheren, ziet er altijd vrij debiel uit als gasten gaan proberen om het te verbergen, wat over het algemeen toch niet lukt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, ik had lang haar he, tot op mijn kont zo lang.. en ik zag die inhammen... en heb een tondeuse gepakt en dat was het, serieus... mijn vrouw bleef erin toen ik uit de douche kwam, mij deed het echt geen fuck...
Geef google maar de schuldquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
de afbeelding had iets langer moeten zijn.
Joh als je serieus denkt dat jij je kapsel bent is er iets met jequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm oké, respect wel. Al zou ik het dan denk ik ook gewoon meteen allemaal afscheren, ziet er altijd vrij debiel uit als gasten gaan proberen om het te verbergen, wat over het algemeen toch niet lukt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent toch geen wijf manflikker
Dat denkt bijna niemand natuurlijk, maar leuk is anders.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Joh als je serieus denkt dat jij je kapsel bent is er iets met je
ik ben mijn kapsel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat denkt bijna niemand natuurlijk, maar leuk is anders.
Als je haar maar goed zitquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Joh als je serieus denkt dat jij je kapsel bent is er iets met je
quote:
Ja jij begint over ergste nachtmerrie... man.. dat is bulten op je botten ontdekken als je jouw peuter op schoot hebt... dat is een nachtmerrie... je haar verliezen is een bijkomstigheid... een luxequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat denkt bijna niemand natuurlijk, maar leuk is anders.
Ik heb er bulten op zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:36 schreef Chai het volgende:
Ik heb kuilen in mijn scheenbeenbot. Echt raar, maar zit er al zo lang ik me kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |