onderschat de nieuwe van Guus niet!quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah ik heb dit jaar nog geen enkel T2K-fahig liedje gehoord buiten Parijs.
Kun je mooi de HOITJES in de OP terugzetten.quote:
Hungry gaat het ook wel beter doen dan Fall, maar dat is het wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
onderschat de nieuwe van Guus niet!
Om met de woorden van Samson en Gert te spreken: "lap zeg...."quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is dus een lapjesmarkt op 8 km afstand waar ik dus niet heen mag
Van wie niet?quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is dus een lapjesmarkt op 8 km afstand waar ik dus niet heen mag
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef ChatGirl het volgende:
SC, ga je naar Parkpop? Frans Bauer komt
Altijd! Zelfs als hij komtquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef ChatGirl het volgende:
SC, ga je naar Parkpop? Frans Bauer komt
Niet haten op Fransquote:
Foto's!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd! Zelfs als hij komt
Bommetje op alle korte pittige kapsel bezittende dikkerdjes met kekke bril
Laat je niet naaien met het salaris hequote:Op woensdag 27 mei 2015 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
lol vacature voor buschauffeur. Staat alleen niet bij dat je een geschikt rijbewijs moeten hebben.
Ik ga denk ik maar solliciteren.
is geen haat, alhoewel ik eigenlijk alleen Sander kan waarderen. Maar sinds de aankondiging dat ze weg gaan heb ik zoiets: ga dan ook zo snel mogelijk weg. En ik zit wel op Hoitjes te wachten eigenlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom deze haat op de Coen en Sander goden?
bij dezequote:Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik mis
[ afbeelding ]
Zo erg onderin de OP![]()
Pinkpopquote:
Posters al opgehangen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen geld. Genoeg lapjes. etc.
Soms moet je een verslaving niet voeden.
DE SPANNING IS TE SNIJDENtwitter:glazenhuissdam twitterde op woensdag 27-05-2015 om 10:47:18Vandaag de uitslag, meldt @3fm net. Luister vanaf 14 uur naar @paul3fm om te horen of Schiedam in '16 gastheer mag zijn van @SeriousRequest. reageer retweet
verdommequote:
quote:
Nog niet. Heb nog geen radio kunnen luisteren dus weet nog niet waar ik op kan inhaken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Plintje, het is vandaag wel D-Day... heb je al een vraag?
Niks over gehoordquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog niet. Heb nog geen radio kunnen luisteren dus weet nog niet waar ik op kan inhaken.
Misschien die djs die een konijntje doodmepten?
Valt volgens mij wel mee hoe vaak ie dat doet.quote:
wel meer dan de rest van de DJ's, maar hij draait vaker Weezer denk ik jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee hoe vaak ie dat doet.
twitter:SeriousRequest twitterde op woensdag 27-05-2015 om 11:37:49In welke stad vindt 3FM Serious Request 2016 plaats? Vandaag vier online hints (en de uitslag): http://t.co/gwON484GFQ #3FM #SR16 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |