SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
Deze hele maand is tot nu toe enorm genot. Straks nog De Graafschap promoveren en dan vergeet je het nooit meer.quote:
Froome-Wiggins deja vuquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa rijdt continu een beetje weg van Aru...
Moet Kruijswijk hem wel bij kunnen houden op de steile (quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:35 schreef Principia het volgende:
Contador moet naar Kruiswijk, ideale situatie.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Als Krachtwijk top 10 rijdt vreet ik mijn schoenen op
Als Kruijswijk mee kan helpen om een eventuele voorsprong uit te breiden gunt Bertje hem wel de overwinning. je ziet aan Anton wat dat in de toekomst kan opleveren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet Kruijswijk hem wel bij kunnen houden op de steile () km op de Aprica.
Landa ook wel hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Contador is de enige die Kruijswijk kan volgen
Voor de Giro is dat goed, voor Kruijswijk iets minder.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Landa gaat gewoon maar mee met Contador
goed zo
Nee, is gewoon net weggereden bergop van Landa en Aru. Contador komt uit de achtergrond.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Kruijswijk al de hele tijd in de aanval?
Nee weggereden bij Aru en Landa.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Kruijswijk al de hele tijd in de aanval?
quote:Volgens Kruijswijk is hij niet harder gaan rijden in de tweede week: ,,De rest rijdt gewoon iets minder hard. Het is een heel zware Giro. Door het parkoers, en doordat er een paar ploegen zijn - vooral Astana en Saxo - die in de breedte heel hard rijden. Er zijn eigenlijk geen dagen geweest dat het rustig aan ging. En dat is in mijn voordeel. Ik ben niet zo explosief, maar als het elke dag zo hard gaat, verliezen de anderen ook aan explosiviteit. Ook die mannen van Astana. En dan gaat het op de laatste col om harken naar de finish. Dat is meer mijn ding.''
Straks gaan ze naar elkaar kijken. Misschien dat Kruiswijk daarvan kan profiteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor de Giro is dat goed, voor Kruijswijk iets minder.
Gewoon een paar etappes die de Giro aan de Tour linken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laten we de UCI gaan bestoken met verzoek voor een 4weekse ronde.
Er is geen twijfel over wie de Giro gaat winnen toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor de Giro is dat goed, voor Kruijswijk iets minder.
Maak er 2 maanden vanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laten we de UCI gaan bestoken met verzoek voor een 4weekse ronde.
Nee maar Astana zal het nog wel blijven proberen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Er is geen twijfel over wie de Giro gaat winnen toch?
vals plat voor Krachtwijk en co.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Max23 het volgende:
Gelukkig zijn de laatste kilometers van deze klim minder steil, maar 9% gemiddeld
Tijdens de Tour Kelderman en Contadorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Kruijswijk en Contador ouderwets samen in de aanval.
Heb je hem geadopteerd jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef Ericr het volgende:
TrofimovOoit mijn adoptierenner maar was toen nog amper vooruit te branden bij Bouygues
Hesjedal, Trofimov enz. niet bij laten komen. Bovendien een gestaag tempo die hij zelf bepaalt is prima.quote:
Maakt op zo'n klim niet uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Kan toch lekker de kop overlaten aan Contador?
Joop Zoetemelk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is de teamarts van Team Lotto Jumbo NL?
Reed ooit weleens (2008 denk ik) een fenomenale Dauphine.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:43 schreef Ericr het volgende:
TrofimovOoit mijn adoptierenner maar was toen nog amper vooruit te branden bij Bouygues
quote:
Niemand weet het! Maar het is prachtig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:44 schreef Aguero het volgende:
Ik kom net thuis, wat de fuck is Kruijswijk aan het doen?
Contador was gelost door lekke band in de vorige afdaling. Astana hield het tempo hoog, iedereen viel af, Kruijswijk demarreerde toen alleen Landa en Aru nog over waren. Contador kwam daarna terug vanuit de achtergrond.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:44 schreef Aguero het volgende:
Ik kom net thuis, wat de fuck is Kruijswijk aan het doen?
quote:
De stoïcijnse wielermachine uit Nuenenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand weet het! Maar het is prachtig.
De Adelaar van Nuenenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De stoïcijnse wielermachine uit Nuenen.
Zonnesteek. Met. Z'n. Grapjes.quote:
Toch mooi man, laat gaan.quote:
Ik denk dat hij gewoon eigen tempo rijdt. Als Contador dadelijk besluit te demarreren kan hij sowieso niet aanhaken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk moet oppassen dat ie zich nu niet opblaast. met en beetje pech moet hij straks 35km alleen rijden.
Gewoon samen met Contador en Landa naar de top.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk moet oppassen dat ie zich nu niet opblaast. met en beetje pech moet hij straks 35km alleen rijden.
Gelukkig heb ik niet gezegd mijn schoenen op te eten in het geval hij weer eens een keertje zo'n derde week zou rijden. HA.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De derde week.
Are you watching wimderon?
Met Ibarguren als ploegarts had ie in het roze gereden...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef JopJuh het volgende:
Zonder die 8 min had ie Aru van podium gereden
Heeft ook wel wat minuutjes gewonnen daarna. Was niet gebeurd als hij kort in het klassement had gestaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef JopJuh het volgende:
Zonder die 8 min had ie Aru van podium gereden
Moeten hun dat natuurlijk ook wel willenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon samen met Contador en Landa naar de top.
34,9 van de meet = Topquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:50 schreef Max23 het volgende:
Monument Pantani, dus binnen 3 km van de top nu
Bulgac, Flens vervolledigt het podium.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens de Tour Kelderman en Contador
Tijdens de Vuelta Gesink en...?
Valt op zich nog mee, tijdens die 1e vluchtpoging verloor die nog serieus wat tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat minuutjes gewonnen daarna. Was niet gebeurd als hij kort in het klassement had gestaan.
Gewoon de Giro van 2011 terugkijken, toen ging het precies zo. En hij is nu weer een paar jaar ouder en sterker.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soit. Iets heel anders nu. Als ik zeg: Kruijswijk. Leg mij, een buitenstaander, een aangetrouwde buitenstaander weliswaar, en jij weet dat, dit nou eens uit?
Lijkt mij op basis van het profiel ook ja, maar Sporza hield net vol dat de top rond 32/33km van de finish ligtquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop op een ingelaste Avondetappe vanavond.
En dan niet met Dionne of Dionequote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Het profiel geeft 177 kilometer aan maar de wedstrijd is 174 kilometer lang.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lijkt mij op basis van het profiel ook ja, maar Sporza hield net vol dat de top rond 32km van de finish ligt
Rustig mart.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soit. Iets heel anders nu. Als ik zeg: Kruijswijk. Leg mij, een buitenstaander, een aangetrouwde buitenstaander weliswaar, en jij weet dat, dit nou eens uit?
Ingelaste DWDD met Peter R. die dit gaat duiden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Dan heb je gelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het profiel geeft 177 kilometer aan maar de wedstrijd is 174 kilometer lang.
35 dacht ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef DeeBee het volgende:
Zijn hier ook gelijk een miljoen bergpunten te verdienen?
The Dutch Mountainsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen Dionne en de Mart ook niet.
Mart en Dionne zou een perfecte combinatie zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen Dionne en de Mart ook niet.
Bert rijdt hem straks een ravijn inquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nok eens met die lollerlanda, die gaat straks mijn goede pronoresultaat verpesten
Hesjedal rijdt in de afdaling wel naar de kop toe ben ik bangquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hesjedal zit nog 25 seconden voor Kruijswijk in AK. Moet hij met boni's voor kunnen blijven makkelijk
Of hij vliegt uit de bocht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hesjedal rijdt in de afdaling wel naar de kop toe ben ik bang
Naar Aprica kan je nog minuten pakken (of verliezen).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hesjedal zit nog 25 seconden voor Kruijswijk in AK. Moet hij met boni's voor kunnen blijven.
1 van de 2 jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of hij vliegt uit de bocht.
Komt wel terug in de afdaling. Landa blijft in het wiel vanwege Aru en Contador gaat dan ook niet vol overnemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hesjedal zit nog 25 seconden voor Kruijswijk in AK. Moet hij met boni's voor kunnen blijven makkelijk
Trofimov en Hesjedal lopen wel weer verder achterquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Naar Aprica kan je nog minuten pakken (of verliezen).
De 18% van deze klim kwam hij ook prima door. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2015/images/tappa/tappa_16_S05.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Vrees voor die ene steile km voor Kruijswijk straks
Knut kom er maar in!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu nog ijsberen, en de topshow is compleet.
Daar is er al 1quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu nog ijsberen, en de topshow is compleet.
quote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:01 schreef Szura het volgende:
Maar rustig aan jongens, Djumbo krijgt nog wel materiaalpech
Andre Meganck in ieder geval nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:02 schreef DeeBee het volgende:
Maxime Monfort, wie geeft er een neuk om die vent?!
Bij Sporza zijn ze geschrokken van de reacties op Meganckquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:02 schreef DeeBee het volgende:
Maxime Monfort, wie geeft er een neuk om die vent?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |