Omdat Amerikanen hypocriet kutvolk zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]In welk universum is "suck" zo'n grof woord dat het gecensureerd moet worden?
Edit: Oh wacht, never mind!Ik heb ook wel eens "This sucks" gecensureerd gezien.
En het komt nota bene van een website over GoT-quotes!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen hypocriet kutvolk zijn
Wat een figuur iddquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:37 schreef Monolith het volgende:
Ze hebben ook wel een representatieve GoT fan gevonden bij Eenvandaag.
Da's een feit ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen hypocriet kutvolk zijn
JOE HAF TOE PROTECT DU CHILDRUN!quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef ToT het volgende:
Sowieso: 1 enkel lettertje in een woord vervangen voor een * maakt het ineens minder erg?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JOE HAF TOE PROTECT DU CHILDRUN!
Preciesquote:
quote:Feel the love with Emilia Clarke in another song from our Game Of Thrones musical. Watch Red Nose Day US TONIGHT on NBC in the U.S.
Niks nieuws onder de zon, toch leuk om hyped up te zijn voor zaterdagquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef Bluezz het volgende:
http://cultuur.eenvandaag(...)_van_game_of_thrones
Je mag maar een uurtje op de tentoonstelling rondwandelen :
https://www.gotexhibit.com/netherlands/amsterdam/
Zou die site boycottenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En het komt nota bene van een website over GoT-quotes!
Als je die serie kijkt, moet je toch wel wat gewend zijn?
Maar misschien is dat een gebruikersvoorwaarde van de site waar het gehost wordt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:07 schreef Aristoteless het volgende:
Ik heb net game of thrones telltale game aflevering 4 gezien. Daarin gebeurt meer dan heel seizoen 5 tot nu toe.
Mijn hart klopte razend snel, en niet omdat ik geil wasquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Zijn er users doe de hand aan zichzelf hebben geslagen tijdens de scčne tussen Ramsay, Sansa en Theon?
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Zijn er users doe de hand aan zichzelf hebben geslagen tijdens de scčne tussen Ramsay, Sansa en Theon?
Lijken sprekendquote:
quote:
Alleen de High Sparrow doet nog wel eens nuttige dingen (Cersei opsluiten).quote:
De paus doet ook nuttige dingen. Die katholieken willen toch iemand hebben die onzin predikt, dan liever iemand die zo min mogelijk onzin predikt, zoals de huidige paus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen de High Sparrow doet nog wel eens nuttige dingen (Cersei opsluiten).
Die andere gehaktbal predikt alleen maar onzin
quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe dronken ben je op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |