Kut TTquote:
Welkom bij de Klootzak Krew.quote:
TRquote:
Zo rol ik, ik snitch zelfs m'n matties.quote:
Als het niet hoeft, niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:02 schreef Makoto het volgende:
Ik moet een afpsraak maken voor de tandarts, ik heb daar een ruk zin in. Ik haat bellen naar dokters, tandartsen, t-mobile oid.
Ga jij naar school?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
zit nog blikje drinken in mijn schooltas maar geen zin om te pakken rip wp
gewoon hard roepenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
zit nog blikje drinken in mijn schooltas maar geen zin om te pakken rip wp
Ja, maar m'n tanden gaan een beetje naar de ering.quote:
beter poetsenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar m'n tanden gaan een beetje naar de ering.
Doe ik al een tijd, maar het werkt nietquote:
minder vallen tijdens het boardenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doe ik al een tijd, maar het werkt niet
Zou kunnen werken, heb wel zo een stuk tand afgebroken van m'n voortand toen ik nog wat jonger wasquote:
volgende keer ff testen in de winkelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
werkt niet
ik geloof dat het blikje doof is
Niet naar het blikje, naar je moeder, dat ze het blikje komt brengenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt niet
ik geloof dat het blikje doof is
ben alleen thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet naar het blikje, naar je moeder, dat ze het blikje komt brengen
Flossen en spoelen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doe ik al een tijd, maar het werkt niet
Ik krijg zegmaar allemaal soort gaatjes aan de rand van m'n tandvlees, echt nog nooooooooooooooit gaatjes gehad, nooit ergens last van. Nu ineens ditquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Flossen en spoelen!
heeft bij mij ook geholpen en ik heb echt een probleemgebit
The Black Keysquote:
Soort gaatjes, hoe de fuck bedoel je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik krijg zegmaar allemaal soort gaatjes aan de rand van m'n tandvlees, echt nog nooooooooooooooit gaatjes gehad, nooit ergens last van. Nu ineens dit
ik 2quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Soort gaatjes, hoe de fuck bedoel je?
Ik heb even geteld en heb in 13 kiezen vullingen
ben ik ookquote:
Ja, ik kan het niet echt vinden qua plaatje, maar gewoon op m'n tand zegmaar bovenaan bij de rand van m'n tandvlees.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Soort gaatjes, hoe de fuck bedoel je?
Ik heb even geteld en heb in 13 kiezen vullingen
Ik ook niet, heb het geld er niet voorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik ook
maar ben wel al lang niet meer bij een tandarts geweest
Beter poetsen daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet echt vinden qua plaatje, maar gewoon op m'n tand zegmaar bovenaan bij de rand van m'n tandvlees.
ja, dat ook nog eens. zoiets moet gewoon door je zorgverzekering betaald wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het geld er niet voor
Ja dat doe ik goddomme al elke dag 2 keer, bij de tandarts het laatst laten fixen, nu gebeurt t op andere tanden. Had t trouwens zonder verdoving gedaan, no fucking way dat ik dat weer zonder doequote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het geld er niet voor
[..]
Beter poetsen daar.
Lijkt me echt vervelend
Bende gij unne junk? Rottende tanden overal.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja dat doe ik goddomme al elke dag 2 keer, bij de tandarts het laatst laten fixen, nu gebeurt t op andere tanden. Had t trouwens zonder verdoving gedaan, no fucking way dat ik dat weer zonder doe.
Nee, missch komt het door het roken ofzo. Of door die heroïne elke dag. Maar ik denk zelf van niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bende gij unne junk? Rottende tanden overal.
heroine denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, missch komt het door het roken ofzo. Of door die heroïne elke dag. Maar ik denk zelf van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |