Ja. Ze deden 'moeilijker' over de woonplaats op m'n rijbewijs. Die lag zo'n 200km verderop en dat zagen ze wel een beetje als een risicoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je had rijbewijs, dus je was gewoon verzekerd
Ik wilde zeggen "ik ook" but that's a big fat (hihi) lie!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:01 schreef Ryuuzen het volgende:
ik heb dankzij die whatsapp groep meer foto's van de biceps van artoo dan die van mezelf
Haha mijn vriend liet hem laatst al zien. He dit ben jij!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:05 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
GcjoelIk moest instant aan ons denken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha mijn vriend liet hem laatst al zien. He dit ben jij!
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
Hoeveel kcal verbranden jullie met deze sc?
Te weinig. Anders waren we al vet afgetraind.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
1 hand typen, 1 hand pindakaas eten ?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te weinig. Anders waren we al vet afgetraind.
Oh, wacht.
Krachttraining voor de vingers? Of eerder hiit?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te weinig. Anders waren we al vet afgetraind.
Oh, wacht.
mja als je dit dagelijks doet hoort het al wel bij de BMR eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Krachttraining voor de vingers? Of eerder hiit?
nee train de onderarmen eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef Qwea het volgende:
Oh ey gcjoel, doe jij de wristcurl btw? Ik heb me toch een partij pijn in mijn onderarm als ik hem doe. Maakt niet uit op wat voor gewicht. 14kg of 5. Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Beide kanten
Niet zoveel. Met m'n onderzoek daarentegen. Zweten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
lolquote:Starvation mode / te dik blijven door te weinig te eten
-Dat bestaat dus niet he! Je kan niet te dik blijven of niet niet afvallen omdat je te weinig eet! Je lichaam kent geen spaarstand. Als je te weinig eet en dus te weinig kcal binnenkrijgt, gaat je lichaam beginnen aan je vet en aan je spieren. Je lichaam gaat niet magisch in ene stoppen met het gebruik van calorieën. Als je in jouw optiek al vet weinig eet en niet afvalt, dan eet je alsnog fucking veelste veel!
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee train de onderarmen eigenlijk nooit
wil je er niet uit zien als popeye?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee train de onderarmen eigenlijk nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |