Volgende week, via Plus.quote:
Zo.... fucking.... donker.... weer....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow ziet er ook tof uit![]()
22 september komt die uit.
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:07 schreef Dagger87 het volgende:
Zo, Bloodborne uitgespeeld in 52 uur op lvl 126. Dat was leuk. Geen idee wat ik nu ga spelen. Denk just cause 2 voordat Batman uitkomt.
Heb je een linkje? M'n harde schijf is volquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gister een hybride harde schijf besteld voor de ps4. Komt vandaag binnen. Ik vind de laadtijden bij the witcher 3 wat lang duren. En aangezien dit al lang op mijn lijstje stondZou vandaag moeten binnen komen.
Als het zoals Dark Souls is, dan is het gewoon 'uitdagend', oftewel je moet goed je best doen en scherp doen, maar daardoor wordt je ook steeds beter en kom je dus verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?
U wenst, wij draaienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je een linkje? M'n harde schijf is vol
Hmm..1TB .. heb eigenlijk liever 1,5 - 2TBquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
U wenst, wij draaien![]()
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1072245
Staat er ook bij, alleen wat prijziger. Voor mij is het in ieder geval voldoende.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm..1TB .. heb eigenlijk liever 1,5 - 2TB
Ik zie alleen de 1TB en 500GB versiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Staat er ook bij, alleen wat prijziger. Voor mij is het in ieder geval voldoende.
Het stuk naar Calaca toe? Of de eindbaas zelf? Het eindgevecht is namelijk zodra je de aanvallen ziet aankomen echt heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Jeetje ligt het aan mij of is het laatste gedeelte in de great temple bij guacamelee echt bizar moeilijk
Het stuk daar voor, zit halverwege de tempel en zit nu vast bij een stuk tegen drie behoorlijk pittige enemiesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:38 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Het stuk naar Calaca toe? Of de eindbaas zelf? Het eindgevecht is namelijk zodra je de aanvallen ziet aankomen echt heel erg makkelijk.
Volgens mij is dat wel vet met een VR bril op je bakkesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo.... fucking.... donker.... weer....![]()
![]()
Dan ben ik meer benieuwd naar Adr1ft...
Nee, 2 dagen geleden postte ik nog een linkje van PSplus met 10 Euro korting maar die is inmiddelsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Is psplus nog ergens in de aanbieding?
Het is inderdaad een geweldig spelquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:55 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Witcher 3 het beste spel van de afgelopen jaren
Die sidequestsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is inderdaad een geweldig spelSnapte eerst niet waar die hype over ging en toen toch maar besloten hem te halen.. zo blij dat ik dat heb gedaan
Doe je hem dan ook gelijk cadeau aan je favoriete FOK!ster?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die sidequests![]()
Ik ga die expansion pass kopen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe je hem dan ook gelijk cadeau aan je favoriete FOK!ster?
Die onthoudt het wel, naar mijn weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je de ps4 uitzet terwijl je download onthoudt dat ding het dan of moet je opnieuw beginnen?
ik mooi niet anders speel ik het volgens mij nooit uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die sidequests![]()
Ik ga die expansion pass kopen
Oh hm raar bij mij deed die dat niet waardoor ik nu opeens opnieuw moet beginnen en dus helemaal geen zin hebquote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
gaat automatisch bij zo'n upgradeshopskeletding
Ik verwacht dit jaar geen spel die hier overheen zal gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik mooi niet anders speel ik het volgens mij nooit uit.
Rijke tataquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:24 schreef DKUp het volgende:
Batman en MGS moeten zich ook nog maar eens bewijzen.
Hoewel ik ze wel ga kopen waarschijnlijk![]()
Ontvangen, ingebouwd. 6 Ps4 games vanaf de disk geïnstalleerd binnen 15 minuten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gister een hybride harde schijf besteld voor de ps4. Komt vandaag binnen. Ik vind de laadtijden bij the witcher 3 wat lang duren. En aangezien dit al lang op mijn lijstje stondZou vandaag moeten binnen komen.
welke heb je?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ontvangen, ingebouwd. 6 Ps4 games vanaf de disk geïnstalleerd binnen 15 minuten.nu bezig met alle updates voor de games en psplus games uit mijn Bibliotheek downloaden. Merk een aanzienlijk verschil tov de originele 500 gb schijf. Deze is echt retesnel. Kan hem iedereen aanraden.
Als je alleen speelt zeker niet nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Destiny is maar ¤20 bij Bol.com. Is dat het geld wat waard? Ik speel voornamelijk alleen.
Thanks! Je hebt mij 20 euro bespaardquote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je alleen speelt zeker niet nee.
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Destiny is maar ¤20 bij Bol.com. Is dat het geld wat waard? Ik speel voornamelijk alleen.
Je kan wel veel meer doen in die Borderlands collectie.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.
Ik twijfelde zelf ook even, want vond de beta wel aardig, maar net als jij ben ik ook meer een solo-gamer, en als ik dan online MP wil shooten, dan denk ik dat ik het toch liever bij BF4 hou...
Mocht ik wel voor een sci-fi shooter gaan, dan zou ik denk ik nu ook eerder voor die Borderlands collectie gaan. Op PS3 vond ik dat niet zo, maar heb het toen eigenlijk ook niet zo lang de kans gegegeven...
Je gaat wel veel dood. Je kunt niet blokken, maar moet ontwijken. Elke keer als je iemand dood dan krijg je blood echo's. Dat zijn gewoon experience points. Die verzamel je om bij een persoon te levelen. Ga je dood, dan verlies je die blood echo's. Dan moet je terug gaan naar dezelfde plek om ze weer terug te krijgen. Ga je dood voordat je ze weer pakt, dan verlies je alles en mag je opnieuw beginnen met verzamelen. Dus als je genoeg echoes hebt om te levelen, dan zou ik dat meteen doen ipv sparen voor meerdere levels tegelijk. In het begin is het niet zo erg. maar bij elke level dat je stijgt, moet je telkens meer verzamelen. Dus het wordt inderdaad steeds moeilijker. Ik ben zelf veel gaan vechten om m'n level heel hoog te krijgen en dan pas door te spelen in het verhaal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:42 schreef n8n het volgende:
Nu is de hamvraag, gaat het laden na een dood in bloodborne snel?
online multiplayer is niet te vergelijken, gezien het coop is met drie man of zo. Het is meer zoals een mmo maar dan veel minder groot en veel meer dezelfde dingen grinden. Maar ook als voordeel dat je bijna alle content solo kan doen. Al zijn de raids wel erg cool, dus uiteindelijk ga je wel multiplayer om dat te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Bart Smit (in de winkel) ook, en dat is dan de Vanguard-editie.
Ik twijfelde zelf ook even, want vond de beta wel aardig, maar net als jij ben ik ook meer een solo-gamer, en als ik dan online MP wil shooten, dan denk ik dat ik het toch liever bij BF4 hou...
Mocht ik wel voor een sci-fi shooter gaan, dan zou ik denk ik nu ook eerder voor die Borderlands collectie gaan. Op PS3 vond ik dat niet zo, maar heb het toen eigenlijk ook niet zo lang de kans gegegeven...
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.quote:Op zondag 31 mei 2015 07:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je een luie gamer bent zonder doorzettingsvermogen en niet in staat is om enige effort in een game te steken, zoals zelf dingen uitzoeken door te proberen of met behulp van het internet dan is het een moeilijke game.
Is dat wel je ding dan is de game gewoon prima te doen, en zal je een unieke ervaring opdoen die alleen From Software games je kunnen geven. Progressie boeken in een game als BB geeft echt extreem veel voldoening.
Ik mis de extreem strakke combat en controls soms wel eens bij The Witcher 3.....
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:42 schreef n8n het volgende:
Nu is de hamvraag, gaat het laden na een dood in bloodborne snel?
heb het ook maar op normal gezet, de laadtijden als je doodgaat zijn best kutquote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
Oh ik vind de combat op zich nog wel oke... stukken beter dan bijvoorbeeld Skyrim, je hebt redelijk wat mogelijkheden qua builds enzo en op hard is het zo nu en dan nog best een uitdaging. Op easy spelen zou ik persoonlijk echt dodelijk saai vinden, ik wil wel een beetje moeite doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:52 schreef n8n het volgende:
Is bloodborne combat meer als god of war qua souplesse of hoe moet ik dat zien?
Matige trollpoging 2/10.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.
qua soepel - echt soepel - ken ik alleen GoWquote:Op zondag 31 mei 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De combat van bloodborne is qua souplesse alleen met andere From Software games te vergelijken.
Is het ook gewoonquote:Op zondag 31 mei 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Whahaha Bloodborne houterig noemen. Fucking noobs hier.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Dat denkt iedereen ook van jouquote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Boeken van games lezenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?
Of het is gewoon niet jouw soort game. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat? Boeken?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?
Ja daarop is het verhaal van de Witcher gebaseerd. Er zijn nu 3 boeken van uit. De 4de komt in juliquote:
Niet zo happenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah, het eerste boek van The Witcher komt uit 1986
Nee, maar ik ga geen boeken lezen naar aanleiding van een game. Al snap ik het bij Witcher of Metro 2033 nog wel aangezien dat het origineel is.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook een die de film kijkt ipv het boek leest?
Ja, Raging Blast 2 vond ik ook het leukst (al heb ik me ook vermaakt met Raging Blast).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet ook nog al die online wins etc..
En die kut trophies waarbij je paar keer alle dragonballs moet vinden om zo de laatste chars/supers/ultimates te krijgen![]()
Dat team vinden om samen te questen is ook zwaar kut. Iedereen zit alleen maar in de lobby te schreeuwen maar dat hele invite systeem werkt ook voor geen meter.
[..]
+ vind het wel zwaar jammer dat niet alle characters er zijn en dat je zo'n basic saiyan transformatie krijgt ipv die van vroeger.
Eigenlijk vind ik Raging Blast 2 de laatste goeie DBZ game. Helaas zat er in dat spel ook geen GT characters
Naruto storm games zijn wel baas
schijNbaar kent iedereen in Polen het verhaal van The Witcher ookal gamen ze niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga geen boeken lezen naar aanleiding van een game. Al snap ik het bij Witcher of Metro 2033 nog wel aangezien dat het origineel is.
Ieder zijn ding natuurlijk maar je mist weldegelijk prima combat en imo een redelijk belangrijk onderdeel van het spel.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is ook een TV-serie van geweest, wat ze vervolgens naar Amerikaans gebruik compleet verknipt hebben om er een speelfilmpje van te maken, die compleet flopte...quote:Op zondag 31 mei 2015 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
schijNbaar kent iedereen in Polen het verhaal van The Witcher ookal gamen ze niet.
Kan hem niet vinden op imdb.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is ook een TV-serie van geweest, wat ze vervolgens naar Amerikaans gebruik compleet verknipt hebben om er een speelfilmpje van te maken, die compleet flopte...
De 4e in het Nederlands vertaald. Of eigenlijk de vijfde sinds het eerste boek uit 2 boeken bestaat. :pquote:Op zondag 31 mei 2015 17:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja daarop is het verhaal van de Witcher gebaseerd. Er zijn nu 3 boeken van uit. De 4de komt in juli
Ik zie het belang gewoon niet. Dark Souls en Ninja Gaiden speelde ik om de combat. Net als Diablo. De core van die games us juist het vechten. Hier is het alleen maar een behangetje bij een verder prima verhaal met meer dan uitstekende voice actors. Daar ga ik dan niet teveel tijd aan verspillen.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk maar je mist weldegelijk prima combat en imo een redelijk belangrijk onderdeel van het spel.
Zwakke plekken zoeken en uitbuiten bv. vind ik ook wel bij het personage passen.
En nu ook zonder dat de fbi weet dat ik een ps4 hebquote:Op zondag 31 mei 2015 21:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je dit nou had gegoogled!
[..]
Dan kreeg je deze link
Ik had hem laatst voor een euro of 6-8 gedownload met korting via PS+ dat is het enige dat ik nog weet.quote:
Gefaald op de PS4 , niet op andere consolesquote:Op zondag 31 mei 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort gratis voor plus leden ?
http://www.pushsquare.com(...)et_fighter_iv_on_ps4
Gefaald spel dus zou wel.
Patches overalquote:Op zondag 31 mei 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort gratis voor plus leden ?
http://www.pushsquare.com(...)et_fighter_iv_on_ps4
Gefaald spel dus zou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |