ja maar zo'n negatief topic is ook niet leukquote:
en dan weer verkopen?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:41 schreef DrNick het volgende:
Ik ruik frituur in de straat. Zal ik langsgaan en wat eten jatten?
ik bespaar het jullie om hier een vuige comment te plaatsen.quote:
Mag de rest een vuige comment plaatsen?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij klopt mijn bovenstaande post niet.
Ik snap het zelf niet.
#rebel #retard
Uiteraard, al heb ik het liever niet, maar kan het moeilijk verbieden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mag de rest een vuige comment plaatsen?
Ahaquote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard, al heb ik het liever niet, maar kan het moeilijk verbieden.
Ja ik zag het in dat vinyl topic. Nice manquote:Op maandag 25 mei 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dittem:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En deze CD:
[ afbeelding ]
http://www.hhv.de/shop/en/catalog/all/sort:R?term=flumequote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik zag het in dat vinyl topic. Nice manWaar haal je het geld vandaan joh, ik wil er nog niet eens een betalen.
Flume wil ik echt graag op vinyl.
Thanks dude. Meteen goede site ook denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.hhv.de/shop/en/catalog/all/sort:R?term=flume
Hiero
25 euro, ach.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Thanks dude. Meteen goede site ook denk ik.
Die deluxe edition met 2 LP's lijkt me wel tof, maar oef, wel duur.
Ey surge, alles goed?quote:
Juah jawel hoor, moet weer werkenquote:
Gewoon van 8.30-17;00quote:
Haha jawel, kantoorquote:
Klopt, maar het is wel -- saai.quote:
Verkapt kijk mij leuk zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 03:08 schreef Onnoman het volgende:
net op chatroulette.. totaal te vervelen.. kom ik in gesprek met een Amerikaanse.. ik had echt totaal niks te melden terwijl zij toch haar best deed hahaha
Das waar!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja hallo je kunt niet alles hebben he
Not so ninja dusquote:
quote:
quote:
Morning Makotoquote:
Alles goed?quote:
Zeker, goed weekend gehad. Ben helemaal vrolijkquote:
Dat is fijn om te horen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker, goed weekend gehad. Ben helemaal vrolijk
Geo ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en dat op maandagdinsdagochtendquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Geo is moequote:
Jaa ook prima hoor, ook een lekker weekend gehad. Helemaal vrolijk ben ik niet, maar wel vrolijk genoegquote:
Jij je zinquote:
quote:
Nice, wat gedaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaa ook prima hoor, ook een lekker weekend gehad. Helemaal vrolijk ben ik niet, maar wel vrolijk genoeg
awwwwwwwww das wel cutequote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, hij was ziek en wou niet afspreken omdat ie me anders aan zou steken en het ook niet leuk zal zijn voor mij. Zaterdagavond toch verrastgelukkig was ie er blij mee
Porkémonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hallo FOK! vrinden
Hoe was het weekend
Ik was jarig zaterdag, dus zaterdag gaan stappen in Rotterdam, dat was gezellig. Ehmm zondag naar een verjaardag van m'n tante geweest, en maandag ben ik gaan skateboarden.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Porkémonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
joah prima jwt
daar ook prima?
en dat vertel je niet ffquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:46 schreef Makoto het volgende:
Ik was jarig zaterdag, dus zaterdag gaan stappen in Rotterdam,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |