SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.mag het weten
Dood aan de spoilersquote:Op maandag 25 mei 2015 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
omg die tt, alles verloren, kan wel stoppen met kijken nu
Iemand stuurde mij zelfs een pm met een spoilerquote:Op maandag 25 mei 2015 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
omg die tt, alles verloren, kan wel stoppen met kijken nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buuuuuuuh..
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Hoeveel troepen? None, die Keavan heeft ze nu onder controle denk ik zo. Puur wat King's guard, maarja.. nu niet meer nodig in het gevangquote:Op maandag 25 mei 2015 23:56 schreef Romanus het volgende:
[..]
Kevan Lannister ofzo, maarja die is door de eigen schuld van Cersei nu wijselijk in Casterly Rock gaan zitten. Weet iemand trouwens hoeveel Lannister troepen er bij Cersei zijn? De overgrote meerderheid zal wel gewoon in Casterly Rock zitten?
Je wordt natuurlijk ook niet zomaar oud in die wereldquote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja zijn discipelen zijnLancel voorop
Baas van de religekkies, maar wat een baas. Sowieso al die oudjes. Of het nu Aemon, High Sparrow, Olenna, Tywin is
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Iemand stuurde mij zelfs een pm met een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buuuuuuuh...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Geert Wilders look-a-like mag ook wel eens dood daar trouwens, met zijn rattenkop.
Alliser? Ik vind hem geweldig. De man heeft een bepaalde charme om zich heen hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke episode
Ramsay![]()
Moet weer iemand villen hoor.
Kutsam die nu wel moedig deed, maar uiteindelijk toch hulp kreeg. En zomaar mocht neuken met Gilly, weinig mis mee. Die Geert Wilders look-a-like mag ook wel eens dood daar trouwens, met zijn rattenkop.
Cersei in de gevangenis. Zag het wel aankomen nadat ze zo triomfantelijk wegliep uit die cel en daarna nog een praatje kreeg. Hopelijk volgende week Margaery die in haar cel langskomt om even wat steken onder water te geven
![]()
Ik vind Tommen trouwens veel irritanter dan Joffrey, en mag van mij echt dood. Wat een slapzak en kan helemaal niks
Leuk dat ze gekleed waren als oma Tyrellquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:09 schreef Slayage het volgende:
![]()
tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat echt een griezel van een vent.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Alliser? Ik vind hem geweldig. De man heeft een bepaalde charme om zich heen hangen.
Wou net zeggen: toevallig de sisterhood of Olenna?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat ze gekleed waren als oma Tyrell
lekker kinky man! sand snake gaat batsen met bronn!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Sandsnakes tieten waren wel mooi, jammer dat ze een kort kapsel heeft![]()
Zo verneukt ziet dat er dan uit.
Dan was dit dus voorspel? Kinky heur, eerst je laten vergiftigen en dan om antidote moeten smekenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
lekker kinky man! sand snake gaat batsen met bronn!
Hij is een beetje een kwal maar ik vind hem ook wel vet. Was ook wel goed bezig bij het gevecht met de wildlings. Het enige jammere is dat ie Jon Snow zo erg haat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Alliser? Ik vind hem geweldig. De man heeft een bepaalde charme om zich heen hangen.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wou net zeggen: toevallig de sisterhood of Olenna?
Ze is wel lekker, maar met lang haar zou het zoveel beter zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
lekker kinky man! sand snake gaat batsen met bronn!
alliser is best bad ass. een cunt, maar bad ass none the lessquote:
Hij heeft wel wat respect gewonnen bij die battle tegen de Wildlings, maar hij blijft een klootzak.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
alliser is best bad ass. een cunt, maar bad ass none the less
was me niet opgevallen, maar zou een hint kunnen zijn iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat ze gekleed waren als oma Tyrell
the dornishman are crazy!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan was dit dus voorspel? Kinky heur, eerst je laten vergiftigen en dan om antidote moeten smeken
Brothers, oh Brothers my days in the dun(geon)quote:
gaat ten onder met mams lief, gold will be their crowns, gold their shroudsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wat er nu met Tommen gaat gebeuren trouwens.
Ik zou het een plottwist vinden indien het eerste shot is dat ie geroosterd wordt door de twee draakjes. Varys is te druk bezig in dat bordeel kennelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoe het gaat met Tyrion en Dany nu. Of hij eerst opgesloten wordt?
En waar is Varys
ben hem helemaal vergeten man! hoop dat ie een goede come back maakt, best een goede personagequote:
komt goei broer!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mag ze eerst potverdrie weleens in de buurt van het wiel gaan komen ffs
Neuh, is gewoon de standaardkleding van de Septons. Waarom Olenna die kledij ook draagt, weet ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
was me niet opgevallen, maar zou een hint kunnen zijn idd
Warden of the East is de titel die meestal door de Lord of the Eyrie gehouden wordt.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:30 schreef Romanus het volgende:
[..]
Stannis-Bolton vechten, eentje is dan dus uit de weg geruimd, de ander kan door Lannisters of Tyrell's worden verslagen -> Littlefinger wordt warden of the North en de Eyrie
Om dr greyscale te verbergen. DUN DUN DUNNNNNNNNN.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Neuh, is gewoon de standaardkleding van de Septons. Waarom Olenna die kledij ook draagt, weet ik niet zo goed.
En dan blijkt bij één op de miljoen mensen greyscale hen te veranderen in draken. En dan blijkt Olenna een van de draken te zijn waar de profetie over gaat. A Song of Ice & Fire, the great plottwist story.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Om dr greyscale te verbergen. DUN DUN DUNNNNNNNNN.
11/10, would watchquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
En dan blijkt bij één op de miljoen mensen greyscale hen te veranderen in draken. En dan blijkt Olenna een van de draken te zijn waar de profetie over gaat. A Song of Ice & Fire, the great plottwist story.
En met blond haar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:31 schreef Slayage het volgende:
stannis in doubt, zie je niet vaak
[ afbeelding ]
Varys komt nog wel terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben hem helemaal vergeten man! hoop dat ie een goede come back maakt, best een goede personage
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:33 schreef Seven. het volgende:
Uitstekende aflevering! Ik denk dat het voor Lauris te laat is, Maerjory kan zichzelf nog redden door schuld te bekennen. Ben benieuwd of Cersei zich hieruit kan redden. Tommen is ten dode opgeschreven zonder moekie, tenzij Maerjory en haar oma dit weten te voorkomen. Dus de vraag is: wie verdrijft de religekken uit King's Landing? Stannis te ver weg, als Daenerys Mureen verlaat maakt ze een uitstekende kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
oopsydaisy!quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:38 schreef Seven. het volgende:
Petyr Baelish, wat is hij in godsnaam van plan?!Chaos, my dear, Chaos is not a pit, Chaos is a ladder. Hence: there shall be chaos and god Baelish zag dat het goed wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
iets langer dan gebruikelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verrek, weet ineens waarom ik Stannis er deze ep. minder badass uit vind zien: hij heeft zn baard laten staan
Hij lijkt mij een karakter dat puur plezier beleeft aan het creëren van chaos en hoe machtiger hij daarbij wordt hoe beter hem dat af gaat. Een beetje als iemand die het leuk vindt om tegen zichzelf te schaken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:38 schreef Seven. het volgende:
Petyr Baelish, wat is hij in godsnaam van plan?!
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:38 schreef Seven. het volgende:
Petyr Baelish, wat is hij in godsnaam van plan?!Ik denk serieus dat hij Warden of the North wil worden. Daarom gebruikt hij Sansa ook. Straks doet hij net of hij haar komt redden van de Boltons en is hij de grote held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King of the Andals lijkt er nog niet in te zitten. Snap alleen niet waarom hij niet een pact probeert te sluiten met de Martells (de Tyrells heeft hij al)... Tenzij hij dat al heeft.
Ja das lekker warm zo met die kou. Ik snap hem wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verrek, weet ineens waarom ik Stannis er deze ep. minder badass uit vind zien: hij heeft zn baard laten staan
Zelfde reden dat we de tieten van Dany niet meer zien en er altijd een laken voor zit tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Om dr greyscale te verbergen. DUN DUN DUNNNNNNNNN.
Ik was in shock dat ze haar kleren een keer aanhieldquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:31 schreef Slayage het volgende:
stannis in doubt, zie je niet vaak
[ afbeelding ]![]()
Yes a crisis is an opportunity, youre saying that like your the first man alive to think it. What other brilliant insights have you brought me today.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Chaos, my dear, Chaos is not a pit, Chaos is a ladder. Hence: there shall be chaos and god Baelish zag dat het goed was
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hij lijkt mij een karakter dat puur plezier beleeft aan het creëren van chaos en hoe machtiger hij daarbij wordt hoe beter hem dat af gaat. Een beetje als iemand die het leuk vindt om tegen zichzelf te schaken.
Tywinquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:18 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Yes a crisis is an opportunity, youre saying that like your the first man alive to think it. What other brilliant insights have you brought me today.
Ach welnee. Staat haar prima.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Sandsnakes tieten waren wel mooi, jammer dat ze een kort kapsel heeft![]()
Zo verneukt ziet dat er dan uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |