abonnement Unibet Coolblue
pi_157859391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

PSV heeft dit jaar anders ook nog niks bijgedragen. Negen punten, waarvan er 4 zijn toegewezen die Nederland al standaard krijgt. PSV moet gewoon overwinteren, van de afgelopen jaren hebben zij nu grootste kans om te overwinteren in de CL als je kijkt naar de poule waar ze inzitten.

Ajax had dit jaar gewoon ook CL moeten halen, zoals PSV dat afgelopen jaren ook heeft moeten doen. Maar als je kijkt naar wat Ajax dit jaar heeft gedaan, hebben ze net zoveel bijgedragen als PSV altijd heeft gedaan de afgelopen 4 jaar in de EL, namelijk 7 puntjes.

Nog steeds niet goed, maar je noemt heel leuk Ajax en Feyenoord, terwijl PSV het tot nu toe niet beter doet, sommige gevallen zelfs slechter.
PSV heeft in vijf wedstrijden evenveel punten gehaald op eigen kracht dan Ajax in 9 wedstrijden dus ik weet niet wat jij lult dus.
pi_157859517
PSV dit, Ajax dat :') Feit blijft dat je eigenlijk alleen de traditionele top 3 en AZ Europa in hoeft te sturen. Rest is een leuk toetje voor de concurrentie

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 14:26:13 ]
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 14:31:11 #153
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157859607
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:25 schreef HPLC het volgende:
PSV dit, Ajax dat :') Feit blijft dat je eigenlijk alleen de traditionele top 3 en AZ Europa in hoeft te sturen. Rest is een leuk toetje voor de concurrentie
Eens. Maar we missen de afgelopen seizoenen ook één team dat er boven uit steekt en veel punten haalt.

Hopelijk komt PSV nog ver.
pi_157859825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:17 schreef Slaro het volgende:

[..]

PSV heeft in vijf wedstrijden evenveel punten gehaald op eigen kracht dan Ajax in 9 wedstrijden dus ik weet niet wat jij lult dus.
Ik heb niet over dit jaar alleen domme bladmongool. Als je kijkt naar de jaren waren Ajax CL speelde en PSV EL doet Ajax het net zo slecht/goed als PSV. Dus ga eerst even kijken naar de punten van afgelopen jaren volslagen idioot.

Om daarnaast nog even toe te voegen dat een overwinning in kwalificatie minder punten oplevert dan een overwinning in de CL groepsfase.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 27 november 2015 @ 14:43:09 #155
186611 Haags
pi_157859888
Als Psv gaat overwinteren in de champions league krijgt Nederland er ook standaard wat extra bonus punten bij.
Zonder wrijving geen glans
pi_157861438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik heb niet over dit jaar alleen domme bladmongool. Als je kijkt naar de jaren waren Ajax CL speelde en PSV EL doet Ajax het net zo slecht/goed als PSV. Dus ga eerst even kijken naar de punten van afgelopen jaren volslagen idioot.

Om daarnaast nog even toe te voegen dat een overwinning in kwalificatie minder punten oplevert dan een overwinning in de CL groepsfase.
Op je pik getrapt ofzo?
pi_157864297
Als PSV zich kwalificeert is dit jaar wel zo goed als gered. Laten we er van uitgaan dat Ajax gewoon wint van Molde en dat Groningen ook wel een puntje pakt tegen FC Onkunde thuis krijg je er volgende speelronde gewoon 5+2+0,67=7,67 bij, bovenop die 3,75 die we nu hebben, is dat best redelijk.

Onze concurrenten Zwitserland, Oostenrijk, België, Tsjechië en Roemenië maken allemaal geen kans meer, dus je loopt dan 5 punten op ze uit.

Overigens is het noodzaak om gewoon niet verder te zakken dan 15, dan heb je 1 club in de kampioenen voorrondes ( er van uitgaand dat Ajax of PSV kampioen wordt de komende jaren ) en eentje in de best geplaatste voorronde. Ajax en PSV zouden makkelijk moeten kunnen winnen van FC Onkunde in de kampioenenvoorronde. ( Inb4ajaxrapidwien )
pi_157864330
Hup PSV
pi_157864632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:00 schreef Slaro het volgende:

[..]

Op je pik getrapt ofzo?
Nee, is hier alleen al een discussie van weet ik hoeveel posts gaande waar alles in wordt toegelicht en jij komt dan even tussendoor zetten met een random reactie dat ik uit mijn nek lul. Als je de rest niet leest reageer dan ook niet.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:30:06 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_157864671
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:09 schreef Brammess het volgende:
Als PSV zich kwalificeert is dit jaar wel zo goed als gered. Laten we er van uitgaan dat Ajax gewoon wint van Molde en dat Groningen ook wel een puntje pakt tegen FC Onkunde thuis krijg je er volgende speelronde gewoon 5+2+0,67=7,67 bij, bovenop die 3,75 die we nu hebben, is dat best redelijk.

Onze concurrenten Zwitserland, Oostenrijk, België, Tsjechië en Roemenië maken allemaal geen kans meer, dus je loopt dan 5 punten op ze uit.

Overigens is het noodzaak om gewoon niet verder te zakken dan 15, dan heb je 1 club in de kampioenen voorrondes ( er van uitgaand dat Ajax of PSV kampioen wordt de komende jaren ) en eentje in de best geplaatste voorronde. Ajax en PSV zouden makkelijk moeten kunnen winnen van FC Onkunde in de kampioenenvoorronde. ( Inb4ajaxrapidwien )
Er straalt heel veel domheid af van deze post.

Een gelijkspel is bijvoorbeeld 1 coëfficientpunt waard en je moet die 7,67 (die dus 8 is) eerst door 6 delen. We zouden dan dus op precies 5 uitkomen, met alleen PSV nog actief na de winterstop.
pi_157864691

  vrijdag 27 november 2015 @ 18:34:39 #162
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_157864741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:09 schreef Brammess het volgende:
Als PSV zich kwalificeert is dit jaar wel zo goed als gered. Laten we er van uitgaan dat Ajax gewoon wint van Molde en dat Groningen ook wel een puntje pakt tegen FC Onkunde thuis krijg je er volgende speelronde gewoon 5+2+0,67=7,67 bij, bovenop die 3,75 die we nu hebben, is dat best redelijk.

Onze concurrenten Zwitserland, Oostenrijk, België, Tsjechië en Roemenië maken allemaal geen kans meer, dus je loopt dan 5 punten op ze uit.

Overigens is het noodzaak om gewoon niet verder te zakken dan 15, dan heb je 1 club in de kampioenen voorrondes ( er van uitgaand dat Ajax of PSV kampioen wordt de komende jaren ) en eentje in de best geplaatste voorronde. Ajax en PSV zouden makkelijk moeten kunnen winnen van FC Onkunde in de kampioenenvoorronde. ( Inb4ajaxrapidwien )
Beetje vreemd dat jij tegenstanders van Nederlandse clubs FC Onkunde noemt, terwijl we zelf als geheel FC Onkunde zijn(op een enkele uitzondering na, bv. PSV dit jaar).

Op de landen na die veel meer financiële mogelijkheden hebben, is het ronduit schandalig om te zien dat het niveau in landen als Noorwegen, Tsjechië, Oostenrijk, Cyprus, Azerbeidzjan en Zwitserland aantoonbaar hoger is. Het is nou niet echt dat die competities meer uitstraling en financiële mogelijkheden hebben.

Er is iets grondig mis met het Nederlandse voetbal.
pi_157864909
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Nee, is hier alleen al een discussie van weet ik hoeveel posts gaande waar alles in wordt toegelicht en jij komt dan even tussendoor zetten met een random reactie dat ik uit mijn nek lul. Als je de rest niet leest reageer dan ook niet.
Lees eens terug, jij roept in een eerdere post dat PSV dit jaar nog niks heeft bijgedragen, ik reageer op die stelling wat PSV dit jaar heeft bijgedragen dat jij vervolgens heel andere seizoenen erbij gaat halen is jouw probleem, en het zou je sieren als je dit rustiger kon uitleggen, in plaats van in een tirade te vervallen.
pi_157865057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:43 schreef Slaro het volgende:

[..]

Lees eens terug, jij roept in een eerdere post dat PSV dit jaar nog niks heeft bijgedragen, ik reageer op die stelling wat PSV dit jaar heeft bijgedragen dat jij vervolgens heel andere seizoenen erbij gaat halen is jouw probleem, en het zou je sieren als je dit rustiger kon uitleggen, in plaats van in een tirade te vervallen.
Ik reageer op een reactie waar beweerd wordt dat Ajax en Feyenoord enorm veelt heeft laten liggen afgelopen jaren. Ik reageer daarop dat PSV dit jaar dan ook heeft niks bijgedragen, aangezien het niet beter doet dan Ajax en Feyenoord hebben gedaan in de afgelopen jaren. Mijn reactie was dus in vergelijking met voorgaande jaren.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157865081
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik reageer op een reactie waar beweerd wordt dat Ajax en Feyenoord enorm veelt heeft laten liggen afgelopen jaren. Ik reageer daarop dat PSV dit jaar dan ook heeft niks bijgedragen, aangezien het niet beter doet dan Ajax en Feyenoord hebben gedaan in de afgelopen jaren. Mijn reactie was dus in vergelijking met voorgaande jaren.
Nou, als je dat op deze manier uitlegt kan ik zeggen sorry had ik anders gelezen, en gaan we op een veel prettigere manier verder met dit topic of andere zaken.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:53:20 #166
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157865098
Wat als PSV de groepsfase overleeft en ook meteen de achtste finales :o
pi_157865138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef KingRoland het volgende:
Wat als PSV de groepsfase overleeft en ook meteen de achtste finales :o
Meer punten, maar nog niet genoeg naar verwachting, het zal in combinatie met volgend seizoen een enorme steun zijn maar het komende seizoen moet er gepresteerd worden.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:58:46 #168
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157865218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:54 schreef Slaro het volgende:

[..]

Meer punten, maar nog niet genoeg naar verwachting, het zal in combinatie met volgend seizoen een enorme steun zijn maar het komende seizoen moet er gepresteerd worden.
Oh zo. Ik vind het wel jammer dat Groningen niet kon stunten, maar ze hebben wel een leuke 2e helft gespeeld gisteren alleen was het net niet.

Laten we hopen dat de grote clubs volgend seizoen wat beter presteren en misschien wat leuke aankopen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:53:53 #170
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157866273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Brammes :D :')
Rapid > Dnjepr
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 29 november 2015 @ 00:33:01 #171
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157892719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:34 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat jij tegenstanders van Nederlandse clubs FC Onkunde noemt, terwijl we zelf als geheel FC Onkunde zijn(op een enkele uitzondering na, bv. PSV dit jaar).

Op de landen na die veel meer financiële mogelijkheden hebben, is het ronduit schandalig om te zien dat het niveau in landen als Noorwegen, Tsjechië, Oostenrijk, Cyprus, Azerbeidzjan en Zwitserland aantoonbaar hoger is. Het is nou niet echt dat die competities meer uitstraling en financiële mogelijkheden hebben.

Er is iets grondig mis met het Nederlandse voetbal.
Dat niveau is niet hoger. De reden dat wij kelderen op de ranglijst is omdat we clubs als Go Ahead Eagles, ADO Den Haag, FC Utrecht en FC Groningen Europa insturen. In al haar wijsheid heeft de KNVB bedacht dat het goed is om de competitie "spannender" te maken door middel van play-offs, zie hier het resultaat.

Als we straks maar vier ploegen Europa in mogen sturen en dat doen met alleen teams als Feyenoord, PSV, Ajax en AZ/Vitesse, dan zal je zien dat we plots veel meer punten gaan halen.
2000 light years from home
  zondag 29 november 2015 @ 01:42:41 #172
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_157893872
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 00:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat niveau is niet hoger. De reden dat wij kelderen op de ranglijst is omdat we clubs als Go Ahead Eagles, ADO Den Haag, FC Utrecht en FC Groningen Europa insturen. In al haar wijsheid heeft de KNVB bedacht dat het goed is om de competitie "spannender" te maken door middel van play-offs, zie hier het resultaat.

Als we straks maar vier ploegen Europa in mogen sturen en dat doen met alleen teams als Feyenoord, PSV, Ajax en AZ/Vitesse, dan zal je zien dat we plots veel meer punten gaan halen.
Het probleem moet je bij de bron aanpakken, ik weet zeker dat clubs uit het rechter rijtje in spanje of duitsland het niet slechter doen(waarschijnlijk zelfs beter) dan de Nederlandse topclubs op dit moment, omdat die hele competities sterker zijn, en niet alleen de topclubs.
De hele competitie moet sterker worden waardoor er meer weerstand is en spelers zich sneller en beter ontwikkelen, zodat we europees weer iets in hebben te brengen en deze spelers meer geld opleveren.
pi_157895577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef KingRoland het volgende:
Wat als PSV de groepsfase overleeft en ook meteen de achtste finales :o
Die bonuspunten zorgen voor een hele fijne boost, dus laten we hopen dat ze in ieder geval de 8e finales halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:46:21 #174
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_158119652
Bonuspunten erbij, dus in 2017-2018 wel een ploeg rechtstreeks in de CL?
pi_158119682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bonuspunten erbij, dus in 2017-2018 wel een ploeg rechtstreeks in de CL?
Volgens mij trekt dit de boel wel heel aardig recht ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')