Ik ben benieuwd, hier de zwarte besteld maar dat duurt nog wel even.... Helaasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goud. Zal eens wat plaatjes schieten zo.

Fixed that for youquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:46 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, hier de zwarte besteld maar dat duurt nog wel even.... Helaas
Hij zou 25 mei op voorraad komen en nu wordt er al meer gepraat richting 1 25 juni
 !
!

*kuch kuch*
 *kuch kuch*

Hij zet wel aardig druk ook. Heb er ook al wat aan zitten drukken maar heb een aantal dingen die hij heeft zeker niet:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:36 schreef krissie100 het volgende:
haha idd dankje*kuch kuch*
Ik ga hem denk ik maar annuleren.
http://www.gizchina.com/2015/06/09/elephone-p7000-teardown/
Het lijkt wel een iPhone
hopelijk doet jouwe dat niet.

het toestel is wel zwaar.
 het toestel is wel zwaar.  

Waaaaaat? Kidding me?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:14 schreef Mehari het volgende:
Ik heb nog wel antenne stickers voor je als je het nodig hebt.
 Als je me kan linken naar gereedschap dat ik nodig heb voor een G4S uit elkaar te halen en evt een videootje met hoe ik het moet doen, dan koop ik deze zonder twijfelen van je over!
 Als je me kan linken naar gereedschap dat ik nodig heb voor een G4S uit elkaar te halen en evt een videootje met hoe ik het moet doen, dan koop ik deze zonder twijfelen van je over! 

Wifi is brak en signaal is ook maar brak(zo goed als geen signaal op sommige plekken). Uiteinde van dat dingetje dat binnenzit is er nog(zie dat koperkleurtje):quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:55 schreef Mehari het volgende:
Enige tijd geleden die stickertjes gekocht om de G4 van mijn dochter te voorzien van een nieuw achterkantje.
De nieuwe stickertjes bleken al mee geleverd te zijn.
Voor het uitelkaar halen heb je alleen maar zo'n klein instrument kruis schroevendraaiertje nodig.
Daarna voorzichtig het achterkantje loswrikken, met extra aandacht voor de volume en power switches.
Dat zijn membraan schakelaartjes op een flexibel bandje.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BZFP8GZE
Wat werkt er nu niet?

Nog zwaarder dan de S3? Ik ga weer terug naar een 5" telefoon vanwege o.a. het gewicht. Vind de S3 maar een lompe bak. (verder super natuurlijk)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:58 schreef RobertNL het volgende:
Jup, je voelt overigens we ergens terug dat er een metalen frame in zit (of loodhet toestel is wel zwaar.
Zal eens kijken of ik voor het weekend een aardige eerste indruk kan uittypen

170 VS 180 gramquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:06 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nog zwaarder dan de S3? Ik ga weer terug naar een 5" telefoon vanwege o.a. het gewicht. Vind de S3 maar een lompe bak. (verder super natuurlijk)

Als je een pm stuurt met je adres komt het met de post jouw kant op.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:05 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wifi is brak en signaal is ook maar brak(zo goed als geen signaal op sommige plekken). Uiteinde van dat dingetje dat binnenzit is er nog(zie dat koperkleurtje):
http://oi62.tinypic.com/33uwz7n.jpg

Ik woon wel in België, als dat een meerkost geeft, geef je me maar een seintje. Dan stort ik dat wel meteen op je rekening.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:40 schreef Mehari het volgende:
[..]
Als je een pm stuurt met je adres komt het met de post jouw kant op.
Hoeft niets te kosten, kans dat ik het nog nodig heb is klein.

Ontwikkelingskosten zijn drie keer niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:25 schreef rene90 het volgende:
Waar zijn al die merken mee bezig....
De Elephone P7000 is nog niet eens fatsoenlijk verkocht, en de P8000 is al aangekondigd en wordt binnenkort in de presale verwacht
De Ulefone be touch is net een paar weken uit en de be touch 2 is al aangekondigd voor een pre-sale
De UMI Emax is net een weekje uit en de UMI Iron gaat al in de presale
Oukitel U8 moet nog fatsoenlijk uitkomen en de Oukitel U9 is al aangekondigd....

Noem eens wat namen van de fabrikanten? Wist er ooit twee maar ben ze vergeten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 04:01 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ontwikkelingskosten zijn drie keer niks.
Fabrikant maakt toch al toestellen voor andere merken dus die hoeft maar een paar kleine dingen te wijzigen elke keer. Ander frontje hier en daar.
Heeft de fabrikant aardig wat te doen. Anders zit die ook maar zonder werk.

Je vergeet de P9000 die al in ontwikkeling isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:25 schreef rene90 het volgende:
Waar zijn al die merken mee bezig....
De Elephone P7000 is nog niet eens fatsoenlijk verkocht, en de P8000 is al aangekondigd en wordt binnenkort in de presale verwacht

Zijn een paar grotere OEMS of niet? Een aantal merken delen ook OEMS, altijd grappig om ze daar mee te confronterenquote:Op woensdag 10 juni 2015 04:01 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ontwikkelingskosten zijn drie keer niks.
Fabrikant maakt toch al toestellen voor andere merken dus die hoeft maar een paar kleine dingen te wijzigen elke keer. Ander frontje hier en daar.
Heeft de fabrikant aardig wat te doen. Anders zit die ook maar zonder werk.

Meerdere ROMS, zoals bij de P7000quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:41 schreef rene90 het volgende:
Volledige specificaties van de P8000
• MT6753
• 4165mAh
• 3GB RAM
• 5.5" FullHD
• 13 MP Samsung 3L2
• Vingerafdruk sensor
• Meerdere rom's, (hoewel dit op de G2 ook niet gebeurd is)
Not impressed, ik vind het design niet echt fantastisch en krijg steeds minder een goed gevoel bij Elephone. Zorg gewoon dat je een keer een goed model op de markt brengt wat volledig goed werkt. Een snappy ROM en geen bugs of in ieder geval snel gefixt.
 . Laat ze eerst zorgen dat de stock ROM 100% is
 . Laat ze eerst zorgen dat de stock ROM 100% is  

).
 ).  

!
! 

Inderdaad leuk toestel, maar verwacht niet veel van de 6735 processor, het zal waarschijnlijk om de P gaan end ie draait op 1.0GHz en haalt behoorlijk wat lagere benchmarks dan de 6732.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef RobertNL het volgende:
Voor iemand die nog een leuk goedkoop toestel voor weinig zoekt (met selfieflitser!).
Morgen om 9.00 bij Aliexpress voor $89, voor dat geld heb je denk ik een meer dan prima smartphone!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://brands.aliexpress.com/?spm=2114.11010108.15.2.MvupOh
Broertje van de ZP350
CPU: MTK6735 64bit Quad Core
GPU MALI T720 MP1 450MHZ
Screen Size: 4.5 inch
Resolution: 854*480 pixels
Storage: 8GB ROM
RAM: 1GB RAM
1700mAh Battery
SIM Card: Dual SIM,dual standby
Front Camera: 2.0MP
Rear Camera: 5.0MP
Features: OTG,,WIFI, Bluetooth 4.0,GPS,Gravity sensor, etc...
Network:
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 900/2100MHz TD-SCDMA 1880-1920/2010-2025MHz
4G: FDD LTE 800/1800/2100/2600 MHz TD-LTE 1880-1920/2300-2400/2555-2655MHz

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |