Kut TTquote:
Welkom bij de Klootzak Krew.quote:
TRquote:
Zo rol ik, ik snitch zelfs m'n matties.quote:
Als het niet hoeft, niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Makoto het volgende:
Ik moet een afpsraak maken voor de tandarts, ik heb daar een ruk zin in. Ik haat bellen naar dokters, tandartsen, t-mobile oid.
Ga jij naar school?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
zit nog blikje drinken in mijn schooltas maar geen zin om te pakken rip wp
gewoon hard roepenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
zit nog blikje drinken in mijn schooltas maar geen zin om te pakken rip wp
Ja, maar m'n tanden gaan een beetje naar de ering.quote:
beter poetsenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar m'n tanden gaan een beetje naar de ering.
Doe ik al een tijd, maar het werkt nietquote:
minder vallen tijdens het boardenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doe ik al een tijd, maar het werkt niet
Zou kunnen werken, heb wel zo een stuk tand afgebroken van m'n voortand toen ik nog wat jonger wasquote:
volgende keer ff testen in de winkelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
werkt niet
ik geloof dat het blikje doof is
Niet naar het blikje, naar je moeder, dat ze het blikje komt brengenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt niet
ik geloof dat het blikje doof is
ben alleen thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet naar het blikje, naar je moeder, dat ze het blikje komt brengen
Flossen en spoelen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doe ik al een tijd, maar het werkt niet
Ik krijg zegmaar allemaal soort gaatjes aan de rand van m'n tandvlees, echt nog nooooooooooooooit gaatjes gehad, nooit ergens last van. Nu ineens ditquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Flossen en spoelen!
heeft bij mij ook geholpen en ik heb echt een probleemgebit
The Black Keysquote:
Soort gaatjes, hoe de fuck bedoel je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik krijg zegmaar allemaal soort gaatjes aan de rand van m'n tandvlees, echt nog nooooooooooooooit gaatjes gehad, nooit ergens last van. Nu ineens dit
ik 2quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Soort gaatjes, hoe de fuck bedoel je?
Ik heb even geteld en heb in 13 kiezen vullingen
ben ik ookquote:
Ja, ik kan het niet echt vinden qua plaatje, maar gewoon op m'n tand zegmaar bovenaan bij de rand van m'n tandvlees.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Soort gaatjes, hoe de fuck bedoel je?
Ik heb even geteld en heb in 13 kiezen vullingen
Ik ook niet, heb het geld er niet voorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik ook
maar ben wel al lang niet meer bij een tandarts geweest
Beter poetsen daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet echt vinden qua plaatje, maar gewoon op m'n tand zegmaar bovenaan bij de rand van m'n tandvlees.
ja, dat ook nog eens. zoiets moet gewoon door je zorgverzekering betaald wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het geld er niet voor
Ja dat doe ik goddomme al elke dag 2 keer, bij de tandarts het laatst laten fixen, nu gebeurt t op andere tanden. Had t trouwens zonder verdoving gedaan, no fucking way dat ik dat weer zonder doequote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het geld er niet voor
[..]
Beter poetsen daar.
Lijkt me echt vervelend
Bende gij unne junk? Rottende tanden overal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja dat doe ik goddomme al elke dag 2 keer, bij de tandarts het laatst laten fixen, nu gebeurt t op andere tanden. Had t trouwens zonder verdoving gedaan, no fucking way dat ik dat weer zonder doe.
Nee, missch komt het door het roken ofzo. Of door die heroïne elke dag. Maar ik denk zelf van niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij unne junk? Rottende tanden overal.
heroine denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, missch komt het door het roken ofzo. Of door die heroïne elke dag. Maar ik denk zelf van niet.
Kleine hand heb je danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef broccoli. het volgende:
Vanavond biefstuk eten
Heb 500 gram gekocht, is groter dan mn hand
Vieze vieze stink carnivoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:34 schreef broccoli. het volgende:
Vanavond biefstuk eten
Heb 500 gram gekocht, is groter dan mn hand
Heb me niet gewassen vanochtend, sorryquote:
Hard gewordenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heb me niet gewassen vanochtend, sorry
Heel hard i am alive meezingen bij dezequote:
Ach het komt niet van een dier afquote:
Ongewassenquote:
In de auto (liefst cabrio), ramen open, mooi weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heel hard i am alive meezingen bij deze
en als de zon schijnt voelt dit nummer nog lekkerder :s
quote:
Maar ik ben en blijf een carnivoorquote:
Neee, wat voor muziek maken ze zielepiet?quote:
Electronic / Post hardcorequote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Neee, wat voor muziek maken ze zielepiet?
Wie nu nog vlees uit de bio-industrie koopt, verdient het om dequote:
Noh man, zal het eens luisteren.quote:
Dankjewel frustiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie nu nog vlees uit de bio-industrie koopt, verdient het om de
rest van zijn leven met veertig mede-asocialen in een stilstaande lift te
worden opgesloten en gevoederd te worden met doodgekookte
elleboogmacaroni.
Groetjes
Ja, ik zit nu op werk man, kan geen muziek luisterenquote:
Graag gedaan carnivoormevrouwtje.quote:
veganicht gespotquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wie nu nog vlees uit de bio-industrie koopt, verdient het om de
rest van zijn leven met veertig mede-asocialen in een stilstaande lift te
worden opgesloten en gevoederd te worden met doodgekookte
elleboogmacaroni.
Groetjes
lkkr danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu op werk man, kan geen muziek luisteren
HAHAquote:
Ik zeg alleen wietparkiet world widequote:
#wietparkietmoneygangquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wietparkiet world wide
Wp is lifequote:
Welke?quote:
quote:
Dan ben je ver heenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gvd man
je eigen moeder verkrachten
Go britainquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.go-britain.nl/(...)lack-303358-xkw.html deze lb
Ja enige store in utrecht die DC's op voorraad hebben meestalquote:
Tjaah, leven eh.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja enige store in utrecht die DC's op voorraad hebben meestal
maar dit keer niet dus toen maar besteld daar
DCquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.go-britain.nl/(...)lack-303358-xkw.html deze lb
Wil je per-sé DC"s dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ach ja
heb vorig jaar ook dik een uur door londen heen gelopen op zoek naar goeie DC's
Ja ik heb superbrede potenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wil je per-sé DC"s dan?
Ik liep er vroeger ook altijd op tho, nu niet meer. Maar toen waren die grote skateschoenen nog helemaal de shit.
True, ik had een klein tijdje terug ook nog een paartje dc's om te skaten. Maar daar zaten na 3 weken al gaten inquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik heb superbrede poten
en DC's heeft altijd brede modellen
en zijn gewoon mooie schoenen
Oh bij mij gaan er na een jaar pas gaten inzittenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
True, ik had een klein tijdje terug ook nog een paartje dc's om te skaten. Maar daar zaten na 3 weken al gaten in.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wil je per-sé DC"s dan?
Ik liep er vroeger ook altijd op tho, nu niet meer. Maar toen waren die grote skateschoenen nog helemaal de shit.
Naast gatenkaas in het gebit ook nog gatenkaas in je schoenenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
True, ik had een klein tijdje terug ook nog een paartje dc's om te skaten. Maar daar zaten na 3 weken al gaten in.
éS heb ik ook vaak gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]van die grote wit/groene eS schoenen had ik
Ik draag nu eigenlijk altijjid nike sb'tjes, maar ook vaak lakai oid. Maar dat kennen jullie denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:25 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Naast gatenkaas in het gebit ook nog gatenkaas in je schoenen
Nike
ook gehad. en DC, en etnies..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
éS heb ik ook vaak gehad
Ze maken nogsteeds flexe skate schoenen!
Die vond ik echt het fijnst zitten en skaten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
éS heb ik ook vaak gehad
Ze maken nogsteeds flexe skate schoenen!
laat maar weer horen dat jij de opperhipster bentquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik draag nu eigenlijk altijjid nike sb'tjes, maar ook vaak lakai oid. Maar dat kennen jullie denk ik niet.
Jawel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik draag nu eigenlijk altijjid nike sb'tjes, maar ook vaak lakai oid. Maar dat kennen jullie denk ik niet.
Zijn jullie broertjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:32 schreef broccoli. het volgende:
[..]
laat maar weer horen dat jij de opperhipster bent
De eckte skaters wel ja.quote:
Nouja het ligt nog al ingewikkeld, zij is een soort van carnivoormevrouw en ik een straatmeneer.quote:
heerlijke schoenenquote:
Wanneer skaten dan? Kom potje skate dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n eerste skateschoenen waren van es
Gewoon zusjesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nouja het ligt nog al ingewikkeld, zij is een soort van carnivoormevrouw en ik een straatmeneer.
Pff, jij je zin. Jij bent dan het carnivoorzusje ik het straatzusje.quote:
quote:
dealquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
Pff, jij je zin. Jij bent dan het carnivoorzusje ik het straatzusje.
Haha, hier hetzelfde het was ook altijd de kunst op m'n local park wie de meeste skate-shirtjes had. Draag nogsteeds veel skate-shirtjes tho, vind het wel prima. En carhartt broeken, op die broeken rij je je auto nog kapot.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, in die periode had ik ook nogal veel van die overzeas skaterbroeken enzo, tegenwoordig is het allemaal wat volwassener
skate shirtjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, hier hetzelfde het was ook altijd de kunst op m'n local park wie de meeste skate-shirtjes had. Draag nogsteeds veel skate-shirtjes tho, vind het wel prima. En carhartt broeken, op die broeken rij je je auto nog kapot.
Ja gewoon van skatemerken, chocolate, palace, toy machine, dc, éS etc.quote:
oh daar had ik helemaal niks van. ik skate dan ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja gewoon van skatemerken, choclate, palace, toy machine, dc, éS etc.
Van die OverSIZED broeken ja..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, in die periode had ik ook nogal veel van die overzeas skaterbroeken enzo, tegenwoordig is het allemaal wat volwassener
Daar zit het verschil, ik heb ook wel een paar bandshirts en hoodies.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh daar had ik helemaal niks van. ik skate dan ook niet.
mijn halve kledingkast bestond uit bandshirts
Is gewoon cool hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog 1 spitfire shirt, van mijn broer gekregen na een vakantie, denk dat ik hem toch al zeker 5 jaar heb
ja, ze waren wel echt gigantischquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die OverSIZED broeken ja..waarover je kon struikelen..
ook nog 1 gehad. Het materiaal was wel echt supre fijn, maar verder moet ik er hard om lachen als ik er aa nterug denk.
Ik heb er 1 gehad, was gelijk 10 kilo zwaarderquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die OverSIZED broeken ja..waarover je kon struikelen..
ook nog 1 gehad. Het materiaal was wel echt supre fijn, maar verder moet ik er hard om lachen als ik er aa nterug denk.
En als het regende moesten je ouders je komen halen omdat je vast aan de grond stondquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad, was gelijk 10 kilo zwaarder
Ja, zo vaak droeg ik die dan ook weer niet. Lag eraan of ik 'm dicht kreeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als het regende moesten je ouders je komen halen omdat je vast aan de grond stond
Lb past toch in zo'n babystoeltjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Soms had je ook nog van die stomme linten er aan.. Ooit mijn vriendinnetje naar huis gebracht op de fiets, zat zo'n kutlint vast in mijn ketting, natuurlijk net voor het huis, was best wel awkward om die pa zo de eerste keer te ontmoeten"Hoi, heeft u een schaar?"
was overigens ook de laatste keer, maar dat stond los van elkaar
Ja, of zo'n kettinkje aan de zijkant van je broekquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Soms had je ook nog van die stomme linten er aan.. Ooit mijn vriendinnetje naar huis gebracht op de fiets, zat zo'n kutlint vast in mijn ketting, natuurlijk net voor het huis, was best wel awkward om die pa zo de eerste keer te ontmoeten"Hoi, heeft u een schaar?"
zo'n keycord/lanyard? of zo'n broek met allemaal van die slierten zoals veel duitse festivalbezoekers nog steeds drager?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
dat was verrekte handigquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, of zo'n kettinkje aan de zijkant van je broek
1 sliert per broekspijp. Dunno, misschien was het om die achterlijk wijde pijpen af te bindenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n keycord/lanyard? of zo'n broek met allemaal van die slierten zoals veel duitse festivalbezoekers nog steeds drager?
[..]
dat was verrekte handig
Haha, klopt.quote:
ik dacht al aan deze gedrochtenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1 sliert per broekspijp. Dunno, misschien was het om die achterlijk wijde pijpen af te binden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht al aan deze gedrochtenWhat theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erg populair bij duitsersquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht al aan deze gedrochtenIs dat niet voor die hardstyle shit gasten? Die dat shufflen doen? Daar doet t me aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Jumpenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is dat niet voor die hardstyle shit gasten? Die dat shufflen doen? Daar doet t me aan denken
Ja, en Duitsers iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is dat niet voor die hardstyle shit gasten? Die dat shufflen doen? Daar doet t me aan denken
Hahahaha, jumpenquote:
Kutnerd.quote:
echt he. als je op een feest iemand met zo'n broek ziet is het meestal een duitser, en als die een ring door zn neus heeft is het meestal een italiaanquote:
is het eigenlijk ook wel een beetjequote:
Ring door de neus is echt stereotype Italiaans inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. als je op een feest iemand met zo'n broek ziet is het meestal een duitser, en als die een ring door zn neus heeft is het meestal een italiaan
Hoe groter hoe beterquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. als je op een feest iemand met zo'n broek ziet is het meestal een duitser, en als die een ring door zn neus heeft is het meestal een italiaan
Gedeeltelijk mee eens.quote:
wanhartquote:
Mijn haar is al langquote:
Si, graag!quote:
Ik zou het niet doen haha.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:10 schreef broccoli. het volgende:
Ik wil kort haar
Alleen geen zin om op een pittig mokkeltje te lijken
hoe kort?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:10 schreef broccoli. het volgende:
Ik wil kort haar
jeejquote:
Wel rood verven danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:10 schreef broccoli. het volgende:
Ik wil kort haar
Ja dat is lang genoeg! Grote tieten?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
jeejHet komt wel tot mn tieten, als dat lang genoeg is?
Ik ook nietquote:
Heel kort.quote:
Gewoon lekker gek, lekker genieten met z'n tweetjes!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel rood verven dan
Lekker gek doen
Handje vol, of net niet? Nee zeker hé?quote:
Ja ik ben prettig gestoord he!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel rood verven dan
Lekker gek doen
Wij tweetjes? Kind toch!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gewoon lekker gek, lekker genieten met z'n tweetjes!
ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:12 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Tenzij ik zeker weet dat ik op een kerel lijk
[..]
Heel kort.
soep?quote:
Handjevol, en een halve mannenhandquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gewoon lekker gek, lekker genieten met z'n tweetjes!
Nee ik weet dat het me niet gaat staan, daarom doe ik het ook niet.quote:
Niet per definitie, niet meteen uitgesloten.quote:
Pff Mark Kutte is echt een lulquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah wat leuk! Wij hebben ook PVV gestemd! Kut regering EINZZZZZZZZZZZZZZZZ
gr gr
Annie en Hans
Ja, eigenlijk wel ja. Zit alleen nog na te denken over de maat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Handjevol, en een halve mannenhand
Wil je ook tietjes dan?
ja ik wil een meneertje zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh vandaar dat je mannetje icoon heb
Voor wat voor doeleinden wil je tietjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja. Zit alleen nog na te denken over de maat.
Ja joh, al dat geld naar Nepal kunnen ze beter houden. Eerst eigen land maar uitkeringen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah wat leuk! Wij hebben ook PVV gestemd! Kut regering EINZZZZZZZZZZZZZZZZ
gr gr
Annie en Hans
Hou jij van LDR?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:10 schreef broccoli. het volgende:
Ik wil kort haar
EVEquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja joh, al dat geld naar Nepal kunnen ze beter houden. Eerst eigen land maar uitkeringen!
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja joh, al dat geld naar Nepal kunnen ze beter houden. Eerst eigen land maar uitkeringen!
Maar voor wat voor doeleinden wil je tieten?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
Handje vol is perfect qua tieten, niet meer niet minder.
billenman gespotquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:15 schreef Makoto het volgende:
Handje vol is perfect qua tieten, niet meer niet minder.
Zowel billen als tieten zijn goed te pruimenquote:
en een half uur daarna zeggen ze: uitkeringen moeten omlaag, die uitvreters krijgen alles gratisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die mensen zulke onzin uit hoor kramen
Ik ook, ik ging laatst met ze in discussie. En toen kwam die vader er op een gegeven moment in mengen dat ie me wel even op zou gaan zoeken en ik met de harde kern van feyenoord te maken hebquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die mensen zulke onzin uit hoor kramen
ik heb toch wel een voorkeur voor borstenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zowel billen als tieten zijn goed te pruimen
Sowiesooquote:
Billen > tieten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zowel billen als tieten zijn goed te pruimen
Dat zijn dezelfde mensen die vinden dat de gezondheidszorg maar 100% gratis moet zijn, en er zo min mogelijk belasting moet worden gehevenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een half uur daarna zeggen ze: uitkeringen moeten omlaag, die uitvreters krijgen alles gratis
En dan mopperen als er een kuil in de weg zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die vinden dat de gezondheidszorg maar 100% gratis moet zijn, en er zo min mogelijk belasting moet worden geheven
Ook heel typisch weerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook, ik ging laatst met ze in discussie. En toen kwam die vader er op een gegeven moment in mengen dat ie me wel even op zou gaan zoeken en ik met de harde kern van feyenoord te maken heb. Ik ben er nog steeds, niets gehoord
Sjaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook, ik ging laatst met ze in discussie. En toen kwam die vader er op een gegeven moment in mengen dat ie me wel even op zou gaan zoeken en ik met de harde kern van feyenoord te maken heb. Ik ben er nog steeds, niets gehoord
En dan beginnen te zeiken dat ze willen emigreren naar een land waar het slechter is geregeld dan Nederland.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan mopperen als er een kuil in de weg zit.
Ja joh, heel complex leven heb ik.quote:
Niets aan toe te voegenquote:
En dan houd de regering ze nog tegen ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En dan beginnen te zeiken dat ze willen emigreren naar een land waar het slechter is geregeld dan Nederland.
toch wil ik best emigrerenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En dan beginnen te zeiken dat ze willen emigreren naar een land waar het slechter is geregeld dan Nederland.
Niet zo zeer complex, wel gevaarlijk!quote:
Ik ook, naar het Oostblok enzo.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Krakakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in Afghananaaaa
Dat is waar, ik ben een risico zoekend persoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Niet zo zeer complex, wel gevaarlijk!
je leven loopt op rolletjesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:22 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben een risico zoekend persoon.
Ja, ik zit op het juiste spoor momenteelquote:
oh, met nederland is vanalles mis, maar je moet niet verwachten dat het ergens perfect isquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:22 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook, naar het Oostblok enzo.
Maar met Nederland is niks mis.
Pas je op voor de treinenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, ik zit op het juiste spoor momenteel
Nee, ik vind dat het in Nederland goed is, voor mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, met nederland is vanalles mis, maar je moet niet verwachten dat het ergens perfect is
Op je eigen eiland wel. Tenminste, dat zou dichter bij perfect zitten dan hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, met nederland is vanalles mis, maar je moet niet verwachten dat het ergens perfect is
Dat altijd!quote:
Graaf er eentje in je achtertuinquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Op je eigen eiland wel. Tenminste, dat zou dichter bij perfect zitten dan hier.
Goedzo.quote:
Nee, liggen voor de machinisten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:24 schreef broccoli. het volgende:
Goedzo.En wel zwaaien naar de machinisten!
Te klein.quote:
Niet zeikenquote:
Verafgoden gaat ook wel een beetje verquote:
Als ik gespot wordt zit ik misschien heel ergens anders, of dan moet ik rennen en dat kost moeite.quote:
Je doet nu ook weer moeite voor niksquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als ik gespot wordt zit ik misschien heel ergens anders, of dan moet ik rennen en dat kost moeite.
Hoezo? Ik mag toch wel pratunnnnnnnnnnn!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:27 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Je doet nu ook weer moeite voor niks
Nee, stel je voor dat ze je horenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoezo? Ik mag toch wel pratunnnnnnnnnnn!
Wat willen ze doenquote:
quote:
Als je toch openbaar over die shit gaat praten kun je me vast wel laten weten in welke crew je zitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wat willen ze doen. Ze kunnen me alleen naaien als ze me op heterdaad betrappen.
linksquote:
waarom fok je op het werkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef Makoto het volgende:
Ik wil alleen niet zeiken maar kun je ze in een spoilertje knallen? Zit op werk
Die vind ik juist wel mooiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
links
maar die schoenen van die rechter
Omdat m'n werk tering saai is.quote:
quote:
Haha, ik denk niet dat iedereen weet waar ik het nu over heb, en NEEN dat is top-secret.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:30 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Als je toch openbaar over die shit gaat praten kun je me vast wel laten weten in welke crew je zit
Maar ik welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat iedereen weet waar ik het nu over heb, en NEEN dat is top-secret.
Ja, maar je bent geen schrijver. Tenzij je iets te bekennen hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf NOG niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar je bent geen schrijver. Tenzij je iets te bekennen hebt
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
Rechts +veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
Die gaan op een gegeven moment alleen maar hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Uh rip. Ik kan niet eens een olliequote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wanneer skaten dan? Kom potje skate dan?
Als je op een leveltje bent mag je me connectenquote:
Ohquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uh rip. Ik kan niet eens een ollie
14.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als je op een leveltje bent mag je me connecten
Soort SM?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
14.gif
Anders ontvoer ik je en martel ik je tot je het eindelijk toegeeft
Haha ja kill dit is -- grappig.quote:
Doen kleine tietjes ook, gaan nog lelijker hangen dan grotequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die gaan op een gegeven moment alleen maar hangen
Maar dan niet opwindend.quote:
Dat valt reuzeeeeeeeeeeeeee mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Doen kleine tietjes ook, gaan nog lelijker hangen dan grote
Klinkt alsof je ervaring hebt met ouwe memmenquote:
Misschien wordt ik daar wel opgewonden van?quote:
quote:
Sowieso Freskuquote:
Somsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaring hebt met ouwe memmen
Doe je goed!
Ik bedoel dus op een niet-opwindende manier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Misschien wordt ik daar wel opgewonden van?
Ja nou en, tot straks! Wanneer kom je? Of zal ik gewoon naar die kelder kommen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:36 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus op een niet-opwindende manier.
Moest hardop lachenquote:
Ja kom maar naar mij, heb een sm-zolder.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja nou en, tot straks! Wanneer kom je? Of zal ik gewoon naar die kelder kommen?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo ook laatst "Hoe voelt het om op een volwassen fiets te fietsen"
lelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo ook laatst "Hoe voelt het om op een volwassen fiets te fietsen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |