abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152971802
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af in hoeverre de NW bemanning nu toevoegt aan die wall. Bij die laatste veldslag afgelopen seizoen hielp alleen dat reusachtige anker die zo mooi parallel aan de muur kon heen en weer swipen als veger. Vooruit, ze maakten handig gebruik van die reuzenpijl om die reus ermee te doden. Maar dat is het dan ook.

Zou dan toch echt de Children of the Forest maar eens raadplegen via Bran, of ze het niet extra kunnen enchanten. Kan de NW crew wat nuttigers gaan doen dan verkleumen in de kou.
Ze voegen natuurlijk geen drol toe. Zonder Stannis waren ze dik verslagen.
pi_152971946
quote:
Het is gevaarlijk om af te gaan op de adviezen van één roodharige heks, maar het is mogelijk nog gevaarlijker om haar te negeren. Carice-22.
Carice-22 :D
mag het weten
pi_152971948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:45 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ze worden eigenlijk "Baratheons" :P
oja verrek, dat bedoelde ik _O- Baratheon kinderen van een Lannister en Tyrell ouder, logisch toch? :P
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:00:55 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152972086
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Barriston Selmy, Arya Stark...
Nog steeds niet :P Dus dwerg en dragonlady waren eerst ;)
Maar die zit er wel aan te komen ja, dat denk ik ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:01:50 #125
27648 Weakling
available in strong mint
pi_152972112
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Een eventuele tweede cliffhanger lijkt me de gevangenschap van Jaime en Bronn.
Ik zie daar weinig cliffhanger in eerlijk gezegd. Nu Jaime van Myrcella heeft gehoord en gezien dat ze het prima stelt daar denk ik niet dat ie nog heel erg zal aandringen om haar mee te nemen naar Kingslanding.

Daarnaast hebben Jaime en Bronn min of meer voorkomen dat Myrcella en die prins waarmee ze wilde trouwen vermoord zouden worden door de Sand Snakes, dus ze mogen ze eigenlijk wel dankbaar zijn daarvoor.

Alleen de invloed van de Snakes op Bronn zou nog voor roet in het eten kunnen zorgen, maar anders zie ik niet in waarom Jaime en Bronn niet op vrije voeten de stad zouden kunnen verlaten. Of is Jaime ineens zo halsstarrig dat ie koste wat het kost Myrcella mee wil nemen? Beetje tegen zijn karakter in dan vind ik.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_152972118
quote:
Ik voorzie trouwens één grote cliffhanger naar het volgende seizoen en dat is de strijd tussen Stannis en de Boltons. Ik denk niet dat ze die nog gaan afronden de komende 3 afleveringen. Een eventuele tweede cliffhanger lijkt me de gevangenschap van Jaime en Bronn.

Alle overige verhaallijnen zullen wel worden "afgerond" op zo'n manier dat ze tijdens het volgende seizoen een nieuwe fase ingaan.
ik zie ze ook stannis / bolton niet afronden, daar is gewoon geen tijd voor. cerseis lot wordt wel bezegeld. ep 1 dat met haar flashback begon, moet in ep 10 met haar doom eindigen. er zal ook wel een tyrion/deahy samenwerking komen en jon moet slagen met zijn expeditie om de wildlings over te laten. zo niet all is lost.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:02:17 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152972129
quote:
Ik voorzie trouwens één grote cliffhanger naar het volgende seizoen en dat is de strijd tussen Stannis en de Boltons. Ik denk niet dat ze die nog gaan afronden de komende 3 afleveringen. Een eventuele tweede cliffhanger lijkt me de gevangenschap van Jaime en Bronn.

Alle overige verhaallijnen zullen wel worden "afgerond" op zo'n manier dat ze tijdens het volgende seizoen een nieuwe fase ingaan.
Meh aflevering 9 zal wel de veldslag rond Winterfell worden waarna het wel redelijk afgerond zal zijn
Oh.
pi_152972178
Ik denk een repost van de Battle om Blackwater en/of Castle Black. Dus een en al actie, maar wat de uitkomst gaat zijn dat ziet u volgend seizoen.
mag het weten
pi_152972180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nog steeds niet :P Dus dwerg en dragonlady waren eerst ;)
Maar die zit er wel aan te komen ja, dat denk ik ook.
Waar heb je het over? Barriston Selmy was eerst in King's Landing als leider van de King's Guard van Robert Baratheon en heeft daarna aan de zijde van Dany gestaan. Dat was dus een eerdere ontmoeting. Arya Stark is nu in training in Braavos, op het andere continent.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:06:11 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152972240
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Margaery moet wel lukken door haar schuld te laten bekennen, Loras is het bokje denk ik. Maarja de Tyrell's hebben alleen Tommen als Margaery nodig. Nu dat Cersei in de cel vliegt, is Tommen een makkelijke prooi voor Margaery om hem te beinvloeden.

Ik vraag me meer af wat dit met Jaime gaat doen als hij ooit uit Dorne ontsnapt en terug naar Kings Landing wil.
Loras is heir to Highgarden.
Oke, met Margaery als Queen van alles wat los en vast zit is dat hoger natuurlijk, maar denk toch wel dat ze Loras ook willen behouden.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:07:14 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152972268
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Barriston Selmy was eerst in King's Landing als leider van de King's Guard van Robert Baratheon en heeft daarna aan de zijde van Dany gestaan. Dat was dus een eerdere ontmoeting. Arya Stark is nu in training in Braavos, op het andere continent.
O wacht, haalde t ff in de war die andere gast die nu richting Braavos is. Die op haar dearth list staat.

Mja, Selmy. Vond dat niet echt een "aan elkaar knopen van meeerdere verhalen/landen".
L'Amour menaçant:
pi_152972301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O wacht, haalde t ff in de war die andere gast die nu richting Braavos is. Die op haar dearth list staat.

Mja, Selmy. Vond dat niet echt een "aan elkaar knopen van meeerdere verhalen/landen".
Dat is het met Tyrion ook niet echt natuurlijk. Die wordt in heel Westeros gezocht en is daar zijn leven niet zeker. Heeft daar - op Bronn na - geen allies en invloed meer.
pi_152972867
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152972884
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is het met Tyrion ook niet echt natuurlijk. Die wordt in heel Westeros gezocht en is daar zijn leven niet zeker. Heeft daar - op Bronn na - geen allies en invloed meer.
tyrion was een verhaallijn vanaf dag 1 evenals dany ;)
-Rabia Al-Basri
pi_152972938
_O_
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:37:57 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152973108
quote:
Typisch, zo controversieel vind ik ze niet :P

1. No wedding without a bedding, every wedding needs a bedding
2. Never trust Littlefinger, laat staan dat Joffrey enig berouw wil tonen
3. Als ze al niet vies zijn van incest kids laten geboren worden, dan zeker toch niet tijdens de wake.
4. Ramsey psycho, vond het ergens de ultieme wraak, Theon wou zijn mannetje staan, chop chop gone is his manhood.
5. Joffrey psycho, Littlefinger heeft er notabene zelf voor gezorgd voor die 'fresh new experience' :+
6. Never cross Walder Frey, Robb Stupid
7. Lysa is niet goed wies dus tja..
8. Ze waren in Harrenhal, das geen liefdevolle omgeving ffs.
9. Dat was een beetje dom van Oberyn, hij had al gewonnen maar wou moreel ook de winnaar uithangen.
10. Theon :')

Dan vind ik toch dit controversiëler

1. The things I do for love :') Omdat kiddo Bran broer/zus Lannister bezig ziet moet hij meteen maar vliegles krijgen
2. Een zwangere Talissa in de buik doodsteken
3. Robb zijn direwolf's kop op het lichaam van Robb naaien en ermee rond paraderen
4. Voor vermaak een stel midgets op laten draven om A Game of Thrones op te voeren
5. Een sekte van Religekkies de macht geven in King's Landing
6. Actrices wel full frontal laten gaan, acteurs niet of nauwelijks
7. Martelscènes e.d. plus uitkomst tot in de details uitwerken, maar oh wee als er meer dan wat borsten/konten te zien zijn.
8. Geweld wordt in elke vorm verheerlijkt, elke uiting van geaardheid/seksualiteit kan niet door de beugel :')

[ Bericht 21% gewijzigd door Joosie200 op 26-05-2015 14:05:36 ]
mag het weten
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:57:38 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152973633
Ik zat gisteren wel even met een "O jee, daar gaan we weer" tijdens de scene met Gilly.
Net na de hele rape controversy met Sansa, WEER een aflevering met verkrachting.
Gelukkig was daar Ghost :D
L'Amour menaçant:
pi_152973691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gisteren wel even met een "O jee, daar gaan we weer" tijdens de scene met Gilly.
Net na de hele rape controversy met Sansa, WEER een aflevering met verkrachting.
Gelukkig was daar Ghost :D
Vond het niet zo'n hele bijzondere afleveringen en met name Gilly en Sam boeien me echt niet, maar Ghost maakte dat weer een beetje goed. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 26 mei 2015 @ 14:04:11 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152973829
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vond het niet zo'n hele bijzondere afleveringen en met name Gilly en Sam boeien me echt niet, maar Ghost maakte dat weer een beetje goed. :P
Ik vind t wel goede afleveringen. Ik vind nl de kleinere intriges veel leuker dan grote gebeurtenissen en veldslagen. Het gekonkel van Littlefinger, het orakelen van Melissandre, de wraak van Olenna. Geef mij dat maar ipv blackwater bays en gehele afleveringen met een veldslag bij Castle Black. Oke, die horen er OOK te zijn voor het overall effect, maar ik vind deze "kleinere" afleveringen net zo goed genieten.
L'Amour menaçant:
pi_152973961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind t wel goede afleveringen. Ik vind nl de kleinere intriges veel leuker dan grote gebeurtenissen en veldslagen. Het gekonkel van Littlefinger, het orakelen van Melissandre, de wraak van Olenna. Geef mij dat maar ipv blackwater bays en gehele afleveringen met een veldslag bij Castle Black. Oke, die horen er OOK te zijn voor het overall effect, maar ik vind deze "kleinere" afleveringen net zo goed genieten.
Eens. Maar wat ik ook veel leuker vond aan seizoen 2/3 waren de duo's. Arya/The Hound, Jaime/Brienne, Sansa/Littlefinger. Allemaal kleine dingetjes, nu Olenna/Littlefinger, Bronn/Jaime, Cersei/Margaery. Het gedoe tussen diverse personages vind ik intrigerender dan sec een veldslag te aanschouwen. Blackwater Bay vond ik nog wel tof vanwege wild fire, maar Castle Black was: ze vechten, whoohoo, wrap it up already will ya?
mag het weten
pi_152973989
Zou het niet kunnen dat het gevecht om het noorden samenkomt met Jon en de people beyond the wall? Dat Stannis wellicht verliest omdat Baelish de Boltons steunt, daarna komt Jon de verzwakte Boltons pakken en the North terugveroveren.
Of saté?
pi_152974002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oh ik vond de vorige ook erg goed. De verhaallijnen in deze aflevering vond ik alleen minder boeiend en echt scherpe dialogen waren er ook niet. Dat Cersei een koekje van eigen deeg ging krijgen zat er natuurlijk ook al lang en breed aan te komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_152974142

[ Bericht 18% gewijzigd door Joosie200 op 26-05-2015 14:42:00 ]
mag het weten
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:01:52 #145
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_152975440
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eens. Maar wat ik ook veel leuker vond aan seizoen 2/3 waren de duo's. Arya/The Hound, Jaime/Brienne, Sansa/Littlefinger. Allemaal kleine dingetjes, nu Olenna/Littlefinger, Bronn/Jaime, Cersei/Margaery. Het gedoe tussen diverse personages vind ik intrigerender dan sec een veldslag te aanschouwen. Blackwater Bay vond ik nog wel tof vanwege wild fire, maar Castle Black was: ze vechten, whoohoo, wrap it up already will ya?
Ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar Tyrion/Daario, dat kan leuk worden.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:07:20 #146
27648 Weakling
available in strong mint
pi_152975680
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:15 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vast al eerder over gesproken zijn, want een eerdere aflevering, maar die van het aangeraakt worden door die stone men snap ik niet helemaal. Tyrion werd toch naar beneden getrokken door een stone men, dus hij is toch ook aangeraakt door ze?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_152975754
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:07 schreef Weakling het volgende:

[..]

Zal vast al eerder over gesproken zijn, want een eerdere aflevering, maar die van het aangeraakt worden door die stone men snap ik niet helemaal. Tyrion werd toch naar beneden getrokken door een stone men, dus hij is toch ook aangeraakt door ze?
Niet zijn huid, alleen zijn kleding.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:13:17 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152975881
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:01 schreef Tokamak het volgende:

[..]

Ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar Tyrion/Daario, dat kan leuk worden.
:D Daar had ik nog niet aangedacht.
Lijkt me een komisch sarcastisch duo!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:14:39 #149
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_152975913
Ja, aan z'n broekspijp, ofzo. Ik ben ook wel n beetje klaar met Tyrion die voor de zoveelste keer door het oog van de naald kruipt, eigenlijk. Ik zeg niet dat ie dood moet, maar de verhaallijn begint ondertussen op een klucht te lijken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 26 mei 2015 @ 15:15:25 #150
27648 Weakling
available in strong mint
pi_152975935
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet zijn huid, alleen zijn kleding.
Ah okay. Apart trouwens dat het in de afgelopen aflevering geen enkele rol heeft gespeeld. Als je verkocht wordt als slaaf en moet vechten in de arena lijkt me dat lastig verborgen te houden. Zou toch denken dat Jorah daar gebruik of misbruik van had kunnen maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 15:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, aan z'n broekspijp, ofzo. Ik ben ook wel n beetje klaar met Tyrion die voor de zoveelste keer door het oog van de naald kruipt, eigenlijk. Ik zeg niet dat ie dood moet, maar de verhaallijn begint ondertussen op een klucht te lijken.
Tyrion is sowieso nogal het comic relief karakter tussen alle narigheid in de serie. Op zich prima en hij maakt heus wel ellende mee, maar zijn karakter wordt steeds meer "cartoonish" (ik kan ff niks beters bedenken) op deze manier.

[ Bericht 37% gewijzigd door Weakling op 26-05-2015 15:20:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')