Klopt. Zo zie ik het ook. Pad richting Boquete.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:55 schreef jackie12 het volgende:
Toch denk ik dat je gelijk hebt. Ik denk dat de camera bij Leandro vanaf het pad staat
Jouw logica ontgaat me volledig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee? Net 3,5 uur bergbeklommen? Lekker veldlunchje erna. Pauze, even zitten, beentjes laten rusten, even plassen, broodje erbij. Makkelijk 45 min samen.
PW had niet het gevoel op de top van de CD te zijn dus dat is logisch. Had hij wel 2 betere uitzichten vanaf zijn omkeerpunt dan? Wat zijn zijn foto's daar? Kunnen we vergelijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:01 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Slaan PW zijn mirador over en maken daar geen foto's.
3 kwartier lunchen of vechten:quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:01 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Jouw logica ontgaat me volledig.
Kris en Lisanne knallen het Pianistapad op. Slaan PW zijn mirador over en maken daar geen foto's.
Op de top gekomen rusten ze niet maar knippen gelijk een paar foto's om daarna gelijk door te knallen door een geul die Lisanne volgens haar broer niet leuk heeft gevonden.
Op weg naar wat?
En dan na 50 minuten komen ze bij een quebradaatje en gaan daar vervolgens 3 kwartier lunchen?
Als je daar je scenario op bouwt...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, sla die lunch over en het gevecht duurt net zolang als de lunch, 45 min. Zit je met hetzelfde probleem.
ik zie niksquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef bladwijzer het volgende:
Dit is de kaart zonder mijn toevoegingen, ik vind dat het een aardig beeld geeft van het eerste gedeelte van El Pianista en hoever je met 4x4 kan komen
http://arcg.is/1G26iHl
dit wel?quote:
Daar heeft hij het wsl over 542 en 550. "Ik kan niet zeggen van het is precies hetzelfde ... maar qua geografie past het". Het plaatje dat de NOS daar dan weer bij geplakt heeft past imo niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef StaceySinger het volgende:
Ook zegt hij > er zijn foto's gemaakt destijds op de camera van de meisjes
dus er moeten meer foto's zijn. jmo
Ja, prima!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:49 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
dit wel?
http://arcg.is/1GFZJcb
http://arcg.is/1G26iHl
teleurgesteld? Waaraan kun jij dat zien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 04:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie, math! (je ziet, er is al een riviertje naar je genoemd... die bovenloop van de Pianista die aan de andere kant van de berg naar beneden komt van de 2e quebrada)
Daarom zijn Kris en Lisanne doorgelopen. "Teleurgesteld" om op de Mirador niet "het Caribische Uitzicht" gevonden te hebben, en toch nog tijd genoeg (dixit pa K.).
Had Kris een betere fotografe geweest en _500 vanaf een punt twee stappen naar rechts (S) had genomen, had ze misschien een glimp van het noordoosten kunnen opvangen...
Toen kwam de Geul en Kris vond dat wel spannend. Aan het begin een fotootje, zoals met al het nieuws op de route; snel fotootje(s) en weer snel door...
Dan het keerpunt; Q1. Weer 2 foto's.
En dan niks meer...
Ik denk niet dat ze bij Q2 geweest zijn...
PW kwam vanaf links maar omdat ik aan hem vroeg of er ook zijpaden waren op de Pianista heeft hij er een paar gefotografeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Daar heeft hij het wsl over 542 en 550. "Ik kan niet zeggen van het is precies hetzelfde ... maar qua geografie past het". Het plaatje dat de NOS daar dan weer bij geplakt heeft past imo niet.
Dat het maar 1 pad is waar je niet van af kunt wijken blijkt niet uit de Telemetro video met Laureano (splitsing richting Horqueta) en de splitsing op de foto van PW. Heeft PW de splitsing naar Horqueta gemist? Of is zijn foto daarvan? Laureano houdt rechts aan voor de CD/mirador, PW zegt links afgeslagen te zijn op zijn splitsing.
Hij zegt: In één van de rivieren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef StaceySinger het volgende:
hier heeft Frank het over 1 valpartij > en waar kom je uitin een rivier
Ook zegt hij > er zijn foto's gemaakt destijds op de camera van de meisjes
dus er moeten meer foto's zijn. jmo
http://nos.nl/video/20227(...)et-te-verdwalen.html
[ afbeelding ]
Hartelijk dank! Ik zie dat je ook de coordinaten hebt geupload.quote:Op donderdag 28 mei 2015 05:01 schreef Perico het volgende:
Dit is hoe PW's route is geweest op basis van zestien waypoints:
[ afbeelding ][/url]
Als jackie of PW de hele log beschikbaar wil maken, graag! Dat zou ook het probleem met het waypoint van de route af moeten ophelderen.quote:Als zijn hele log er komt, mag iemand anders het wel plotten.
Er zijn meer dan 2 zijpaden? Hoeveel heeft hij er geteld?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
PW kwam vanaf links maar omdat ik aan hem vroeg of er ook zijpaden waren op de Pianista heeft hij er een paar gefotografeerd.
Er zijn dus meerdere zijpaden?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
PW kwam vanaf links maar omdat ik aan hem vroeg of er ook zijpaden waren op de Pianista heeft hij er een paar gefotografeerd.
Niet significant. Tenzij je er lood op hebt liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef jackie12 het volgende:
Vraagje: Als een telefoon in een rugzak zit heeft ie dan minder bereik?
Betere vraag: in een snowboard vuil en waterwerende rugtasquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef jackie12 het volgende:
Vraagje: Als een telefoon in een rugzak zit heeft ie dan minder bereik?
Volgens mij ziet die splitsing er anders uit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef 11en30 het volgende:
Als PW op zijn foto van de splitsing van links kwam en ook met de bocht naar rechts meegegaan is zou het dezelfde splitsing kunnen zijn als die van Laureano. Dan gaat het andere pad richting Horqueta.
Jackie kun jij de coordinaten van 'Hut 1 na 45 minuten' bevestigen? Klopt het dat de breedtegraad van dit punt inderdaad een decimaal meer bevat dan de andere punten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef math1985 het volgende:
Ik heb de coordinaten geplot op de kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |