en dat is net zo goed onzin overigensquote:
Precies! En of dat nou afgetraind is of niet. Dat boeit niet. Maar ga dan niet zeggen : ja sixpack is ongezond en vrouwen horen zacht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lekker in je vel zitten is belangrijker dan afgetraind of curvy en zacht zijn.
Beauty is in the eye of the beholder toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en dat is net zo goed onzin overigens
Ennieweej, lunch was kom verse groentesoep met wat geroosterd brood. Dadelijk kop koffie en flink aan de studie.
dat sowieso, maar het grijze vlak tussen al dan niet mooi gevonden worden en een geruïneerd lichaam hebben is nogal groot...quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder toch?
Zo waar dit!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de roerei met kaasquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en dat is net zo goed onzin overigens
Ennieweej, lunch was kom verse groentesoep met wat geroosterd brood. Dadelijk kop koffie en flink aan de studie.
Dan heb je ze ook niet eerlijk verdient! je bent geen tijger!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, zochten jullie iemand met tijgerstrepen?
Bij mij komen ze trouwens niet van het zwangeren, misschien telt het dan niet?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik voel me ook geen tijger. Meer een soort narcolept.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik voel me trouwens geen tijger, maar gewoon een lekker wijf
myprotein is trouwens niet van het snelle bezorgen. in ieder geval niet volgende dag in huisquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder toch?
dag sq, fijn dat je er ook bent.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me ook geen tijger. Meer een soort narcolept.
ik heb ze ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan heb je ze ook niet eerlijk verdient! je bent geen tijger!
Ps hier ook hoor en ook niet door een koter!
2300. Borstvoedingquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:23 schreef -Peach het volgende:
Kcals tellen is al een goed begin, als je bewuster bent van wat je eet en keuzes maakt, scheelt dat al best veel. Hoeveel kcal zit je?
Ja dat! Borstvoeding tot ze 25 zijnquote:
goed dubbel win lijkt mequote:Op woensdag 27 mei 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Goed. Ik heb een goed idee.
PT wilde een weddeschap, als ik zou stoppen met roken (of niet) dan...
Ik stop morgen met roken, ik ga 2 x in de week sporten met PT (daar heb ik dan ook geld voor want niet meer 60 euro per week aan peuken) maar dan wil ik sowieso 1x per week boksen.
Nou ja mijn mening is dat het toch echt een gerüineerd lichaam is. Maar zoals ik zei: beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat sowieso, maar het grijze vlak tussen al dan niet mooi gevonden worden en een geruïneerd lichaam hebben is nogal groot...
Ja. En Eigenlijk ben ik wel klaar met dat dampen. Hoesten, kortademig, alles. Meh.quote:
Nou gewoon doen dus! Dubbel gezond ook nog eens!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. En Eigenlijk ben ik wel klaar met dat dampen. Hoesten, kortademig, alles. Meh.
Goeie weddenschap!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik stop morgen met roken, ik ga 2 x in de week sporten met PT (daar heb ik dan ook geld voor want niet meer 60 euro per week aan peuken) maar dan wil ik sowieso 1x per week boksen.
Yes. Zo even kijken wat vriend er van vind (ik denk awesome) en dan pt bellen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou gewoon doen dus! Dubbel gezond ook nog eens!
Klinkt als een win-winsituatie toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
myprotein is trouwens niet van het snelle bezorgen. in ieder geval niet volgende dag in huis
Behalve dan voor dat ene moment, als ie eruit floept. BAM. Kilo's lichter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik begon met een BMI van 35 he. Dan gaat 't ook wel makkelijker
En dit is ook meteen het enige voordeel. Je conditie krijgt nogal een oplawaai van het krijgen van een kind. Na je werk kom je ook niet meer aan sporten toe. Je voelt je meestal als een natte dweil en je buik is een soort pudding. Dus ik zou het nou niet direct adviseren als afvalmethode.
Lonaa, als ik het al kan, kan jij het helemaal! Je hebt nog meer doorzettingsvermogen dan ik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. En Eigenlijk ben ik wel klaar met dat dampen. Hoesten, kortademig, alles. Meh.
Ik deed het ook al 2 jaar he?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
stoppen met roken is een puik plan, Lonaa! Beste beslissing die ik ooit heb genomen! You can do it!
Zonde man. Zou een kind nemen! Die zijn zo awesome!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lonaa, als ik het al kan, kan jij het helemaal! Je hebt nog meer doorzettingsvermogen dan ik.
Hey allemaal "bekenden" Leuk!
Ja dat heb ik heel bewust gedaan. Vlak vóór en vlak ná de worp wegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Behalve dan voor dat ene moment, als ie eruit floept. BAM. Kilo's lichter.
Dat is nog eens een grote boodschapquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik heel bewust gedaan. Vlak vóór en vlak ná de worp wegen.
Ik ben nog nooit zo snel 8 kilo afgevallen
Doe deze ook weg!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog 8 peuken. 3 toffe Cameltjes, 5 smerige Lucky's. Ik ga geen nieuwe halen.
Wil je mentaal wel steunen hoor! Groepsapp beginnen?quote:
Nee. Ik ga nog 3 keer genieten, dan 5 ranzige peuken roken, dan slapen en dan klaar.quote:
Groepsapps zijn hip.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wil je mentaal wel steunen hoor! Groepsapp beginnen?
nja je hebt het vaker gedaan dus zal vast!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik ga nog 3 keer genieten, dan 5 ranzige peuken roken, dan slapen en dan klaar.
Dat heeft een aantal voordelen:
1) Ik kan de rest van de dag tegen mezelf zeggen dat ik morge nstop
2) ik eindig met ranzige sigaretten
3) als ik morgen wakker wordt heb ik de eerste 10 uur nicotine-ontwenning (van 48) al gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |