Volgens de FAZ is er een no go afstand van 5 kilometer waar ook hulpschepen zich aan zouden moeten houdenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:53 schreef dimmak het volgende:
http://www.vesselfinder.com/nl/?imo=9138135
Het schip en de locatie.
Er liggen dus 2 hulpschepen erbij met gevaar voor eigen leven.
Er zijn dus uitzonderingen, of ze zijn ergens mee bezig. Het derde hulpschip ligt dan wel weer een stuk verder weg.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens de FAZ is er een no go afstand van 5 kilometer waar ook hulpschepen zich aan zouden moeten houden
Ik heb een Q code voor ze: GTFOquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Er zijn dus uitzonderingen, of ze zijn ergens mee bezig. Het derde hulpschip ligt dan wel weer een stuk verder weg.
Hoeveel ton is er aan boord van dat schip?quote:Australia Wyandra, Queensland
September 6, 2014
A truck carrying 56 tonnes rolled on a rural road, exploding shortly after the driver was rescued. The explosion was heard 30km away with debris being thrown 2km, it totally destroyed a highway bridge. The driver and 6 firemen were injured.
Om er vervolgens een surprise jihad filmpje van te makenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef Rabieluh het volgende:
Beter filmen ze dit vanuit zoveel mogelijk hoeken, dan heeft de explosie nog wat amusementswaarde.
Uiteraard jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om er vervolgens een surprise jihad filmpje van te maken
Het schip heeft een laadvermogen van meer dan 33000 tonquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:02 schreef MaGNeT het volgende:
Hmm, dat spul kan aardig knallen...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ammonium_nitrate_disasters
[..]
Hoeveel ton is er aan boord van dat schip?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het schip heeft een laadvermogen van meer dan 33000 ton
Hmm, ben geen expert maar volgens mij is het maar goed dat hij niet in een haven ligt nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
anders had braddie 'm wel op volle zee geduwdquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ben geen expert maar volgens mij is het maar goed dat hij niet in een haven ligt nu.
Om het even te visualiseren, dat zijn 13,2 olympische zwembaden vol water aan gewicht, een Fifa internationaal voetbalveld (ook buiten de lijnen) vol, 5,2 meter hoog opgestapeldquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ja absurd, maar dat raak je volgens mij wel kwijt in een schip van 192 meter langquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om het even te visualiseren, dat zijn 13,2 olympische zwembaden vol water aan gewicht, een Fifa internationaal voetbalveld (ook buiten de lijnen) vol, 5,2 meter hoog opgestapeld
laadvermogen is uitgedrukt in ton, gewicht dus. of dat los in het ruim ligt of in containers maakt niet zoveel uit. Op de opnames van het fikkende schip zie ik iig geen containers.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef dimmak het volgende:
Laadvermogen is niet alleen zijn ruim toch? Er is namelijk ook nog genoeg plek voor containers aan dek. En op veel foto's staat hij ook vol.
[ afbeelding ]
Voor moderne schepen is dit geeneens een groot schipquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ja absurd, maar dat raak je volgens mij wel kwijt in een schip van 192 meter lang
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar is Regilio Tuur als je hem nodig hebt?
Kijk het filmpje een paar posts boven jouw post. Daar zie je geen containers.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef dimmak het volgende:
Laadvermogen is niet alleen zijn ruim toch? Er is namelijk ook nog genoeg plek voor containers aan dek. En op veel foto's staat hij ook vol.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |