Dat huisje wat je ziet, heet Casa Mira Toni, omdat ToniB dat ook opviel op een Miradorfoto.quote:
Dat zijn allemaal eigen toepassingen van coördinaten, met alle respect. Maar het kan net zo goed een ander huis op een andere locatie zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat huisje wat je ziet, heet Casa Mira Toni, omdat ToniB dat ook opviel op een Miradorfoto.
De coördinaten zijn: 8.803453, -82.403778
En de afstand op ArcGIS naar de Mirador is ongeveer 4,1 km.
Ja, "net zo goed".quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:14 schreef bladwijzer het volgende:
Maar het kan net zo goed een ander huis op een andere locatie zijn.
Er is helemaal geen dorpje te zien, dat maak jij er vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, "net zo goed".
Net als dat jouw Mirador "net zo goed" de Mirador kan zijn. Het dorpje in de verte kan "net zo goed" San Francisco zijn. Of rood "net zo goed" blauw.
Leve het nihilisme, alles is "net zo goed".
Op de foto is het niet te zien. In het echt zie je dingen bij vergezichten veel dichterbij dan je het op de foto krijgt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:20 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Er is helemaal geen dorpje te zien, dat maak jij er van
het is geen huis het is een rotsquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal eigen toepassingen van coördinaten, met alle respect. Maar het kan net zo goed een ander huis op een andere locatie zijn.
Tuurlijk. Het is niet te zien maar het is gewoon zo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de foto is het niet te zien. In het echt zie je dingen bij vergezichten veel dichterbij dan je het op de foto krijgt.
Via Google Earth zie je dat je eerst over Palo Alto heenkijkt naar Boquete. Daarachter kijk je over het vlakkere Pacifische laagland (waar David ook ligt (zie je niet, want achter die bergrug in de voorgrond) en daarachter zie je de Pacifische Oceaan. Ook niet op de foto, maar daar ligt ie wel.
bij 8.803453, -82.403778 (iets ernaast) ligt Coffee plantation Kotowaquote:
Ik begrijp je niet zo goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:22 schreef Poekje01 het volgende:
Ik zou graag iedereen ihk. van de mirador van PW / Jackie12 (en de genoemde Piedra Lino) nog eens willen herinneren aan het feit dat dat een van de plaatsen was waar de Panamese bloed- en SAR honden aansloegen. Dus de geopperde mogelijkheid dat K en L daar liepen lijkt mij niet zo gek?
De foto's zijn wel op dezelfde mirador gemaakt als waar de ouders van K geweest zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:22 schreef Poekje01 het volgende:
Ik zou graag iedereen ihk. van de mirador van PW / Jackie12 (en de genoemde Piedra Lino) nog eens willen herinneren aan het feit dat dat een van de plaatsen was waar de Panamese bloed- en SAR honden aansloegen. Dus de geopperde mogelijkheid dat K en L daar liepen lijkt mij niet zo gek?
Je ontkent de realiteit maar een end weg, maar dat huisje hebben we maanden geleden al gevonden en de Mirador ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:25 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is niet te zien maar het is gewoon zo.
Je kletst maar wat omdat je een sluitend verhaal wilt hebben maar de feiten zijn gewoon dat we deze dingen niet weten zolang we de exacte locatie van die mirador niet kennen.
bij 8.803453, -82.403778 (iets ernaast) ligt Coffee plantation Kotowaquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:26 schreef StaceySinger het volgende:
bij 8.803453, -82.403778 (iets ernaast) ligt Coffee plantation Kotowa
Nee er staat niets vast. Het is een scenario dat jij en een paar anderen gemaakt hebben. Niks meer dan dat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ontkent de realiteit maar een end weg, maar dat huisje hebben we maanden geleden al gevonden en de Mirador ook.
De exacte locatie van de Mirador is door alle bronnen bevestigd. Als pahlawan niet op het Kris-en-Lisannepunt-met-bord geweest is, is ie ~50 m voor de Mirador omgedraaid.
Ah, want GPSdata van de Pianistatrail op internet (wikiloc) is "een scenario"?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:39 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee er staat niets vast. Het is een scenario dat jij en een paar anderen gemaakt hebben. Niks meer dan dat.
Wie denk je nou voor de gek te houden? De exacte locatie en ligging van de mirador is niet bekend. Hoe graag je ook wil beweren dat dat wel zo is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, want GPSdata van de Pianistatrail op internet (wikiloc) is "een scenario"?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:43 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Wie denk je nou voor de gek te houden? De exacte locatie en ligging van de mirador is niet bekend. Hoe graag je ook wil beweren dat dat wel zo is.
ja, ik verwijs naar het vorige topic, er werd gepost over de Piedra de Lino.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:31 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet zo goed.
Dat Kris en Lisanne op een andere trail liepen?
Goede optiequote:Op donderdag 28 mei 2015 00:50 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, ik verwijs naar het vorige topic, er werd gepost over de Piedra de Lino.
Wat nu als K en L heengaand de bekende mirador hebben gedaan (foto's) em teruggaand op de een of andere manier op de Piedra de Lino terecht zijn gekomen?
Mooi uitzichtquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:50 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, ik verwijs naar het vorige topic, er werd gepost over de Piedra de Lino.
Wat nu als K en L heengaand de bekende mirador hebben bezocht (foto's) , daarna Q1 en Q2, en teruggaand op de een of andere manier op de Piedra de Lino terecht zijn gekomen?
yoh, je bent een toppertje!quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:53 schreef pahlawan het volgende:
Ik weet niet of ik op de top ben geweest. Op 5-10 minuten lopen van de top kwamen we op een wat openplek uit. In die zin dat we op een soort plateau aan kwamen waar het pad breder werd maar aan bijde zijde dichte begroeiing was. In verband met de indalende mist wilde de gids niet verder lopen en omkeren . We zouden toch niks zien ivm de mist. Ik heb aangedrongen om door te lopen. Wij zijn toen door gelopen naar "mijn mirador".
Vlak voor wij bij de openplek aan kwamen vroeg de gids of wij hoofdlampen bij ons hadden. Ik had slechts een klein zaklampje bij me. (Als ik een Hike doe zonder gids heb ik altijd een hoofdlamp bij mij evenals andere voorzorgsmaatregelen). Misschien is het niet beschikken over een hoofdlamp ivm de veiligheid ook een reden geweest voor de gids om niet door te lopen. Plus het feit dat we sowieso niks hadden gezien ivm de mist. Achteraf beredeneert.
@jackie12 Ik heb de gehele toch omhoog een gps logger aangehad, terug heb ik per ongeluk een keer op pauze gedrukt, en mist er dus een helaas deel Indien daar belang bij is kan ik de logs in kml of gpx formaat aan je aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |