ja maar zo'n negatief topic is ook niet leukquote:
en dan weer verkopen?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef DrNick het volgende:
Ik ruik frituur in de straat. Zal ik langsgaan en wat eten jatten?
ik bespaar het jullie om hier een vuige comment te plaatsen.quote:
Mag de rest een vuige comment plaatsen?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij klopt mijn bovenstaande post niet.
Ik snap het zelf niet.
#rebel #retard
Uiteraard, al heb ik het liever niet, maar kan het moeilijk verbieden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mag de rest een vuige comment plaatsen?
Ahaquote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard, al heb ik het liever niet, maar kan het moeilijk verbieden.
Ja ik zag het in dat vinyl topic. Nice manquote:Op maandag 25 mei 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dittem:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En deze CD:
[ afbeelding ]
http://www.hhv.de/shop/en/catalog/all/sort:R?term=flumequote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik zag het in dat vinyl topic. Nice manWaar haal je het geld vandaan joh, ik wil er nog niet eens een betalen.
Flume wil ik echt graag op vinyl.
Thanks dude. Meteen goede site ook denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.hhv.de/shop/en/catalog/all/sort:R?term=flume
Hiero
25 euro, ach.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Thanks dude. Meteen goede site ook denk ik.
Die deluxe edition met 2 LP's lijkt me wel tof, maar oef, wel duur.
Ey surge, alles goed?quote:
Juah jawel hoor, moet weer werkenquote:
Gewoon van 8.30-17;00quote:
Haha jawel, kantoorquote:
Klopt, maar het is wel -- saai.quote:
Verkapt kijk mij leuk zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:08 schreef Onnoman het volgende:
net op chatroulette.. totaal te vervelen.. kom ik in gesprek met een Amerikaanse.. ik had echt totaal niks te melden terwijl zij toch haar best deed hahaha
Das waar!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja hallo je kunt niet alles hebben he
Not so ninja dusquote:
quote:
quote:
Morning Makotoquote:
Alles goed?quote:
Zeker, goed weekend gehad. Ben helemaal vrolijkquote:
Dat is fijn om te horen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker, goed weekend gehad. Ben helemaal vrolijk
Geo ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en dat op maandagdinsdagochtendquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Geo is moequote:
Jaa ook prima hoor, ook een lekker weekend gehad. Helemaal vrolijk ben ik niet, maar wel vrolijk genoegquote:
Jij je zinquote:
quote:
Nice, wat gedaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaa ook prima hoor, ook een lekker weekend gehad. Helemaal vrolijk ben ik niet, maar wel vrolijk genoeg
awwwwwwwww das wel cutequote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, hij was ziek en wou niet afspreken omdat ie me anders aan zou steken en het ook niet leuk zal zijn voor mij. Zaterdagavond toch verrastgelukkig was ie er blij mee
Porkémonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hallo FOK! vrinden
Hoe was het weekend
Ik was jarig zaterdag, dus zaterdag gaan stappen in Rotterdam, dat was gezellig. Ehmm zondag naar een verjaardag van m'n tante geweest, en maandag ben ik gaan skateboarden.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Porkémonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
joah prima jwt
daar ook prima?
en dat vertel je niet ffquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:46 schreef Makoto het volgende:
Ik was jarig zaterdag, dus zaterdag gaan stappen in Rotterdam,
a.k.a het was een tokkiemokkel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker
Ik ging chillings zetten met uitgaan, nog klappen gekregen omdat ik een kameraad hielp hosselen
Hij stond zo met zn arm rond haar middel, ik zijn hand op haar kont leggen. Kreeg die gozer een klap van haar
Ik lachen dus, die meid draait zich om, bedenkt zich niet en geeft mij ook een mep![]()
Ja, ik vertel het tochquote:
Sawryyyquote:
Nou dat nog niet eens, alleen een beetje licht geirriteerdquote:
quote:
quote:
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik was jarig zaterdag, dus zaterdag gaan stappen in Rotterdam, dat was gezellig. Ehmm zondag naar een verjaardag van m'n tante geweest, en maandag ben ik gaan skateboarden.
Dankjequote:
of wist ze dat jij het deed? of deed ze het puur omdat je aan het lachen was o.óquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou dat nog niet eens, alleen een beetje licht geirriteerd
Zeker!quote:
Ja kutzooiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
of wist ze dat jij het deed? of deed ze het puur omdat je aan het lachen was o.ó
[..]
Zeker!
Beidequote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
of wist ze dat jij het deed? of deed ze het puur omdat je aan het lachen was o.ó
[..]
Zeker!
dan was het wel terecht jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beide
Ben nog steeds wel een beetje rouwig om FC Emmen
Play-offs voor de eredivisiequote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dan was het wel terecht ja
sorry geen idee waar je het over hebt nu
maar wel fijn voor rodaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beide
Ben nog steeds wel een beetje rouwig om FC Emmen
Neequote:
ah naja dat was anders toch geen succes geweest denk ik zoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Play-offs voor de eredivisie
Emmen misschien in de eredivisie enzo
Alleen heeft Emmen het niet gered
belgenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
SchijtBelgen met hun Dnjepr anti-voetbal
Sowieso welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ah naja dat was anders toch geen succes geweest denk ik zo
Klopt, Fc dordt is dit seizoen ook eredivisie gaan spelen, wel leuk maar ze bakken er natuurlijk niet zoveel van. Ze hebben wel een keer ajax genaktquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ah naja dat was anders toch geen succes geweest denk ik zo
Maakt niet uit, toch een pot natquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgen
kerkrade ligt in duitsland hoor
Alles goedd?quote:
Moe, kramp (heb kfc gegeten gisterquote:
Ah dat is kut. KFC is eigenlijk zowelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Moe, kramp (heb kfc gegeten gister), toets is misgegaan
Maar toch gaat het best
met u?
Eigenlijk wel, sinds ze minder kruiden op de kip doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ah dat is kut. KFC is eigenlijk zowelals
.
Oh wat was er met je toets dan? En uiteraard mooi dat het toch goed met je gaat.
Ehmm jaa prima eigenlijk! niets te klagen
Daarom moet je ook pittig nemen. Achja, in ieder geval gehaalt toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:32 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, sinds ze minder kruiden op de kip doen
Had een 5 voor de toets, gelukkig krijg ik nog een bonuspunt anders herkansing. Fuck maatschappijleer.
Fijn voor jou
Ja eh, daar heb ik het ook over.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom moet je ook pittig nemen. Achja, in ieder geval gehaalt toch?
Ik dacht dat deze SC ouder was.quote:
quote:
nog niet naar gekeken, ik kan toch weer niet gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:15 schreef broccoli. het volgende:
De line-up van Dominator is dit jaar nog triester dan voorgaande jaren
voor dat geld kun je naar 2 betere festivals of 4+ goeie feestjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet naar gekeken, ik kan toch weer niet gaan
tja, het is ook wel erg uit de kluiten gewassen in een paar jaar tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:18 schreef broccoli. het volgende:
[..]
voor dat geld kun je naar 2 betere festivals of 4+ goeie feestjes.
Het was sowieso een groot iets, omdat grote organisatie. Ik vind het overigens wel goed dat ze industrial, terror en frenchcore deze keer wel gescheiden hebben. Nu nog de namenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, het is ook wel erg uit de kluiten gewassen in een paar jaar tijd.
ik ben er 2x geweest. 1ste keer was volgens mij met 15 of 18 duizend, jaar daarna 25duizend en nu zijn ze volgens mij nog groter. dat maakt het toch net iets minder leukquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het was sowieso een groot iets, omdat grote organisatie. Ik vind het overigens wel goed dat ze industrial, terror en frenchcore deze keer wel gescheiden hebben. Nu nog de namen
Dat vind ik alsnog bizar veel. Ik vind alles met >1000 bezoekers al verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er 2x geweest. 1ste keer was volgens mij met 15 of 18 duizend, jaar daarna 25duizend en nu zijn ze volgens mij nog groter. dat maakt het toch net iets minder leuk
Niet-mainstream is zo mainstream geworden daarom ben ik weer mainstream. Kuthipsters.quote:
mwa 1000 is wel erg weinig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:22 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat vind ik alsnog bizar veel. Ik vind alles met >1000 bezoekers al verschrikkelijk
Maar dat betekent dat je een hipster bent geworden, want je bent dan toch niet-mainstream (dat mainstream is en dat wil je zijn)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet-mainstream is zo mainstream geworden daarom ben ik weer mainstream. Kuthipsters.
Nouja, ik ga naar feesten waar maximaal 200 man waren, dat vind ik echt veel leuker en intiemer dan die grote feesten en festivals.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa 1000 is wel erg weinig.
maar wat kleinere festivals zijn wel vaak leuker
ik hou van een festivalletje op zn tijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:26 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nouja, ik ga naar feesten waar maximaal 200 man waren, dat vind ik echt veel leuker en intiemer dan die grote feesten en festivals.
Sowieso festivals, veels te mainstream… iedereen gaat naar festivals.
Dan wacht je nog een poosje en ga je mee naar Bangface!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
Het wordt voor mij wel een keer tijd voor een groot festival. Mja de tofste zijn in het buitenland.
Zul je bet zien dat de line up dan tegenvalt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan wacht je nog een poosje en ga je mee naar Bangface!
Dat is wel groot maar echt de moeite waard
Het zijn voornamelijk kleinere namen icm een grote naam.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zul je bet zien dat de line up dan tegenvalt.
Wat is het grootst wat je geweest bent?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
Het wordt voor mij wel een keer tijd voor een groot festival. Mja de tofste zijn in het buitenland.
Ja oké. True maar wil wel echte leuke namen zien dan toch welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk kleinere namen icm een grote naam.
Ofja de meeste namen zul je wel kennen maar worden niet zo vaak meer geboekt/hebben geen legendarische status.
En bij Bangface kom ik niet voor de line-up, maar voor de sfeer en de mensen. Moge dat duidelijk zijn.
Om even een kennis te citeren: "De muziek hier is driedubbel bagger, maar ik kom volgend jaar weer"
STRP festival.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is het grootst wat je geweest bent?En wat vind je groot?
Of je leert nieuwe namen kennen, dat kan ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja oké. True maar wil wel echte leuke namen zien dan toch wel
mooie variatie welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn party agenda: We Are Electric, Dominator, Decibel, Pukkelpop, Editors.
dat is echt te mainstreamquote:
Er moeten een paar maten van me optreden.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als mijn muzieksmaak. Breder dan Terror Jaap.
Heel erg. Al is er wel veel variatiequote:
wie dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Er moeten een paar maten van me optreden.
Demanufacturer en Warchetype. Laatstgenoemde beschouw ik als de ideale levenspartner.quote:
ken ik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:05 schreef broccoli. het volgende:
Mijn agenda:
13 juni: STORM
20 juni (weekend): Defqont
en dan zie ik het wel
[..]
Demanufacturer en Warchetype. Laatstgenoemde beschouw ik als de ideale levenspartner.
Nou en, uit mijn hood komt Nielson dusquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken ik niet
hier uit de buurt komen wel een paar redelijk bekende dj's maar ik ken ze niet echt persoonlijk
Ze zijn dan ook niet bekend.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken ik niet
hier uit de buurt komen wel een paar redelijk bekende dj's maar ik ken ze niet echt persoonlijk
WOWOWOWOWWOWquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nou en, uit mijn hood komt Nielson dus
Hahaha
WOWOWOWOWquote:
ja oke. die hier zijn ook niet echt heel bekend bij mensen buiten "de scene"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet bekend.
Ofja, in bepaalde kringen wel maar de mainstream kent ze doorgaans niet.
Warchetype gaat al wel 20 jaar mee, en is het meest bekend onder de naam Mental Wreckage (al mag ik dat niet meer zeggen van hem)
bijbaan als conciërge?quote:
Terechte klachtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:09 schreef Makoto het volgende:
Ik was zaterdag stappen, was die droeftoeter van 'praat rotterdams met me' er ook. Wat een sukkel was dat ze![]()
Dankquote:
Haten op Simonquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:09 schreef Makoto het volgende:
Ik was zaterdag stappen, was die droeftoeter van 'praat rotterdams met me' er ook. Wat een sukkel was dat ze![]()
quote:
1 of of anders schreeuwlelijkquote:
ja, duh, buiten de scene, dan zeg je ook wat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke. die hier zijn ook niet echt heel bekend bij mensen buiten "de scene"
maar veel mensen kennen inmiddels warface, triax, amada of quitara wel
Jij kent die kerel?quote:
Hahahahquote:
quitara is ook wel de minste van de 4 denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
1 of of anders schreeuwlelijk
[..]
ja, duh, buiten de scene, dan zeg je ook wat.
Triax gaat al langer mee dan vandaag, is begin 2000 begonnen, dus voor die geldt 'inmiddels' niet.
Quitara nog nooit van gehoord
Ik had ooit een BN'er uit een band die concierge was op mijn middelbare school. Volgens mij van Doe maar oid.quote:
ken het alleen omdat mijn vader dit vroeger 24/7 in de auto hadquote:
Ja, heb haar geschiedenis even bekeken, en 3kwart zijn kleinere feestjes. Heeft ook nog niet op supergrote feesten gestaan, wel middelgrote.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quitara is ook wel de minste van de 4 denk ik.
Ik heb 1 nostalgisch autonummer van vroeger. Van mijn opa. Schetsje.. Simpele soms lompe boer, altijd wat grommen, knauwde pruimtabakquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ken het alleen omdat mijn vader dit vroeger 24/7 in de auto had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan het nog steeds niet geloven.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb 1 nostalgisch autonummer van vroeger. Van mijn opa. Schetsje.. Simpele soms lompe boer, altijd wat grommen, knauwde pruimtabak, werkte bij Campina, ik wist niet eens dat hij naar muziek luisterde, jaar of 65.. Op cassettebandje..
BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan het nog steeds niet geloven.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb 1 nostalgisch autonummer van vroeger. Van mijn opa. Schetsje.. Simpele soms lompe boer, altijd wat grommen, knauwde pruimtabak, werkte bij Campina, ik wist niet eens dat hij naar muziek luisterde, jaar of 65.. Op cassettebandje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan het nog steeds niet geloven.![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Wie is dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:15 schreef Makoto het volgende:
Ik had geen bijzondere mensen bij mij op school, behalve Martijn Lakemeier. Dat is ook een klootzak, altijd een verwaand persoon op feestjes enzo.
nee hoor, was gewoon tering moe.. wilde net afsluiten.. mijn hersens werkte niet meerquote:
Doorgestoken kaart. OPEENS breekt ze door, zonder enige optredengeschiedenis (itt Quitara, die allerlei kleinere feestjes af is gegaan!quote:
waar kijk je voor optredensgeschiedenis?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:18 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart. OPEENS breekt ze door, zonder enige optredengeschiedenis (itt Quitara, die allerlei kleinere feestjes af is gegaan!daar heb ik respect voor), opeens staat ze op de grote feesten, opeens zit ze bij enzyme records, opeens produceert ze… en ze ziet er lekker uit. En ze draait middelmatig.
Korsakoff 2.0, denk je niet?
Makoto kan zijn eigen gezicht nog niet herkennen in een spiegel man.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
Makoto je was skater toch? Misschien herken je hem
lolwutquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Makoto kan zijn eigen gezicht nog niet herkennen in een spiegel man.
Denk je dat ik niet weet wie dat is?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Partyflock.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar kijk je voor optredensgeschiedenis?
ik heb haar op genoeg kleine feestjes zien draaien voordat ze bij enzyme zat. ze kan het wel hoor
natuurlijk heeft ze sinds ze bij enzyme zit wel een aardige boost gekregen naar de grotere podia toe
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt drugs teveel gebruik ik. Waanbeelden niet weet ik ik ben wie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan 'm nu niet luisteren, zit op werkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
En ik bedoelde het nummer he, niet dat hij de gitarist van RHCP is (geweest)
Ben jij die piraatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Klopt drugs teveel gebruik ik. Waanbeelden niet weet ik ik ben wie.
Naam zegt me niets, wellicht herken ik het.quote:
Ja. Nee, maar ik zat een keer aan de haven, hij zat er ook. Steekt een blowtje op, en is vanaf dat punt niet meer gestopt met hoestenquote:
Girl - Yeah Right, scene met onzichtbare boardsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Naam zegt me niets, wellicht herken ik het.
ja, oke. voor mij is het dan iets minder "uit het niets"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Partyflock.
Maar de verhouding grote feestjes/kleine feestjes is anders dan die van Quitara, en geef toe: Opeens brak ze door. Uit het niets.
Ik zat destijds midden in de scene, ik hield alles bij dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke. voor mij is het dan iets minder "uit het niets"
maar zij (en enzyme) zal er zeker wel gebruik van maken dat ze er wel leuk uit ziet..
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zat destijds midden in de scene, ik hield alles bij dus die vlieger gaat niet op.
in hoeverre ze zelf iets kan producen weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:26 schreef broccoli. het volgende:
Hier kijk maar bij de credits, staat naast J. Eijssen E. van Kan bij.
[ afbeelding ]
En ja, ik snap dat ze hulp nodig heeft en blabla maar meende me te herinneren een duidelijke Nosferatu sound te horen.
quote:
Dat kan ze nu nog steeds niet…quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in hoeverre ze zelf iets kan producen weet ik niet.
maar goed, van korsakoff werd ook gezegt dat dat ze niks zelf kon en alleen voor haar looks achter de draaitafel stond.
terwijl het bij mannen eigenlijk niet anders gaat met beginnende dj's
Warface heeft ook alles van triax geleerd (triax was zelfs "lid" van warface)
Tonderdoom heeft de beste sfeerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Heb hier wel om gelachen. Maar te vaak gezien al
Haha,quote:
1 keer geweest, op een goede industrial area na vond ik het geen flikker aanquote:
shit, dus ik had producer moeten worden..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:33 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat kan ze nu nog steeds niet…
Maar dat klopt, alleen worden mannen niet als boegbeelden gebruikt. Logisch ook dat je het van andere mensen leert, logisch dat je in de scene komt door bestaande producers te pijpen.Daar is ook niks mis mee.
Precies! Beetje boos kijken en je komt al heel ver als vent zijnde.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, dus ik had producer moeten worden..
Geen idee, toen was ik nog een bange zolderautist die niet buiten kwam.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
1 keer geweest, op een goede industrial area na vond ik het geen flikker aan
oh, daar ben ik best goed inquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Precies! Beetje boos kijken en je komt al heel ver als vent zijnde.
Nog veel handtekeningen gegeven?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, daar ben ik best goed in
al heb ik ook wel eens een heel festival lang met een angerfist masker rond gelopen
Houden zo, die enge gabbers bijtenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik nog een bange zolderautist die niet buiten kwam.
Kuthipster.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:34 schreef broccoli. het volgende:
Overrated kutfeest, blij dat het niet meer bestaat
Neem het vooral serieus, autist.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heul niet![]()
1000 kale koppen in een grote hal, dat is voor mij een paradijs
Met trots, dat weet je.quote:
Blijf langer hangen en je komt er achter.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Neem het vooral serieus, autist.
Of neem ik jou nou weer te serieus
Ik weet nietsquote:
nee, ik sta wel of veel foto's denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:36 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nog veel handtekeningen gegeven?
[..]
Houden zo, die enge gabbers bijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
dumbassssquote:
14.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijf langer hangen en je komt er achter.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik sta wel of veel foto's denk ik.
vooral door de combinatie met zo een hoedjeJuistemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Ja da's zo'n lekker nummer heujquote:
het is mij ook een totaal raadsel waarom iemand dat hoedje bij zich hadquote:
Dan doe je al gek genoegquote:
Ik vind die Toad versie veel leuker :pquote:
Nee, gewoon originieelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik vind die Toad versie veel leuker :p
LET IT GOOOOquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, gewoon originieel
Gewoon normaal doen.
Volgens mij dacht ze dat je een meisje wasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:44 schreef Makoto het volgende:
Hey jongens, ik was dus stappen hé zaterdag. Het bleek dus een hommo-feest te zijn. Maar er kwam wel zomaar een chick naar me te die me ineens begon te zoenen, dus ik haal m'n hoofd weg en vraag of t wel goed met 'r gaat. Doet ze het gewoon nog een keer. Volgende keer weer naar een hommo feest, ze was nog mooi ook.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:44 schreef Makoto het volgende:
Hey jongens, ik was dus stappen hé zaterdag. Het bleek dus een hommo-feest te zijn. Maar er kwam wel zomaar een chick naar me toe die me ineens begon te zoenen, dus ik haal m'n hoofd weg en vraag of t wel goed met 'r gaat. Doet ze het gewoon nog een keer. Volgende keer weer naar een hommo feest, ze was nog mooi ook.
weet je zeker dat het een vrouw was?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:44 schreef Makoto het volgende:
Hey jongens, ik was dus stappen hé zaterdag. Het bleek dus een hommo-feest te zijn. Maar er kwam wel zomaar een chick naar me toe die me ineens begon te zoenen, dus ik haal m'n hoofd weg en vraag of t wel goed met 'r gaat. Doet ze het gewoon nog een keer. Volgende keer weer naar een hommo feest, ze was nog mooi ook.
Ik heb dat dus een keer gehad met Carnaval, zo'n 'chick' vond mij blijkbaar leuk en wilde dansen, volgens mij ook wel meer.. maar ik dacht echt dat het een dude wasquote:
Misschien wel, maar ik denk dat ze gewoon veel drugs ofzo op had. Mocht ik hepatitis B en de hele mik mak hebben. Het was leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ze dat je een meisje was
Ja, confirmed!quote:
Gewoon even voelenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb dat dus een keer gehad met Carnaval, zo'n 'chick' vond mij blijkbaar leuk en wilde dansen, volgens mij ook wel meer.. maar ik dacht echt dat het een dude wasMijn broer van nee dat is echt een vrouw, ik zoeken naar een adams appel, naja die zag ik niet.. vertrouwde het toch niet.
Missch.quote:
nounouquote:
Idd, is van harte welkomquote:
Dat heb ik niet zoveel, vooral niet na dit weekend.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zoveel, vooral niet na dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |