Q, ik wil je even de trend voorspiegelen. Tijdje terug at je nog niks, toen een beetje, nu 60 gr.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt omdat ik nog geen pindakaas heb gegeten.
Gcjoel zou trots zijn. Ik heb gewoon 60g pindakaas op brood
Taart @ Artoo's place!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
100 topics met die hard lifters. Feestje! Feestje de 27ste van juni doen? Ik bak de taart wel. Of was er de 27ste al een feestje?
Ik vond het wel gaaf.quote:
Eerste keer is inderdaad heel gaafquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het wel gaaf.![]()
En koffie
Ik mocht alleen maar drinken als we stil stonden voor het stoplicht, hoewel ik wel extra credits kreeg omdat ik om een rechte 80 weg eerst in m'n achteruitkijkspiegel keek voor ik m'n koffie pakte. Maar kreeg toch een slap on the wrist.
Ze zegt: ja, maar als je drinkt terwijl je rijdt heb je even een moment dat je afgeleid bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eerste keer is inderdaad heel gaaf
En dat laatste, dat is wel een goede lesAl doet geen enkele bestuurder dat
Ik drink juist koffie op een rechte weg ipv bij het stoplichtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Eerste keer is inderdaad heel gaaf
En dat laatste, dat is wel een goede lesAl doet geen enkele bestuurder dat
Ja, dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik drink juist koffie op een rechte weg ipv bij het stoplichtAnders duurt het (voor mijn gevoel) te lang, voordat ik optrek
Dat was *kuch* ehm.. een testquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zegt: ja, maar als je drinkt terwijl je rijdt heb je even een moment dat je afgeleid bent.
Ja, hallo, je zei net tegen mij, KIJK HIER OP MIJN TELEFOON WAT SUPERGAAF. wtf
Obesitasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q, ik wil je even de trend voorspiegelen. Tijdje terug at je nog niks, toen een beetje, nu 60 gr.
Waar gaat dit heen
Ja, echt he.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zegt: ja, maar als je drinkt terwijl je rijdt heb je even een moment dat je afgeleid bent.
Ja, hallo, je zei net tegen mij, KIJK HIER OP MIJN TELEFOON WAT SUPERGAAF. wtf
Koffie drinken doe ik op alle momentenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik drink juist koffie op een rechte weg ipv bij het stoplichtAnders duurt het (voor mijn gevoel) te lang, voordat ik optrek
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Wat een voorbeeld
[..]
Koffie drinken doe ik op alle momentenSnelweg, stoplicht, doesn't matter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Is het ookquote:
Ja, nu zeg je dat nog ja. "Viel best mee"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:36 schreef Artoo het volgende:
1st time 5x5 zit er op! Viel best meeMaar goed, niet vet zwaar beginnen, snel opbouwen natuurlijk. We'll see.
Even voor jullie stats, dan kan ik straks terugdenken aan deze goede oude tijd toen ik nog een krielkip was wat liften betreft.
Robot beginstats:
30 kg squat
20kg bench press
25 kg barbell row
Ik voelde me een beetje lullig toen ik klaar was want uh, mja, viel best mee
We hebben afgesproken dat als ik slaag maandag, dat we dan die kerel van de TTT de les gaan lezen. En mocht ie m'n examen doen dan zorgt ze dat het gewisseld wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is het ookDe echte rijlessen komen toch straks pas, als je alleen rijdt
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, een plaatje. Jij durftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |