Margaery moet wel lukken door haar schuld te laten bekennen, Loras is het bokje denk ik. Maarja de Tyrell's hebben alleen Tommen als Margaery nodig. Nu dat Cersei in de cel vliegt, is Tommen een makkelijke prooi voor Margaery om hem te beinvloeden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik ben best wel blij dat we eindelijk 2 continenten elkaar zien tegenkomen, met de Tyrion en Danaerys verhaallijn. Dat heft me toch wel flink wat tijd geduurd zeg. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Plus: Aemon....... ik vond t een schitterend karakter.
Nog steeds uber pro-Tyrell, dus dat Cersei nu een koekje van Eigen deeg krijgt vond ik heerlijk. Thanks Granny Thorn en Uncle RaspvoiceAlleen hoe nu Margaery en Loras uit die cellen te krijgen?
Barriston Selmy, Arya Stark...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik ben best wel blij dat we eindelijk 2 continenten elkaar zien tegenkomen, met de Tyrion en Danaerys verhaallijn. Dat heft me toch wel flink wat tijd geduurd zeg. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Zal wel een ruil zijn geweest: wij geven jullie de queenmom en krijgen Suske en Wiske terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
Margaery kan veilig voor de trial opbiechten dat ze gelogen heeft om op te komen voor Loras. Leugentje om bestwil of meineed in front of the Gods mag dan een zonde zijn, je komt er gemakkelijker mee weg dan wat Loras of Cersei geflikt hebben /pun intendedVoor de Tyrells is ze ook belangrijker voor een volgend huwelijk.
Los daarvan kan hij haar ook linken aan de moord op Robert.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Cersei ook met Lancel incest heeft gepleegd. Ik vroeg me telkens af hoe ze de band tussen Jaime en Cersei zouden aantonen, maar met Lancel als kroongetuige is het wel erg makkelijk.
Moord op Robert en incest met Lancel zelf denk ik. Dat Tommen een bastaard is vraag ik me af of dat bekend gemaakt is door Lancel/Olenna/Pinkje. In dat geval is ook heel huis Tyrell hun macht kwijt als Margaery niet langer de koningin is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Los daarvan kan hij haar ook linken aan de moord op Robert.
Dat is bekend, maar meer als een publiek geheim.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moord op Robert en incest met Lancel zelf denk ik. Of Tommen een bastaard is vraag ik me af of dat bekend is. In dat geval is ook heel huis Tyrell hun macht kwijt als Margaery niet langer de koningin is.
Is tot op heden een gerucht zonder hard bewijs.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is bekend, maar meer als een publiek geheim.
Vond dat altaar wel een mooie metafoor/analogie ja.quote:
Stel dat het uitkomt, dan heeft dat dus ook gevolgen voor Myrcella in Dorne.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is tot op heden een gerucht zonder hard bewijs.
Hoe wilde Ned dat in seizoen 1 ook alweer bewijzen? Iets met haarkleur ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is bekend, maar meer als een publiek geheim.
Yep, in een of ander boek stonden de genetische kenmerken van de koningen. Was het boek dat Jon Arryn ook aan het bestuderen was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe wilde Ned dat in seizoen 1 ook alweer bewijzen? Iets met haarkleur ofzo?
Als uitkomt dat ze een bastaard is, is ze voor heel Dorne niet meer van belang als politiek persoon en kan ze gewoon lekker met haar vriendje trouwen lijkt mequote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat het uitkomt, dan heeft dat dus ook gevolgen voor Myrcella in Dorne.
Denk niet dat ze hun prins dan nog laten trouwen met een uit incest geboren bastaard. (Ook al denken ze daar in Dorne wat vrijer over)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als uitkomt dat ze een bastaard is, is ze voor heel Dorne niet meer van belang als politiek persoon en kan ze gewoon lekker met haar vriendje trouwen lijkt me
Maarja niemand in GoT heeft een mooi leven, dus dat zal zij ook wel niet krijgen
the seed is strong. jon arryn was erachter gekomen dat de kinderen van cersei waarschijnlijk niet van robert waren en ned dacht dat dat de reden was waarom hij was vermoordquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe wilde Ned dat in seizoen 1 ook alweer bewijzen? Iets met haarkleur ofzo?
Ja, de heir van House Martell gaat dus niet met een bastaarddochter trouwen he.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als uitkomt dat ze een bastaard is, is ze voor heel Dorne niet meer van belang als politiek persoon en kan ze gewoon lekker met haar vriendje trouwen lijkt me
Maarja niemand in GoT heeft een mooi leven, dus dat zal zij ook wel niet krijgen
Daar werden de Lannisters in seizoen 1 toch van beschuldigd? Achteraf bleek toch dat Jon vermoord was door / in opdracht van Baelish als onderdeel van zijn grote plan om Lisa te trouwen en de Vale onder zijn macht te krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
the seed is strong. jon arryn was erachter gekomen dat de kinderen van cersei waarschijnlijk niet van robert waren en dat dat de reden was waarom hij was vermoord
Nope. Jon Arryn is vermoord vanwege het masterplan van Littlefinger. Lysa heeft hem vermoord weet je nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
the seed is strong. jon arryn was erachter gekomen dat de kinderen van cersei waarschijnlijk niet van robert waren en dat dat de reden was waarom hij was vermoord
klopt ja, maakte een gedachtesprong in de zin, heb het gecorrigeerdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Jon Arryn is vermoord vanwege het masterplan van Littlefinger. Lysa heeft hem vermoord weet je nog?
Loras met Sansa.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:31 schreef Romanus het volgende:
Ik meen me alleen te herinneren dat Olenna in gesprek met Tywin zei dat Loras het belangrijkste is voor de voortzetting van House Tyrrell, als enige mannelijke erfgenaam. Eventuele kinderen van Tommen en Margaery worden namelijk 'Lannisters'. Tywin wilde ook Cersei met Loras laten trouwen maar Olenna wilde dat niet. Weet niet meer wat haar voorstel was.
Als ze dat aanpassen, rennen diegenen die er nu wel zijn ook nog weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind de HR afdeling van de Night's Watch wel grote zeikerds trouwens. De hele tijd zeuren dat ze niet genoeg mensen en middelen hebben om de Wall goed te verdedigen, maar iets doen aan hun achterhaalde werving- en selectiemethodes en slechte arbeidsvoorwaarden ho maar.
Leuk hoor, die traditie, maar behoorlijk achterhaald en door daar zo koppig aan vast te blijven houden brengen ze eigenlijk heel Westeros in gevaar.
Ze worden eigenlijk "Baratheons"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:31 schreef Romanus het volgende:
Eventuele kinderen van Tommen en Margaery worden namelijk 'Lannisters'.
Ik vraag me serieus af in hoeverre de NW bemanning nu toevoegt aan die wall. Bij die laatste veldslag afgelopen seizoen hielp alleen dat reusachtige anker die zo mooi parallel aan de muur kon heen en weer swipen als veger. Vooruit, ze maakten handig gebruik van die reuzenpijl om die reus ermee te doden. Maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:39 schreef Nielsch het volgende:
Leuk hoor, die traditie, maar behoorlijk achterhaald en door daar zo koppig aan vast te blijven houden brengen ze eigenlijk heel Westeros in gevaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |