SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso zullen ze ook niet moeilijk doen als er straks een groep van 30 man te laat is denk ikquote:
Nu welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:39 schreef TheArt het volgende:
Modolo en Nizzolo ook nog niet in de uitslag.
Je zou nu zeggen 5e. Maar wie weet wie er van de top 4 nog doorheen gaat zakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
1. Alberto Contador,Spa,Tnk 65.04.59
2. Mikel Landa,Spa,Ast + 4.02
3. Fabio Aru,Ita,Ast + 4.52
4. Andrey Amador,CRi,Mov + 5.48
5. Joeri Trofimov,Rus,Kat + 8.27
6. Leopold König,Tsj,Sky + 9.21
7. Damiano Caruso,Ita,BMC + 9.52
8. STEVEN KRUIJSWIJK,LJm + 11.40
9. Alexandre Geniez,Fra,FDJ + 12.48
10. Ryder Hesjedal,Can,Cnd + 12.49
11. Maxime Monfort,Bel,Lot + 14.04
12. J.Van den Broeck,Bel,Lot + 15.49
13. Giovanni Visconti,Ita,Mov + 19.50
14. Rigoberto Urán,Col,Etx + 22.12
15. Amaël Moinard,Fra,BMC + 26.04
16. Mikel Nieve,Spa,Sky + 26.30
17. Tanel Kangert,Est,Ast + 26.58
18. Darwin Atapuma,Col,BMC + 27.20
Wat is er nog mogelijk voor Kruijswijk?
Top 5?
Waddafack.quote:
Dat is inderdaad de grote vraag Sked, we gaan binnenkort het antwoord weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
Dit was de zwaarste etappe, het is nog even de vraag hoe iedereen dit verteert richting do/vr/za
Vrijdag wordt ook loeizwaar met bijna 240km en de laatste 85km 3 mega klimmen...en dan nog zaterdag de Finestre 18.5 km a 9.2%, waarvan de helft onverhard in de blubber.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
Dit was de zwaarste etappe, het is nog even de vraag hoe iedereen dit verteert richting do/vr/za
Zou het?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grote vraag Sked, we gaan binnenkort het antwoord weten.
Nou ja er kan nog vanalles gebeuren in de tussentijd, misschien kop ik morgen wel een trein, dan zal ik het nooit weten.quote:
Dat zou ik wel bijzonder betreurenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja er kan nog vanalles gebeuren in de tussentijd, misschien kop ik morgen wel een trein, dan zal ik het nooit weten.
Beetje hetzelfde als in de tijdrit. Hij gaat nooit echt helemaal naar de kolere.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Aru heeft al met al toch nog aardig stand gehouden op de slotklim....in z'n eentje heeft hij de schade tot 2 minuten beperkt. Zie hem niet finaal door het ijs zakken de komende bergetappes.
Hesjedal is de laatste 2 bergetappes wel heul sterk. Zonder de lekke band van Bertje had hij vandaag 100% zeker de etappe gewonnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:43 schreef Blik het volgende:
Met een beetje geluk kan Kruijswijk 5de worden. Maar 6de verwacht ik eigenlijk sowieso wel, mits een Hesjesal geen gekke fratsen uithaalt
Netjes hoor! Jij maakt goede kans op het Handboek Tour de France 2015 van Michael Boogerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:46 schreef Max23 het volgende:
Ik heb de eerste plaats in de subpoule van Scorito overgenomen![]()
Daarnaast nu 30e van iedereen
Jammer van je cyclingmaster man.quote:
Ik wist niet eens dat elke subpoule een prijs hadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Netjes hoor! Jij maakt goede kans op het Handboek Tour de France 2015 van Michael Boogerd!
Hoort bij het nieuwe wielrennen, die jongens moeten niks meer hebben van foute middelen.quote:
Ik denk dat je hem nu 2 keer wint als je algemeen ook zo hoog blijft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat elke subpoule een prijs had
Ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:51 schreef silverhill het volgende:
Iemand een idee waar de meest ruime samenvattingen te vinden zijn? Of misschien zelfs de hele etappe?
Maarja, sinds zijn liesblessure heeft hij niet goed kunnen presteren. In 2011 bleek Kruissie's talent wel. Volgens zijn trainers kon hij vorig jaar pas echt voluit trainen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 28 en dan opeens vanuit het niets het hele Giro-peloton kapot rijden is op zich ook wel enigszins opmerkelijk.
Waarom zagen we dat talent alleen in de ronde van Zwitserland 4 jaar terug? Ook dit jaar heeft Kruijswijk niks laten zien...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, sinds zijn liesblessure heeft hij niet goed kunnen presteren. In 2011 bleek Kruissie's talent wel. Volgens zijn trainers kon hij vorig jaar pas echt voluit trainen.
Jij hebt die Giro destijds niet gezien in 2011? Die Giro kon die in de derde week ook met de beste mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zagen we dat talent alleen in de ronde van Zwitserland 4 jaar terug? Ook dit jaar heeft Kruijswijk niks laten zien...
Misgun hem helemaal niks, maar als er een Oostblok vlagje achter zijn naam had gestaan, zou hij hier helemaal zijn afgemaakt.
Die ene maand was Kruijswijk heel goed jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt die Giro destijds niet gezien in 2011? Die Giro kon die in de derde week ook met de beste mee.
[ afbeelding ]
Praat geen onzin ! Dat is juist een leeftijd dat je op je sterkst bent en bovendien heeft hij al een keer top 10 gereden in de Giro + een 3e plek in Zwitserland. Blessure leed heeft hem even terug geslagen maar nu is hij weer aan het pieken in zijn 3e week.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 28 en dan opeens vanuit het niets het hele Giro-peloton kapot rijden is op zich ook wel enigszins opmerkelijk.
Vorig jaar won hij een rit in Giro del Trentino.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Landa, ik zit nog eens zijn prestaties door te kijken. Hij reed twee enorme baggerkoersen in Baskenland en Catalonië. Hij won dan wel de laatste etappe naar Aia in Basken maar haalde geen bijster hoge klassering.
Vorige maand was er echter een Giro del Trentino (21 t/m 24 april) waar hij opeens wel goed reed en vlak achter Porte eindigde. Ook andere renners als König en Pozzovivo reden mee. Dat zijn ook zijn enige drie koersen die hij hiervoor gereden heeft.
http://www.procyclingstat(...)rentino_Melinda_2015
Vorig jaar was hij ook helemaal nergens te bekennen.
Ik heb de laatste jaren natuurlijk niet ontzettend goed gevolgd, dat weet je, maar ik vind het opmerkelijk dat zo'n stap van 'groot talent' naar 'retegoede klimmer' zo makkelijk kan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vorig jaar won hij een rit in Giro del Trentino.
Hij debuteerde al vrij vroeg bij Euskaltel en won in zijn eerste jaar meteen in de Ronde van Burgos op Lagunas de Neila, voor Cobo, Rodriguez en Moreno. Dat was in 2011, het jaar dat Cobo uiteindelijk de Vuelta zou winnen. Die was hij dus te snel af als broekie van 21.
Daarna heeft hij een tijd lang zo gek veel gepresteerd, maar dat lag voor een groot deel aan Euskaltel. De laatste jaren van die ploeg waren eigenlijk rampzalig. Daar reden wel meer renners die lang niet altijd optimaal presteerden. Zie een Txurruka die zodra hij weg is bij Euskaltel ineens dingen gaat winnen. Een Pello Bilbao, Gorka Izagirre, Ion Izagirre, etc.
Wat hij nu doet is natuurlijk totaal belachelijk. Kan niet, net zoals de prestaties van Amador en Kruijswijk ook nergens op slaan. Het is echter alleen niet zo dat Landa helemaal uit het niets komt. Toen hij nog bij de amateurs reed hoorde je al geluiden dat hij een hele grote ging worden. Nou, dat komt dan nu, er mist alleen een tussenstap. Van groot talent naar ineens de beste klimmer in deze Giro is wat overdreven.
Ja, slaat natuurlijk nergens op dat het zo makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren natuurlijk niet ontzettend goed gevolgd, dat weet je, maar ik vind het opmerkelijk dat zo'n stap van 'groot talent' naar 'retegoede klimmer' zo makkelijk kan.
Heb jij wel eens eerder gezien dat een renner zoveel tijdwinst in wat is het een halve minuut, hele minuut pakt op een tweetal en dat vals plat? Dat was gewoon absurd hoe hij zo snel wegreed ondanks dat hij Contador en Kruijswijk de hele tijd liet werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, slaat natuurlijk nergens op dat het zo makkelijk gaat.
Het is duidelijk dat we weer de verkeerde kant opgaan met het wielrennen. Of nouja, dat het nooit überhaupt de goede kant op is gegaan.
Beste livekoers die ik de laatste 3 jaar heb gezien (afgezien van G-W en die beruchte koers 2 weken geleden (toen moest ik dus loonslavenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Genoten jongens ? Moest weken en had het opgenomen, net gekeken dus..
Jammer dat Landa in de situatie kwam dat ie alleen maar hoefde te volgen. Had eigenlijk beter (voor kans op ritwinst Kruiswijk) als Aru er ook nog bij was geweest.
Maar prima resultaat natuurlijk, denk dat plek 6 het maximum is voor Steven. Ruim 3 minuten pakken op Trofimov gaat niet lukken vrees ik.
quote:De Nederlandse wielerploeg LottoNL-Jumbo is van plan de blauwe bergtrui van kopman Steven Kruijswijk tot in Milaan te verdedigen. De ploeg wil het tricot niet meer kwijt, aldus een verklaring van ploegleider Jan Boven. ,,Vanaf nu moeten we elke dag attent zijn'', liet hij weten.
Met wederom een indrukwekkende prestatie werd Steven Kruijswijk tweede in de loodzware koninginnenrit in de Ronde van Italië. Hij steeg met stip naar de achtste plaats in het algemeen klassement en pakte bovendien de blauwe bergtrui. In het bergklassement heeft hij echter maar één puntje meer dan de Spanjaard Beñat Intxausti.
Kruijswijk voelde zich heel goed, vertelde hij na afloop. ,,Ik ben heel tevreden met mijn benen. Hopelijk kan ik daar de rest van de week nog van profiteren', reageerde hij. De ritwinst was volgens hem niet haalbaar. 'Landa was gewoon te sterk. Ik besloot in de laatste 10 kilometer daarom voor tijdwinst te gaan in plaats van voor de ritzege.''
Denk dat 6e plaats TDF al een behoorlijke piek voor Mollema is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk laat even aan Mollema zien hoe je moet pieken.
Als absolute top ook, kijk maar naar Bertje nuquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Gaat wat worden in de Tour met supermannen Contador, Froome, Nibali en Quintana.
De rest kan vechten om de kruimels.
Wat dat betreft kun je als renner net onder de absolute top beter de Giro rijden.
Hoeveel krijgen van Algemeen dat boek dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem nu 2 keer wint als je algemeen ook zo hoog blijft.
Ook dat ja. Ben benieuwd wat ie in de Tour nog kan. Volgens de logica kun je niet super zijn in zowel de Giro als de Tour en aangezien de tegenstand nog veel sterker is in de Tour lijkt het me sterk dat ie de Tour gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als absolute top ook, kijk maar naar Bertje nu
Denk ik ook, als je de Tour wilt winnen moet je daar echt je piek proberen neer te leggen en die kan nooit zo hoog zijn als die van een Quintana, Nibali wanneer je in de Giro al een behoorlijke piek hebt gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook dat ja. Ben benieuwd wat ie in de Tour nog kan. Volgens de logica kun je niet super zijn in zowel de Giro als de Tour en aangezien de tegenstand nog veel sterker is in de Tour lijkt het me sterk dat ie de Tour gaat winnen.
Wacht maar even tot ze allemaal wegvallen op de kasseien en weg waaien in Zeeland.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Gaat wat worden in de Tour met supermannen Contador, Froome, Nibali en Quintana.
De rest kan vechten om de kruimels.
Wat dat betreft kun je als renner net onder de absolute top beter de Giro rijden.
Heb niet het idee dat hij hier vol hoeft te gaan. Op 80% wint hij de Giro ook wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook dat ja. Ben benieuwd wat ie in de Tour nog kan. Volgens de logica kun je niet super zijn in zowel de Giro als de Tour en aangezien de tegenstand nog veel sterker is in de Tour lijkt het me sterk dat ie de Tour gaat winnen.
Dat is wel het mooie van de Tour, dat zulke etappes er ook bijzitten. Alleen Froome kan wegvallen in de kasseienrit, de rest zal daar weinig tijd verliezen denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:51 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze allemaal wegvallen op de kasseien en weg waaien in Zeeland.![]()
Hoe Nibali over de kasseien vloog vorig jaarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is wel het mooie van de Tour, dat zulke etappes er ook bijzitten. Alleen Froome kan wegvallen in de kasseienrit, de rest zal daar weinig tijd verliezen denk ik.
Quintana op de kasseien ? Quintana in de wind is een veertje!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is wel het mooie van de Tour, dat zulke etappes er ook bijzitten. Alleen Froome kan wegvallen in de kasseienrit, de rest zal daar weinig tijd verliezen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |