Nee weggereden bij Aru en Landa.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Kruijswijk al de hele tijd in de aanval?
quote:Volgens Kruijswijk is hij niet harder gaan rijden in de tweede week: ,,De rest rijdt gewoon iets minder hard. Het is een heel zware Giro. Door het parkoers, en doordat er een paar ploegen zijn - vooral Astana en Saxo - die in de breedte heel hard rijden. Er zijn eigenlijk geen dagen geweest dat het rustig aan ging. En dat is in mijn voordeel. Ik ben niet zo explosief, maar als het elke dag zo hard gaat, verliezen de anderen ook aan explosiviteit. Ook die mannen van Astana. En dan gaat het op de laatste col om harken naar de finish. Dat is meer mijn ding.''
Straks gaan ze naar elkaar kijken. Misschien dat Kruiswijk daarvan kan profiteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor de Giro is dat goed, voor Kruijswijk iets minder.
Gewoon een paar etappes die de Giro aan de Tour linken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laten we de UCI gaan bestoken met verzoek voor een 4weekse ronde.
Er is geen twijfel over wie de Giro gaat winnen toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor de Giro is dat goed, voor Kruijswijk iets minder.
Maak er 2 maanden vanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laten we de UCI gaan bestoken met verzoek voor een 4weekse ronde.
Nee maar Astana zal het nog wel blijven proberen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Er is geen twijfel over wie de Giro gaat winnen toch?
vals plat voor Krachtwijk en co.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Max23 het volgende:
Gelukkig zijn de laatste kilometers van deze klim minder steil, maar 9% gemiddeld
Tijdens de Tour Kelderman en Contadorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Kruijswijk en Contador ouderwets samen in de aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |