Het is een klimplant...quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:19 schreef drakin het volgende:
Mijn kiwi heeft een centrale stam, maar klimt het platte dak op, is dit nu een boom of een struik?
Een houtachtige dat klimt heeft een liaan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:42 schreef drakin het volgende:
Maar is een kiwi dan een klimboom of een klimstruik?
Kunnen lianen dan vruchten krijgen? Of maakt dat niks uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een houtachtige dat klimt heeft een liaan.
Jups. Ik denk dat men vaak heester gebruikt omdat het minder wild klinkt dan struik.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:55 schreef sacha het volgende:
kijk! handig zo'n muis![]()
is een struik meteen een heester?
blauwe nagellak op de andere negen nagels en klaar is Keesquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je doet de deur dicht terwijl je duim er tussen zit... Blauwe nagel
Honkbal vind ik enorm leuk. En die stats maken het nog geiler.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Even een periodiek live honkbalplaatje voor KT, vooral vanwege zijn liefde voor statistieken.
Je verzuipt erin bij deze sport...
[ afbeelding ]
Jij blij, iedereen blijquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Honkbal vind ik enorm leuk. En die stats maken het nog geiler.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet blij, ik heb een fantastische kutdag!
Wat fijn voor je zo'n rotdagquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet blij, ik heb een fantastische kutdag!
quote:
Natuurlijk wel, we blijven gravenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef just me het volgende:
[..]kan alleen maar beter worden
![]()
of niet
op een kutdag koop ik niets want is doorgaans kutquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mezelf lekker verwend vandaag, mijn zomergarderobe aangevuld met wat kleding, 2 paar schoenen en diverse accessoires.
Ook een kutdag dus
daarom KUTDAGquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben helemaal in de war met wat voor dag het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |