Doe eens niet zo onaardig over het Unieke Talent. Ze mogen toch best even hun podiumervaringen uitwisselen?quote:
Pauw is serieus het enige terechte Unieke Talent van die Unieke Talenten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig over het Unieke Talent. Ze mogen toch best even hun podiumervaringen uitwisselen?
Nee, doe maar gewoon even lekker normaal met zijn allen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig over het Unieke Talent. Ze mogen toch best even hun podiumervaringen uitwisselen?
En hoe denk je nu over je tante?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Nog even terugkomend op Paul de Leeuw. Ik heb een tante die fan is van Paul de Leeuw. Ze bestaan dus, de Paul de Leeuw fans.
Dat is ook zo, ik ken ook best wat mensen die hem leuk vinden. Best veel zelfs.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Nog even terugkomend op Paul de Leeuw. Ik heb een tante die fan is van Paul de Leeuw. Ze bestaan dus, de Paul de Leeuw fans.
Ik neem aan dat je je tante principieel ontlooptquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Het is een best pientere oude vrouw. Maar op het gebied van Paul de Leeuw natuurlijk totaal geschift.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je tante principieel ontloopt
Deze tekst moet je eens in NWS-FB gebruiken. Is best een goede one-liner.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, doe maar gewoon even lekker normaal met zijn allen.
Wat moeten ze dan doen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
Waarom moeten cabaretiers bijna altijd zingen?
'Mooi! weer de leeuw' was nog wel leuk maar ging te lang door, daarna was het niks meer en ging hij zichzelf het Unieke Talent noemen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
"Mooi! weer De Leeuw" en "Laat De Leeuw" waren inderdaad wel de hoogtepunten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Mooi! weer de leeuw' was nog wel leuk maar ging te lang door, daarna was het niks meer en ging hij zichzelf het Unieke Talent noemen.
In jouw leven ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Mooi! weer De Leeuw" en "Laat De Leeuw" waren inderdaad wel de hoogtepunten.
Komt wel goed als die meisjes hem straks achter de schermen nog even extra verwennenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Die arme Hans is helemaal van de leg.
Hopelijk met een ander decor...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog twee afleveringen en dan kunnen we uitkijken naar Jinek versie 1.1
Van - hoe kan het ook anders - Specsavers...quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:54 schreef ddx het volgende:
En speciaal voor hans reclame voor een nieuwe bril
Ik bedoel eigenlijk nog meer die lelijke decorstukken, waardoor het eruit zag als een gevangenis.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die bank is weg. Dat bevestigde Pauw (producer v/h programma) bij DWDD.
Daar stoorde ik me vooral aan bij Jinek op Zondag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk nog meer die lelijke decorstukken, waardoor het eruit zag als een gevangenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |