SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso zullen ze ook niet moeilijk doen als er straks een groep van 30 man te laat is denk ikquote:
Nu welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:39 schreef TheArt het volgende:
Modolo en Nizzolo ook nog niet in de uitslag.
Je zou nu zeggen 5e. Maar wie weet wie er van de top 4 nog doorheen gaat zakken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
1. Alberto Contador,Spa,Tnk 65.04.59
2. Mikel Landa,Spa,Ast + 4.02
3. Fabio Aru,Ita,Ast + 4.52
4. Andrey Amador,CRi,Mov + 5.48
5. Joeri Trofimov,Rus,Kat + 8.27
6. Leopold König,Tsj,Sky + 9.21
7. Damiano Caruso,Ita,BMC + 9.52
8. STEVEN KRUIJSWIJK,LJm + 11.40
9. Alexandre Geniez,Fra,FDJ + 12.48
10. Ryder Hesjedal,Can,Cnd + 12.49
11. Maxime Monfort,Bel,Lot + 14.04
12. J.Van den Broeck,Bel,Lot + 15.49
13. Giovanni Visconti,Ita,Mov + 19.50
14. Rigoberto Urán,Col,Etx + 22.12
15. Amaël Moinard,Fra,BMC + 26.04
16. Mikel Nieve,Spa,Sky + 26.30
17. Tanel Kangert,Est,Ast + 26.58
18. Darwin Atapuma,Col,BMC + 27.20
Wat is er nog mogelijk voor Kruijswijk?
Top 5?
Waddafack.quote:
Dat is inderdaad de grote vraag Sked, we gaan binnenkort het antwoord weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
Dit was de zwaarste etappe, het is nog even de vraag hoe iedereen dit verteert richting do/vr/za
Vrijdag wordt ook loeizwaar met bijna 240km en de laatste 85km 3 mega klimmen...en dan nog zaterdag de Finestre 18.5 km a 9.2%, waarvan de helft onverhard in de blubber.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
Dit was de zwaarste etappe, het is nog even de vraag hoe iedereen dit verteert richting do/vr/za
Zou het?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grote vraag Sked, we gaan binnenkort het antwoord weten.
Nou ja er kan nog vanalles gebeuren in de tussentijd, misschien kop ik morgen wel een trein, dan zal ik het nooit weten.quote:
Dat zou ik wel bijzonder betreurenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja er kan nog vanalles gebeuren in de tussentijd, misschien kop ik morgen wel een trein, dan zal ik het nooit weten.
Beetje hetzelfde als in de tijdrit. Hij gaat nooit echt helemaal naar de kolere.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Aru heeft al met al toch nog aardig stand gehouden op de slotklim....in z'n eentje heeft hij de schade tot 2 minuten beperkt. Zie hem niet finaal door het ijs zakken de komende bergetappes.
Hesjedal is de laatste 2 bergetappes wel heul sterk. Zonder de lekke band van Bertje had hij vandaag 100% zeker de etappe gewonnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:43 schreef Blik het volgende:
Met een beetje geluk kan Kruijswijk 5de worden. Maar 6de verwacht ik eigenlijk sowieso wel, mits een Hesjesal geen gekke fratsen uithaalt
Netjes hoor! Jij maakt goede kans op het Handboek Tour de France 2015 van Michael Boogerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:46 schreef Max23 het volgende:
Ik heb de eerste plaats in de subpoule van Scorito overgenomen![]()
Daarnaast nu 30e van iedereen
Jammer van je cyclingmaster man.quote:
Ik wist niet eens dat elke subpoule een prijs hadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Netjes hoor! Jij maakt goede kans op het Handboek Tour de France 2015 van Michael Boogerd!
Hoort bij het nieuwe wielrennen, die jongens moeten niks meer hebben van foute middelen.quote:
Ik denk dat je hem nu 2 keer wint als je algemeen ook zo hoog blijft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat elke subpoule een prijs had
Ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:51 schreef silverhill het volgende:
Iemand een idee waar de meest ruime samenvattingen te vinden zijn? Of misschien zelfs de hele etappe?
Maarja, sinds zijn liesblessure heeft hij niet goed kunnen presteren. In 2011 bleek Kruissie's talent wel. Volgens zijn trainers kon hij vorig jaar pas echt voluit trainen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 28 en dan opeens vanuit het niets het hele Giro-peloton kapot rijden is op zich ook wel enigszins opmerkelijk.
Waarom zagen we dat talent alleen in de ronde van Zwitserland 4 jaar terug? Ook dit jaar heeft Kruijswijk niks laten zien...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, sinds zijn liesblessure heeft hij niet goed kunnen presteren. In 2011 bleek Kruissie's talent wel. Volgens zijn trainers kon hij vorig jaar pas echt voluit trainen.
Jij hebt die Giro destijds niet gezien in 2011? Die Giro kon die in de derde week ook met de beste mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zagen we dat talent alleen in de ronde van Zwitserland 4 jaar terug? Ook dit jaar heeft Kruijswijk niks laten zien...
Misgun hem helemaal niks, maar als er een Oostblok vlagje achter zijn naam had gestaan, zou hij hier helemaal zijn afgemaakt.
Die ene maand was Kruijswijk heel goed jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt die Giro destijds niet gezien in 2011? Die Giro kon die in de derde week ook met de beste mee.
[ afbeelding ]
Praat geen onzin ! Dat is juist een leeftijd dat je op je sterkst bent en bovendien heeft hij al een keer top 10 gereden in de Giro + een 3e plek in Zwitserland. Blessure leed heeft hem even terug geslagen maar nu is hij weer aan het pieken in zijn 3e week.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 28 en dan opeens vanuit het niets het hele Giro-peloton kapot rijden is op zich ook wel enigszins opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |