Ze voegen natuurlijk geen drol toe. Zonder Stannis waren ze dik verslagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af in hoeverre de NW bemanning nu toevoegt aan die wall. Bij die laatste veldslag afgelopen seizoen hielp alleen dat reusachtige anker die zo mooi parallel aan de muur kon heen en weer swipen als veger. Vooruit, ze maakten handig gebruik van die reuzenpijl om die reus ermee te doden. Maar dat is het dan ook.
Zou dan toch echt de Children of the Forest maar eens raadplegen via Bran, of ze het niet extra kunnen enchanten. Kan de NW crew wat nuttigers gaan doen dan verkleumen in de kou.
Carice-22quote:Het is gevaarlijk om af te gaan op de adviezen van één roodharige heks, maar het is mogelijk nog gevaarlijker om haar te negeren. Carice-22.
oja verrek, dat bedoelde ikquote:
Nog steeds nietquote:
Ik zie daar weinig cliffhanger in eerlijk gezegd. Nu Jaime van Myrcella heeft gehoord en gezien dat ze het prima stelt daar denk ik niet dat ie nog heel erg zal aandringen om haar mee te nemen naar Kingslanding.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Een eventuele tweede cliffhanger lijkt me de gevangenschap van Jaime en Bronn.
ik zie ze ook stannis / bolton niet afronden, daar is gewoon geen tijd voor. cerseis lot wordt wel bezegeld. ep 1 dat met haar flashback begon, moet in ep 10 met haar doom eindigen. er zal ook wel een tyrion/deahy samenwerking komen en jon moet slagen met zijn expeditie om de wildlings over te laten. zo niet all is lost.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik voorzie trouwens één grote cliffhanger naar het volgende seizoen en dat is de strijd tussen Stannis en de Boltons. Ik denk niet dat ze die nog gaan afronden de komende 3 afleveringen. Een eventuele tweede cliffhanger lijkt me de gevangenschap van Jaime en Bronn.
Alle overige verhaallijnen zullen wel worden "afgerond" op zo'n manier dat ze tijdens het volgende seizoen een nieuwe fase ingaan.
Meh aflevering 9 zal wel de veldslag rond Winterfell worden waarna het wel redelijk afgerond zal zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik voorzie trouwens één grote cliffhanger naar het volgende seizoen en dat is de strijd tussen Stannis en de Boltons. Ik denk niet dat ze die nog gaan afronden de komende 3 afleveringen. Een eventuele tweede cliffhanger lijkt me de gevangenschap van Jaime en Bronn.
Alle overige verhaallijnen zullen wel worden "afgerond" op zo'n manier dat ze tijdens het volgende seizoen een nieuwe fase ingaan.
Waar heb je het over? Barriston Selmy was eerst in King's Landing als leider van de King's Guard van Robert Baratheon en heeft daarna aan de zijde van Dany gestaan. Dat was dus een eerdere ontmoeting. Arya Stark is nu in training in Braavos, op het andere continent.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds nietDus dwerg en dragonlady waren eerst
Maar die zit er wel aan te komen ja, dat denk ik ook.
Loras is heir to Highgarden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Margaery moet wel lukken door haar schuld te laten bekennen, Loras is het bokje denk ik. Maarja de Tyrell's hebben alleen Tommen als Margaery nodig. Nu dat Cersei in de cel vliegt, is Tommen een makkelijke prooi voor Margaery om hem te beinvloeden.
Ik vraag me meer af wat dit met Jaime gaat doen als hij ooit uit Dorne ontsnapt en terug naar Kings Landing wil.
O wacht, haalde t ff in de war die andere gast die nu richting Braavos is. Die op haar dearth list staat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Barriston Selmy was eerst in King's Landing als leider van de King's Guard van Robert Baratheon en heeft daarna aan de zijde van Dany gestaan. Dat was dus een eerdere ontmoeting. Arya Stark is nu in training in Braavos, op het andere continent.
Dat is het met Tyrion ook niet echt natuurlijk. Die wordt in heel Westeros gezocht en is daar zijn leven niet zeker. Heeft daar - op Bronn na - geen allies en invloed meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, haalde t ff in de war die andere gast die nu richting Braavos is. Die op haar dearth list staat.
Mja, Selmy. Vond dat niet echt een "aan elkaar knopen van meeerdere verhalen/landen".
tyrion was een verhaallijn vanaf dag 1 evenals danyquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is het met Tyrion ook niet echt natuurlijk. Die wordt in heel Westeros gezocht en is daar zijn leven niet zeker. Heeft daar - op Bronn na - geen allies en invloed meer.
Typisch, zo controversieel vind ik ze nietquote:
Vond het niet zo'n hele bijzondere afleveringen en met name Gilly en Sam boeien me echt niet, maar Ghost maakte dat weer een beetje goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gisteren wel even met een "O jee, daar gaan we weer" tijdens de scene met Gilly.
Net na de hele rape controversy met Sansa, WEER een aflevering met verkrachting.
Gelukkig was daar Ghost
Ik vind t wel goede afleveringen. Ik vind nl de kleinere intriges veel leuker dan grote gebeurtenissen en veldslagen. Het gekonkel van Littlefinger, het orakelen van Melissandre, de wraak van Olenna. Geef mij dat maar ipv blackwater bays en gehele afleveringen met een veldslag bij Castle Black. Oke, die horen er OOK te zijn voor het overall effect, maar ik vind deze "kleinere" afleveringen net zo goed genieten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond het niet zo'n hele bijzondere afleveringen en met name Gilly en Sam boeien me echt niet, maar Ghost maakte dat weer een beetje goed.
Eens. Maar wat ik ook veel leuker vond aan seizoen 2/3 waren de duo's. Arya/The Hound, Jaime/Brienne, Sansa/Littlefinger. Allemaal kleine dingetjes, nu Olenna/Littlefinger, Bronn/Jaime, Cersei/Margaery. Het gedoe tussen diverse personages vind ik intrigerender dan sec een veldslag te aanschouwen. Blackwater Bay vond ik nog wel tof vanwege wild fire, maar Castle Black was: ze vechten, whoohoo, wrap it up already will ya?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t wel goede afleveringen. Ik vind nl de kleinere intriges veel leuker dan grote gebeurtenissen en veldslagen. Het gekonkel van Littlefinger, het orakelen van Melissandre, de wraak van Olenna. Geef mij dat maar ipv blackwater bays en gehele afleveringen met een veldslag bij Castle Black. Oke, die horen er OOK te zijn voor het overall effect, maar ik vind deze "kleinere" afleveringen net zo goed genieten.
Oh ik vond de vorige ook erg goed. De verhaallijnen in deze aflevering vond ik alleen minder boeiend en echt scherpe dialogen waren er ook niet. Dat Cersei een koekje van eigen deeg ging krijgen zat er natuurlijk ook al lang en breed aan te komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t wel goede afleveringen. Ik vind nl de kleinere intriges veel leuker dan grote gebeurtenissen en veldslagen. Het gekonkel van Littlefinger, het orakelen van Melissandre, de wraak van Olenna. Geef mij dat maar ipv blackwater bays en gehele afleveringen met een veldslag bij Castle Black. Oke, die horen er OOK te zijn voor het overall effect, maar ik vind deze "kleinere" afleveringen net zo goed genieten.
Ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar Tyrion/Daario, dat kan leuk worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens. Maar wat ik ook veel leuker vond aan seizoen 2/3 waren de duo's. Arya/The Hound, Jaime/Brienne, Sansa/Littlefinger. Allemaal kleine dingetjes, nu Olenna/Littlefinger, Bronn/Jaime, Cersei/Margaery. Het gedoe tussen diverse personages vind ik intrigerender dan sec een veldslag te aanschouwen. Blackwater Bay vond ik nog wel tof vanwege wild fire, maar Castle Black was: ze vechten, whoohoo, wrap it up already will ya?
Zal vast al eerder over gesproken zijn, want een eerdere aflevering, maar die van het aangeraakt worden door die stone men snap ik niet helemaal. Tyrion werd toch naar beneden getrokken door een stone men, dus hij is toch ook aangeraakt door ze?quote:
Niet zijn huid, alleen zijn kleding.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zal vast al eerder over gesproken zijn, want een eerdere aflevering, maar die van het aangeraakt worden door die stone men snap ik niet helemaal. Tyrion werd toch naar beneden getrokken door een stone men, dus hij is toch ook aangeraakt door ze?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:01 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar Tyrion/Daario, dat kan leuk worden.
Ah okay. Apart trouwens dat het in de afgelopen aflevering geen enkele rol heeft gespeeld. Als je verkocht wordt als slaaf en moet vechten in de arena lijkt me dat lastig verborgen te houden. Zou toch denken dat Jorah daar gebruik of misbruik van had kunnen maken.quote:
Tyrion is sowieso nogal het comic relief karakter tussen alle narigheid in de serie. Op zich prima en hij maakt heus wel ellende mee, maar zijn karakter wordt steeds meer "cartoonish" (ik kan ff niks beters bedenken) op deze manier.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, aan z'n broekspijp, ofzo. Ik ben ook wel n beetje klaar met Tyrion die voor de zoveelste keer door het oog van de naald kruipt, eigenlijk. Ik zeg niet dat ie dood moet, maar de verhaallijn begint ondertussen op een klucht te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |