De vraag is of de verhaallijnen genegeerd worden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde dat die verhaallijnen zomaar genegeerd worden.
De Greyjoys liggen niet perse op de routequote:Op woensdag 27 mei 2015 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal dat niet nog komen? Als Stannis straks het Noorden overneemt, zal hij daarna toch ook tegenover de Greyjoys komen te staan lijkt me als hij verder zuidwaards trekt.
Proberen ze het te rekken tot boek 6 uitkomt en ze dat kunnen verfilmen ?quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Misschien wordt het volgende seizoen wel meer een Bran en Greyjoy-seizoen, want de focus ligt nu op andere gebieden.
Er is nog genoeg zeer interessante Greyjoy materie in de bestaande om te verfilmen, maar ze hebben er helaas voor gekozen om dat nog niet te doen. Persoonlijk vind ik het gemis van die verhaallijn het grootst. Het is ook niet een verhaallijn die ik als producent zou negeren. Hopelijk in seizoen 6.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Proberen ze het te rekken tot boek 6 uitkomt en ze dat kunnen verfilmen ?
Misschien dat ze eerst ervoor zorgen dat Theon weer terugkan om toch een wat bekender gezicht te hebben daarquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is nog genoeg zeer interessante Greyjoy materie in de bestaande om te verfilmen, maar ze hebben er helaas voor gekozen om dat nog niet te doen. Persoonlijk vind ik het gemis van die verhaallijn het grootst. Het is ook niet een verhaallijn die ik als producent zou negeren. Hopelijk in seizoen 6.
Precies, net zoals de Bran verhaallijn. Die is niet vergeten. Die staat op pauze.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Misschien wordt het volgende seizoen wel meer een Bran en Greyjoy-seizoen, want de focus ligt nu op andere gebieden.
Oh ja, helemaal vergeten. Ik ga vrijdag.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:36 schreef Michellee het volgende:
Vanmiddag naar de GoT Exhibition in Amsterdam ik ben erg benieuwd!
Ik heb al castingnieuws gelezen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Greyjoys liggen niet perse op de route
Dat zou zomaar een Greyjoy met een ooglapje kunnen zijn. Nice!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al castingnieuws gelezen.
Daar stonden geen namen in, alleen beschrijvingen.
Een van de mensen die gecast gaat worden is een piraat-achtige kerel. Dat zou een Greyjoy kunnen zijn, toch?
Zou ook natuurlijk zo'n piraat kunnen zijn als Saladhor Saan, dat is wel een baasje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zou zomaar een Greyjoy met een ooglapje kunnen zijn. Nice!
Dat kan ik je helaas niet vertellen want boekspoiler... Het gaat volgens mij wel tof worden!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook natuurlijk zo'n piraat kunnen zijn als Saladhor Saan, dat is wel een baasje.
Maar de rol schijnt wel groot te worden/zijn.
Wat moeten we nog met de Greyjoys doen dan? Ze zijn toch uit het Noorden geschopt en Balon heeft verder niks gedaan. Of gaat het verder met Theon?
In seizoen 2 geloof ik, of seizoen 3, vond ik ze nou niet echt boeiend. Hopelijk wordt het leuker dan dit seizoen, want deze zuigt hard.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat kan ik je helaas niet vertellen want boekspoiler... Het gaat volgens mij wel tof worden!
Het zou ook zomaar de verloren broer van Jon Snuuuwwww kunnen zijn, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de mensen die gecast gaat worden is een piraat-achtige kerel. Dat zou een Greyjoy kunnen zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Niet voor dit seizoen in ieder geval.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was voor seizoen 6.quote:
Ned 2 keer vreemdgegaan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:07 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar de verloren broer van Jon Snuuuwwww kunnen zijn, toch?
Heel vet die lore filmpjes, mooi ook dat ze de stemmen van de bijpassende acteurs gebruiken.quote:
http://watchersonthewall.(...)-and-heres-the-list/quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is nog genoeg zeer interessante Greyjoy materie in de bestaande om te verfilmen, maar ze hebben er helaas voor gekozen om dat nog niet te doen. Persoonlijk vind ik het gemis van die verhaallijn het grootst. Het is ook niet een verhaallijn die ik als producent zou negeren. Hopelijk in seizoen 6.
Ik ga morgenmiddagquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:36 schreef Michellee het volgende:
Vanmiddag naar de GoT Exhibition in Amsterdam ik ben erg benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |