Mijn god.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tong, waarom herhaal jij altijd alles? Dit heeft al uitgebreid in het VI topic gestaan.
De briefjes die hij uit zijn zak haalt net nadat hij een uitspraak heeft uitgelokt. Zou werkelijk briljant zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Peter als gast in VIDat zou een heel geniale aflevering worden.
Nou, nee. Want dan blijft die Derksen dus demonstratief thuis voor de openhaard zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Juist niet. Peter R. heeft het talent om elke show dood te gooien met zijn opmerkingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Juist die awkward momenten zijn briljant. Genee die schijtlollig doet en Johan die zich opvreet. Heerlijke TV. Kijk bijv. Peterr bij Sven Kokkelman of bij Mathijs van Nieuwkerk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Juist niet. Peter R. heeft het talent om elke show dood te gooien met zijn opmerkingen.
Dé aanleiding om Joran keihard terug te pakken door Patrickquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mooiste Peter R. moment was toen Joran van der Sloot een glas wijn in zijn gezicht gooide.
Ik herhaal niks. Ik kom niet in het VI topic. Net zoals de sportredactie van het AD daar niet komt. Die publiceerden dit bericht vandaag, Ik las het net en vond het een topic waard. Dat het in jullie topiekje al voorbij is gekomen is totaal onbelangrijk. Het gros van de FOK!kers komt niet bij jullie buurten. Dit is nieuws voor iedereen, en niet alleen voor een gesloten gemeenschap. Of je moet jezelf als topiek alle interessante onderwerpen willen toeëigenen. Dan sluiten we VBL gewoon en noemen het VI.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tong, waarom herhaal jij altijd alles? Dit heeft al uitgebreid in het VI topic gestaan.
Wat is daar mooi aanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mooiste Peter R. moment was toen Joran van der Sloot een glas wijn in zijn gezicht gooide.
Nog mooier vond ik toen Steve Brown hem een schop voor zijn kloten gaf.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aan
Ik vond het veel mooier dat ie met een verborgen camera in een huis was waar Steve Brown alle details van een misdaad bekende. Peter R. de Vries zat in een kast en kwam plots tevoorschijn. 'Surprise.'
Heb je liever de gniffelende Hans Kraaij, die er alleen zit om te zeggen dat ie niet meer met jasjes gooit en een 30 jarig mokkel neukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Juist niet. Peter R. heeft het talent om elke show dood te gooien met zijn opmerkingen.
Zeker. Maar die deed het van achter. En heel erg lafjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nog mooier vond ik toen Steve Brown hem een schop voor zijn kloten gaf.
Hans Kraaij is voetbalinhoudelijk de sterkste man aan tafel imho. Hij wordt alleen altijd afgekapt door de overige tafelheren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je liever de gniffelende Hans Kraaij, die er alleen zit om te zeggen dat ie niet meer met jasjes gooit en een 30 jarig mokkel neukt.
Ik ben niet boos. Mama is een beetje teleurgesteld.quote:
Peter R. is een goede misdaadverslaggever, maar hij is helaas bijna niet op humor te betrappen en zelfspot is hem ook vreemd. Dus dan heb ik liever Hansie Hansie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je liever de gniffelende Hans Kraaij, die er alleen zit om te zeggen dat ie niet meer met jasjes gooit en een 30 jarig mokkel neukt.
Die gooide letterlijk z'n eigen glazen in. Peter R. de Vries moet je niet tegen je hebben. Of je nou vind dat ie gelijk heeft of niet, of dat je hem onsympathiek vind, je kunt niet ontkennen dat het een vakman is op zijn terrein die zich vastbijt in een prooi. En niet loslaat voordat ie het gelijk aan z'n kant heeft. Zie de Puttense moordzaak. Zonder hem zaten ze nog op water en brood, zonder digitale televisie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dé aanleiding om Joran keihard terug te pakken door PatrickPeterr is zelf zo rancuneus dat het leuk wordt.
Dan moet ie er niet gaan zitten. Zijn vader overkwam hetzelfde. Dat is wel een vent. Die kapte ermee. JR. laat zich als het pispaaltje gebruiken. En gaat dan overacteren om er bij te mogen horen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hans Kraaij is voetbalinhoudelijk de sterkste man aan tafel imho. Hij wordt alleen altijd afgekapt door de overige tafelheren.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doodmoe word ik van die Peter R.
Die spot me iets te veel zelf. Ik heb liever Adriaanse of Wim Kieft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Peter R. is een goede misdaadverslaggever, maar hij is helaas bijna niet op humor te betrappen en zelfspot is hem ook vreemd. Dus dan heb ik liever Hansie Hansie.
Misschien zit ie wel in het Pinopakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Het enige programma naast Sesamstraat zonder Peter is dus VI, dat pleit voor Johan D.
Helemaal mee eens, Peter die zich vastbijt haalt het onderste uit de kan. Die vastberadenheid vind ik ook mooi om te zien en heeft prachtige televisie opgeleverd maar hij neemt zichzelf wel enorm serieus altijd. Wat overigens ook leuk is om te zienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gooide letterlijk z'n eigen glazen in. Peter R. de Vries moet je niet tegen je hebben. Of je nou vind dat ie gelijk heeft of niet, of dat je hem onsympathiek vind, je kunt niet ontkennen dat het een vakman is op zijn terrein die zich vastbijt in een prooi. En niet loslaat voordat ie het gelijk aan z'n kant heeft. Zie de Puttense moordzaak. Zonder hem zaten ze nog op water en brood, zonder digitale televisie.
Ik zie liever de doodernstige Peter R. de Vries. Daar kan ik om lachen. Net zoals Louis van Gaal zichzelf erg serieus neemt. Die kennen geen twijfels. Kraaij is het tegenovergestelde daar heb ik medelijden mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Peter die zich vastbijt haalt het onderste uit de kan. Die vastberadenheid vind ik ook mooi om te zien en heeft prachtige televisie opgeleverd maar hij neemt zichzelf wel enorm serieus altijd. Wat overigens ook leuk is om te zien
Nou nee, want juist in die zaken is Peter wel bekwaam en weet ie waarover ie het heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_R._de_Vries#In_opspraakquote:In 1995 nam Justitie bij De Vries diskettes met informatie over de hasjgroothandelaar Charles Zwolsman in beslag, die waren gestolen bij officier van Justitie Jo Valente.
Een holpeut noem je dat in mokumquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nog mooier vond ik toen Steve Brown hem een schop voor zijn kloten gaf.
Peter is een nare narcist die zich voor het karretje liet spannen van grote criminelen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:36 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die Derksen anno 2015 nog serieus nemen![]()
Die man denkt overal een alibi voor te hebben.
Ah goeie ouwe tijd. Zou pas leuk zijn als Joran en Peter beide te gast zijn bij VIquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:
Denk niet dat 't er in zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah goeie ouwe tijd. Zou pas leuk zijn als Joran en Peter beide te gast zijn bij VI
Jan Mulder, Sjek van Gelder, Co Adriaanse etc etc.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jan Mulder, Sjek van Gelder, Co Adriaanse etc etc.
Je begint nu behoorlijk vervelend te doen. Zal ik jou eens onder het etc gedeelte gooien?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]Wat heeft Adriaanse met Ajax te maken
En wie zijn etc. ?
Ik bedoelde te zeggen die is er met ruzie weggegaan. Werd ontslagen toen ze tweede stonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je begint nu behoorlijk vervelend te doen. Zal ik jou eens onder het etc gedeelte gooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |