SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty op 27-05-2015 14:04:18 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
in Chinaquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:42 schreef faptist het volgende:
Oh nieuw topic die start met een zoekopdracht :-D
Ik heb stiekem een grote voorliefde voor Chinese kindjes.
Winky Wong staat uiteraard op nummer 1. Ro zal er dus ook niet aan ontkomen dat ze door mij gedwongen wordt om zo'n lief zijde winterjasje te dragen.
Maar waar vind ik dat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:15 schreef Hilmo het volgende:
Hihi, ik vind plastic poppen echt vreselijk dus als er een pop komt, een zachte goedkope knuffelpop
Andere suggesties? Van die antroposofische kunnen ook maar duur. Hebben nu al het lapje daarvan.
Zo, net een van de directeuren uit mijn kolfruimte gestuurd![]()
Ooh Zonnekindpopjesquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder gaf vroeger cursussen in poppen makenMauwtje heeft ook twee antroposofische popjes
Hier weer het bewijs dat ik meelees en veeeeeel te weinig reageer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:42 schreef faptist het volgende:
Oh nieuw topic die start met een zoekopdracht :-D
Ik heb stiekem een grote voorliefde voor Chinese kindjes.
Winky Wong staat uiteraard op nummer 1. Ro zal er dus ook niet aan ontkomen dat ze door mij gedwongen wordt om zo'n lief zijde winterjasje te dragen.
Maar waar vind ik dat?
[ afbeelding ]
SPOILER: Ieniemini in de doek O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:06 schreef Selvaria het volgende:
HomoIKEApoppen.
Heftig dagje hier vandaag. Gisteren voor het eerst alleen met N. geweest en ze is toen de hele dag krampjesvrij geweest en heeft heerlijk liggen slapen.Vandaag begon na de voeding van 12 uur het feest weer.
Ik heb haar als een überslechte moeder even 3 minuten laten krijsen zodat ik even kon plassen, douchen en de draagdoek van beneden halen. Daarna haar in de doek geknoopt en ze viel gelukkig in slaap. Om half 3 kwam ze weer voor een voeding en na de boertjes heb ik zonder af te wachten haar maar weer in de doek geknoopt, waar ze nu heerlijk ligt te slapen.
Ondertussen ook nog een lactatiekundige gebeld. Het CB gaf gisteren aan dat ik misschien wel last heb van overproductie en dat N. daarom tijdens het drinken zoveel lucht binnenkrijgt --> krampjes. Gisteren gelijk een dubbelzijdige kolf gehuurd om mijn borsten te 'resetten' zodat vraag en aanbod opnieuw op elkaar afgestemd kunnen worden, maar heb nog niet echt het idee dat het werkt dus. Vandaag opnieuw gebeld en de tip gekregen om te gaan blokvoeden zodat ze beter bij de vettere achtermelk komt. Wat een gedoe allemaalmaar alles voor mijn lieve kleintje.
Blokvoeden heeft hier echt goed geholpen om de krampjes te verminderen. Ik had ook overproductie. De krampjes waren niet helemaal weg, maar wel veel minder!SPOILER: Ieniemini in de doek O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en kolf niet te vaak. Dat zorgt voor meer productie. Bij explosietieten is het wel heel fijn om de druk eraf te halen.
Succes met de krampjes
Mini in de doek![]()
![]()
Goed om te horen dat het goed hielp! LK raadde hier aan om gedurende 3 à 4 uur te blokvoeden en daarna weer 'gewoon' verder te gaan zoals eerder en weer te gaan blokvoeden wanneer het weer nodig lijkt, heb jij dat ook zo gedaan? Informatie op internet lijkt aan te geven dat je gewoon moet blijven blokvoeden? *Mompelt iets met bomen en een bosquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Blokvoeden heeft hier echt goed geholpen om de krampjes te verminderen. Ik had ook overproductie. De krampjes waren niet helemaal weg, maar wel veel minder!
Oh, en kolf niet te vaak. Dat zorgt voor meer productie. Bij explosietieten is het wel heel fijn om de druk eraf te halen.
Succes met de krampjes
Mini in de doek![]()
![]()
interessant voor je: https://www.borstvoeding.com/problemen/vproductie/veel1.htmlquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:20 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het goed hielp! LK raadde hier aan om gedurende 3 à 4 uur te blokvoeden en daarna weer 'gewoon' verder te gaan zoals eerder en weer te gaan blokvoeden wanneer het weer nodig lijkt, heb jij dat ook zo gedaan? Informatie op internet lijkt aan te geven dat je gewoon moet blijven blokvoeden? *Mompelt iets met bomen en een bos*
Ik blokvoed nog steeds de hele dag, heb het nooit meer om en om gedaan. Nu vooral uit luiheidquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:20 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het goed hielp! LK raadde hier aan om gedurende 3 à 4 uur te blokvoeden en daarna weer 'gewoon' verder te gaan zoals eerder en weer te gaan blokvoeden wanneer het weer nodig lijkt, heb jij dat ook zo gedaan? Informatie op internet lijkt aan te geven dat je gewoon moet blijven blokvoeden? *Mompelt iets met bomen en een bos*
Ze moeten meten/wegen en daarna worden ze nagekeken door de verpleegkundige of de arts, dit doen ze t liefst met kind in luier, dus daar is die cape voor, om mini warm te houden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:52 schreef twist02 het volgende:
Ik ben vast een ontzettende n00b hoor..maar waarvoor is die badcape / wikkeldoek dan precies nodig als je naar het cb gaat?Moeten ze zo lang bloot liggen dan?
Morgen naar de huisarts met onze mini, ze heeft spruwvoorlopig lijkt ze er nog niet heel veel last van te hebben, maar dat tongetje ziet er echt niet uit
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:48 schreef Skittles het volgende:
Al dat extra speelgoed als je jezelf kan optrekken![]()
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!
Stond ze te poepen tussendoor?
Die pffrrt op het einde ook
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig is er nog niet zoiets als geurvideo![]()
Die pffrrt doet ze nu ook tijdens het eten. En lachen dat ze dan doet.
Heerlijke fiets! Ik heb 'm ook en ben er erg blij mee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Chanty het volgende:
Wat crumpette zegt en sowieso beweegt meneer zoveel dat de deken/ hydrofiel omlaag zaktneem m vooral mee zodat mensen niet denken dat ik mijn kind verwaarloos omdat ik hem in luier laat zitten wachten
Ik heb een moederfietseen tweedehands sparta amazone. Ziet er nog haast nieuw uit. Morgen inrijden!
+1quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Heerlijke fiets! Ik heb 'm ook en ben er erg blij mee.
Eet niet heel veel, maar stopt wel alles in haar mond wat je haar voorschotelt.quote:
Ik kan niet wachten tot Suzuki meer tanden heeft zodat ze spareribs kan etenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:37 schreef Skittles het volgende:
[..]
Eet niet heel veel, maar stopt wel alles in haar mond wat je haar voorschotelt.
Hoe gaat het eten bij Mauw? Merk je verschil nu met al die tandjes?
Lijkt me een heel fijne fiets Chanty!
Vanaf hoeveel tanden kan dat ongeveer? Dan ga ik even hamertje tik doen op dat tandvlees om te kijken of er dan meer tandjes doorkomenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Suzuki meer tanden heeft zodat ze spareribs kan eten
nee, dan sla je ze terug! Kaasrasp of schaafquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel tanden kan dat ongeveer? Dan ga ik even hamertje tik doen op dat tandvlees om te kijken of er dan meer tandjes doorkomen
Ik heb een windscherm en een slaaprol extra gekocht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef Chanty het volgende:
Er zit een oud bobike stoeltje bij. Op zich prima maar ik voel me prettiger bij een stoeltje met vijfpuntsgordel. Zit nu op marktplaats te neuzen. Nog dingen die absoluut een must zijn of die ik absoluut moet vermijden bij een stoeltje? (Windscherm? Zacht kussentje absorbeert zoiets water? Bepaalde merken?)
Morgen ook even langs de fietsenwinkel voor een helm
Bij de zes sowieso. Dat kan SQ wel even laten zien middels een filmpje morgen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel tanden kan dat ongeveer? Dan ga ik even hamertje tik doen op dat tandvlees om te kijken of er dan meer tandjes doorkomen
Slaaprol zag ik gisteren voor het eerst! Dat kan best handig zijn. Al valt mijn kind nergens in slaap behalve in bed, al had ie een nacht doorgehaald met whiskey dan nog niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik heb een windscherm en een slaaprol extra gekocht.
En een helm idd.
Avocado staat morgen op het menuquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Mauwtje eet qua hoeveelheid ook niet veel. Maar ze lust alles. Dat is wel fijn. Gisteren avocado gedaan! En ze is dol op kwark
nee, ik heb gevoerdquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Avocado staat morgen op het menuben benieuwd! Ik wist niet dat ze al kwark mochten, hoe geef je dat dan? In een bakje en zelf met de handjes laten eten?
Windscherm heb ik wel voor Lou. Dat is meer omdat we naar de gastouder toe langs weilanden fietsen en dat is behoorlijk winderig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat:.
Dat is dus zonder helm, windscherm, kussentje..
Wat gaan die babytjes hier snel ineens, wat worden ze groot!!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik vond je vooral niet het type om tequote:Op woensdag 27 mei 2015 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het staat wel een beetje sneu zo he?
Yepp stoeltjes zijn fijn! Ook in de regen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:20 schreef Chanty het volgende:
Hahaha franny![]()
Mijn fiets woont binnen maar het regent nogal eens als je onderweg bentkussentje is dus een slecht idee
Jullie fietsen zonder helm dus? De kans dat het nodig is is klein natuurlijk. Ik ga gewoon even kijken wat er te krijgen is enhoe hhysterisch hij ervan wordt. Het zonnehoedje laatst vond hij niet tof
De yeppquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:52 schreef Chanty het volgende:
Er zit een oud bobike stoeltje bij. Op zich prima maar ik voel me prettiger bij een stoeltje met vijfpuntsgordel. Zit nu op marktplaats te neuzen. Nog dingen die absoluut een must zijn of die ik absoluut moet vermijden bij een stoeltje? (Windscherm? Zacht kussentje absorbeert zoiets water? Bepaalde merken?)
Morgen ook even langs de fietsenwinkel voor een helm
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef twist02 het volgende:
Ja klinkt logisch eigenlijk, maar daar zou ik dus nooit aan gedacht hebben![]()
* twist02 maakt mental note voor over 2 weken
Alles zakt af bij baby's... dan was ik een falende getrouwde moeder...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]![]()
Nee ze "past" ook nog wel in zo'n ding en die fluffy van M.. Maar het zakt dus af en ik moet vaak best even wachten en dan heb ik liever iets wat goed bedekt zit.ik wil ook niet dat ze denken dat ik een falende alleenstaande moeder ben
Precies dit jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:02 schreef Crumpette het volgende:
voor mij hoeft het niet, maar denk dat mijn engelse vriendje het wel wil. En als ik dan nee zeg en mijn kind valt heb ik het gedaan, no-win situatie
Ik ben een mooiweerfietserquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:57 schreef ingee het volgende:
Fietsen jullie ook voor de lol in de herfst of winter?
9 maanden is hier december, dus ik ga er eigenlijk van uit dat wij pas volgend voorjaar samen op de fiets zitten. Volgens mijn moeder is dat onzin en is het ook in de winter leuk. Maarja, zij rijdt geen auto en zat vroeger standaard op de fiets met 1 kind voorop, 2 achterop en de weekboodschappen in de fiets tassen onder onze beentjes, dus of dat nou het juiste referentiekader is...
Ja echt hequote:Op woensdag 27 mei 2015 22:42 schreef Amsel het volgende:
[..]
Precies dit jaDus we hebben hier een Yepp met windscherm én helm.
Dikke +1 hieropquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ingee T en S van maart 2014 hebben vandaag pas voor het eerst op de fiets gezeten. Ik ben een echte mooi weer rijder dus.![]()
Overigens vind ik fietsen met een kindje van 9 maanden echt nog wel tricky. Als ik vandaag zag wat voor klappen die kleine lijfjes krijgen op de fiets dan is 9 maanden wat mij betreft echt nog net iets te vroeg, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |