Tot straks!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja kom maar naar mij, heb een sm-zolder.
Gewoon uppercut in zijn zakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook echt uit het niets. "LB ik heb een vraag voor je." met z'n pretface
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
zou dit niet pikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Goeien humor! +1quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan weet je al dat er wat stoms komt, ik kan het niet verbergen.
Alleen porren in z'n zijquote:
Alleen porren.. 3x per dag een hartstilstand van het schrikken, emmer koud water tijdens het douchen, lowkicks, stoten tegen mn ribben..quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan weet je al dat er wat stoms komt, ik kan het niet verbergen.
Jij schrikt snelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen porren.. 3x per dag een hartstilstand van het schrikken, emmer koud water tijdens het douchen, lowkicks, stoten tegen mn ribben..
Hej reageer eens even op wáppquote:
stop je vinger in zijn kont en daarna haal je hem langs zijn neusquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Als jullie nog leuke pranks weten voor Geo. DM staat open
HAHAHA ik zeg doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stop je vinger in zijn kont en daarna haal je hem langs zijn neus
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stop je vinger in zijn kont en daarna haal je hem langs zijn neus
Mehquote:
Wp plsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee geef hem keertje ipv een paracetamol xtc
Ik doe graag pranks waarbij hij schriktquote:
Ik denk dat hij wel schrikt als zijn spieren verlamd zijn hoor hahahahahahahahquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe graag pranks waarbij hij schrikt
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel schrikt als zijn spieren verlamd zijn hoor hahahahahahahah
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel schrikt als zijn spieren verlamd zijn hoor hahahahahahahah
Blaas pep door zijn neus als hij slaaptquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ghb voor de zwakke, pep voor de strakke
Hij is niet eens goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
hard op aan het lachen om mijn eigen grapje
en ben nuchter
sadboys 2001
Dan kan ze een nieuwe vriend zoeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
in brabant is ghb erg populair dus zal wel niet moeilijk te verkrijgen zijn
Nieuwe vriend zoekenquote:
Ik ben een onafhankelijke vrouwquote:
Biefstukquote:
Ik ga BBQenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eet ik eigenlijk nooit thuis.maar ook niet echt zin in vandaag.
Ik speel max 3 dagen non stop en daarna een jaar nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn zusje zit al 2 weken non stop sims te spelen op haar laptop![]()
he jesper je bent vader geworden van je 3de kind hihi
Na de dertigste keer iedereen verzuipen in het zwembad van je villa is de lol er wel weer af ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik speel max 3 dagen non stop en daarna een jaar niet
Verbranden jongequote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na de dertigste keer iedereen verzuipen in het zwembad van je villa is de lol er wel weer af ja.
Heel af en toe ben ik niet 100%quote:
Inseen in de breenquote:
Ik noem geen namen wp uch uchquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:31 schreef jodelahity het volgende:
Iemand hier heeft nogal vaak naamtopics en een godcomplex
Je mag toch best namen noemen. Het is toch geweldig om naamtopics te hebben waarin je jezelf helemaal lekker maakt.quote:
Iedereen kaapt tegenwoordig, geen respect meer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je mag toch best namen noemen. Het is toch geweldig om naamtopics te hebben waarin je jezelf helemaal lekker maakt.Wou dat ik vaker lapo's maakte of topicssteals deed
1+1=2quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:20 schreef FL_Freak het volgende:
Rekenen les. Krijgen we les over excel rekenen en niet over dingen in het boek en volgende week toets.![]()
Het is dat ik thuis er wel zelf aan werk
rekenen op mbo is dan ook ontzettend moeilijk hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:20 schreef FL_Freak het volgende:
Rekenen les. Krijgen we les over excel rekenen en niet over dingen in het boek en volgende week toets.![]()
Het is dat ik thuis er wel zelf aan werk
#wpwegermeequote:
srry gquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oppassen he
Een grapje kan maar dit is gewoon smaad
Het is niet moeilijk, maar sommige sommen moet ik wel ff maken en dan heb ik het gewoon door en dan is het goed.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rekenen op mbo is dan ook ontzettend moeilijk hoor
ik deed nooit mee met de lessen want ik wist het al 😎quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, maar sommige sommen moet ik wel ff maken en dan heb ik het gewoon door en dan is het goed.
Ik weet ook al een hoop alleen dingen met inhoud en omrekenen naar liters en dat soort dingen vind ik soms nog wel lastig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik deed nooit mee met de lessen want ik wist het al 😎
is makkelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet ook al een hoop alleen dingen met inhoud en omrekenen naar liters en dat soort dingen vind ik soms nog wel lastig.
Hoi, vertelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |