Dat weet ik nu al.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil haar eens zien met lang haar. Weten we wat beter staat
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil haar eens zien met lang haar. Weten we wat beter staat
Die opmerking blijft hem de rest van zijn FOK!bestaan achtervolgenquote:
Tijdens de vorige afleveringen vond ik haar niet echt bijzonder, maar zo met lang haar en na de aflevering van deze week heb ik mijn mening wel bijgedraaid. Wat een mooie meidquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lang haar is toch wel een vooruitgang.
Pas Lauris dan ook ff aan, want ik moest echt 4x nadenken wie je nu bedoeldequote:
Waar kan ik deze bestellen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lang haar is toch wel een vooruitgang.
was een let down iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was in shock dat ze haar kleren een keer aanhield
hear hear, chago for life mutsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind alleen die ene die steeds zo'n overdreveen scheve "badass" smoel trekt zo irritant....
Margaery moet wel lukken door haar schuld te laten bekennen, Loras is het bokje denk ik. Maarja de Tyrell's hebben alleen Tommen als Margaery nodig. Nu dat Cersei in de cel vliegt, is Tommen een makkelijke prooi voor Margaery om hem te beinvloeden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik ben best wel blij dat we eindelijk 2 continenten elkaar zien tegenkomen, met de Tyrion en Danaerys verhaallijn. Dat heft me toch wel flink wat tijd geduurd zeg. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Plus: Aemon....... ik vond t een schitterend karakter.
Nog steeds uber pro-Tyrell, dus dat Cersei nu een koekje van Eigen deeg krijgt vond ik heerlijk. Thanks Granny Thorn en Uncle RaspvoiceAlleen hoe nu Margaery en Loras uit die cellen te krijgen?
Barriston Selmy, Arya Stark...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:03 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik ben best wel blij dat we eindelijk 2 continenten elkaar zien tegenkomen, met de Tyrion en Danaerys verhaallijn. Dat heft me toch wel flink wat tijd geduurd zeg. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Zal wel een ruil zijn geweest: wij geven jullie de queenmom en krijgen Suske en Wiske terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
Margaery kan veilig voor de trial opbiechten dat ze gelogen heeft om op te komen voor Loras. Leugentje om bestwil of meineed in front of the Gods mag dan een zonde zijn, je komt er gemakkelijker mee weg dan wat Loras of Cersei geflikt hebben /pun intendedVoor de Tyrells is ze ook belangrijker voor een volgend huwelijk.
Los daarvan kan hij haar ook linken aan de moord op Robert.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Cersei ook met Lancel incest heeft gepleegd. Ik vroeg me telkens af hoe ze de band tussen Jaime en Cersei zouden aantonen, maar met Lancel als kroongetuige is het wel erg makkelijk.
Moord op Robert en incest met Lancel zelf denk ik. Dat Tommen een bastaard is vraag ik me af of dat bekend gemaakt is door Lancel/Olenna/Pinkje. In dat geval is ook heel huis Tyrell hun macht kwijt als Margaery niet langer de koningin is.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Los daarvan kan hij haar ook linken aan de moord op Robert.
Dat is bekend, maar meer als een publiek geheim.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moord op Robert en incest met Lancel zelf denk ik. Of Tommen een bastaard is vraag ik me af of dat bekend is. In dat geval is ook heel huis Tyrell hun macht kwijt als Margaery niet langer de koningin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |